Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 35
Moderator: Lizzy
-
BubbaBling
- 5-sterren

Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Heb haar net voor de maaltijd geprikt en ze zit nog torenhoog met 17,1 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
En geloof het of niet maar net voelde ik onder haar achterste tepel een aardig groot balletje zitten....nou we zitten er samen aardig doorheen hier 
Lekker dan
. Sterkte jullie allebei..
-
Martine-Tom
Oef ja dat is hoog...tieneke schreef: Heb haar net voor de maaltijd geprikt en ze zit nog torenhoog met 17,1![]()
Zeker voor een nuchtere waarde, dan komt ze na het eten nog wel boven de 20 ben ik bang
En dan nog die bobbel...sterkte
He bah.. een bult.
Ik ga duimen voor Tara!
Jeetje zeg, zo'n hoge waarde.
Wat kun je daar op dit moment, op korte termijn, aan doen?
Voeding en spuiten?
Ik ga duimen voor Tara!
Voeding en spuiten?
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Ships zeg wat kl#te

Duimen draaien voor jullie

Duimen draaien voor jullie
Ships dit klinkt allemaal niet goed. Duimen draaien door.
Geen goede ideeen even, maar is er nog iets met voer te doen om het ook omlaag te krijgen?
Geen goede ideeen even, maar is er nog iets met voer te doen om het ook omlaag te krijgen?
Ach
.. Wat krijg je het voor je kiezen zeg
.. ik weet even niet wat ik moet zeggen.. Ik hoop dat het nieuwe jaar een grote verbetering van Tara's gezondheid brengt
.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

F*ck, in goed Nederlands. Sterkte maar weer eens, hier wordt aan jullie gedacht en voor jullie geduimd.
Haar voeding is goed volgens Tannetje de Koning waar ik inmiddels kontakt mee heb gehad ondanks dat ze vakantie heeftJanie2 schreef: He bah.. een bult.
Ik ga duimen voor Tara!
Voeding en spuiten?
Morgenochtend ga ik (in overleg met Tannetje) Tara met 15 iu spuiten , beter is om een paar dagen hetzelfde te blijven spuiten omdat er anders schommelingen kunnen komen maar ze zit nu zo hoog dat er snel iets moet gebeuren.
Bewegen zou heel goed zijn maar dat redt ze niet in haar huidige doen, tot verleden week liepen we een uur per dag achter onze boerderij tot ze een dag voor de kerst met de dagelijkse wandeling door haar achterhand zakte en niet meer verder wilde.... ik bleef bij Tara terwijl Jaco naar huis is gerend om de Jeep te halen....vandaag 1 keer een heel klein stukje gelopen maar ze gaf zelf aan dat ze niet verder wilde.
Ze drinkt en drinkt en plast en plast.....ik ga zo naar bed want anders houd ik het niet vol....Jaco laat haar straks om een uur of 00.30 nog plassen en ik waak de halve nacht bij het minste of geringste geluid dus meer slaapwakkeren is het
kira schreef: Ships dit klinkt allemaal niet goed. Duimen draaien door.
Geen goede ideeen even, maar is er nog iets met voer te doen om het ook omlaag te krijgen? [b/]
Geen eten meer geven maar ze is al aardig ingedund ondanks dat ze veel eet.