Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 35
Moderator: Lizzy
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Sterkte... Het is zwaar als ze zo slecht zijn...
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
ach lees nu pas de update
Sterkte Tieneke en hopelijk slepen jullie Tara hier door heen

-
karin2
- 5-sterren

AAAAAAAA F*CK !! nu ook nog een bobbel
zit je echt niet op te wachten 
Meer bewegen zou goed zijn ja maar als ze zich te beroerd en slap voelt
Arme Tara en arme jullie
Is het een idee om haar extra vitaminen ,mineralen en zouten te geven ? ze verliest veel door zo vaak te moetten plassen
Tieneke en Jaco veel sterkte gewenst en ik hoop dat de insuline eindelijk zijn werk begint te doen . Hoe was het vannacht ?
Arme Tara en arme jullie
Is het een idee om haar extra vitaminen ,mineralen en zouten te geven ? ze verliest veel door zo vaak te moetten plassen
Tieneke en Jaco veel sterkte gewenst en ik hoop dat de insuline eindelijk zijn werk begint te doen . Hoe was het vannacht ?
-
nikèdog2000
- 5-sterren

tineke en jaco
ik hoop dat ze weer opknapt zeg
wat een ellende
heel veel sterkte
en ik blijf duimen
ik hoop dat ze weer opknapt zeg
wat een ellende
heel veel sterkte
en ik blijf duimen
Ach jongens, wat een zorgen om Tara!! duim voor jullie dat het echt minder erg is dan het lijkt, die bobbel.
Sterkte !!
Sterkte !!
Ongelooflijk ruk zeg 
We duimen mee dat ze snel weer de goede kant opgaat. Sterkte ermee
We duimen mee dat ze snel weer de goede kant opgaat. Sterkte ermee
Vannacht heeft ze om 1.30 nog geplast en zijn we gaan slapen.... om 4.30 dacht ik haar te horen maar ze lag te slapen en kwam meteen overeind dus Jaco heeft haar laten plassen, vanmorgen klokslag 9.30 kreeg ze haar insuline nadat ze met veel smaak haar eten at.karin2 schreef: AAAAAAAA F*CK !! nu ook nog een bobbelzit je echt niet op te wachten
Arme Tara en arme jullie
Vanmiddag 2 keer een kort wandelingtje met haar gemaakt, ze is weer iets levendiger maar heeft wel weer aardig wat gedronken en geplast.
Ik geef haar onbeperkt water uit waterflessen met geioniseerd water dus hou precies bij hoeveel ze drinkt.
Extra vitaminel/mineralen etc krijgt ze al net als ondersteunende kruiden.
Vanmiddag net voor de 2e maaltijd van 16.30 wilde ik haar bloedsuikerwaarde testen en door een fout van mij kreeg ik uit de tester een extra meetstrip waardoor ik nog een keer moest prikken in haar binnenlip....en nog lukte het niet omdat het apparaat een foutmelding aangaf door de extra strip, gelukkig vind ze het niet erg ook omdat ik een speciale prikpen met 2 dieptes heb....deze pen geeft ook nauwelijks pijn.
Na 2 keer vond ik het genoeg temeer omdat ze overduidelijk nog veel te hoog zit, morgenmiddag hopelijk wel betere waarden, zal een goed begin van het nieuwe jaar zijn en kunnen we heel hard gebruiken.
-
sella
Nou die kunnen we wel gebruikensella schreef:![]()
Voor jullie en Tara
Ze mist Tinus en zeker na haar operatie heeft ze een aardige klap gehad, we gaan er echt alles aan doen maar als het niet goed lukt hebben we een groot probleem, onderschat suikerziekte niet het is gewoon een vreselijk iets met ook nog eens de kans dat ze volledig blind wordt en andere complicaties ....de eerste vlekken op haar ogen zie je dus al
-
sella
Och wat een ellende toch voor jullie meisje en voor jullie.
Ik heb jaren met diabetes mensen gewerkt dus weet alles van de complicaties en slecht in te stellen zijn.
Ik stuur je nog ff een pb
Ik heb jaren met diabetes mensen gewerkt dus weet alles van de complicaties en slecht in te stellen zijn.
Ik stuur je nog ff een pb
-
karin2
- 5-sterren

tieneke schreef: Vannacht heeft ze om 1.30 nog geplast en zijn we gaan slapen.... om 4.30 dacht ik haar te horen maar ze lag te slapen en kwam meteen overeind dus Jaco heeft haar laten plassen, vanmorgen klokslag 9.30 kreeg ze haar insuline nadat ze met veel smaak haar eten at.
Vanmiddag 2 keer een kort wandelingtje met haar gemaakt, ze is weer iets levendiger maar heeft wel weer aardig wat gedronken en geplast.
Ik geef haar onbeperkt water uit waterflessen met geioniseerd water dus hou precies bij hoeveel ze drinkt.
Extra vitaminel/mineralen etc krijgt ze al net als ondersteunende kruiden.
Vanmiddag net voor de 2e maaltijd van 16.30 wilde ik haar bloedsuikerwaarde testen en door een fout van mij kreeg ik uit de tester een extra meetstrip waardoor ik nog een keer moest prikken in haar binnenlip....en nog lukte het niet omdat het apparaat een foutmelding aangaf door de extra strip, gelukkig vind ze het niet erg ook omdat ik een speciale prikpen met 2 dieptes heb....deze pen geeft ook nauwelijks pijn.
Na 2 keer vond ik het genoeg temeer omdat ze overduidelijk nog veel te hoog zit, morgenmiddag hopelijk wel betere waarden, zal een goed begin van het nieuwe jaar zijn en kunnen we heel hard gebruiken.
Ik blijf duimen dat de insuline iets gaat doen en dat ze goed in te stellen is
Hopelijk heeft ze vandaag een lagere waarde . sterkte !
We zijn voorzichtig heel blij.... gisteravond was ze heel hongerig en dronk ze nog veel....ze heeft vanaf vanmorgen amper gedronken en haar plas is klein en zelfs gelig dus vanmiddag meteen bloedwaarden controleren.
Zometeen eventjes een klein wandelingetje maken....vannacht was -6 met lichte sneeuw dus zal ze wel leuk vinden.
Zometeen eventjes een klein wandelingetje maken....vannacht was -6 met lichte sneeuw dus zal ze wel leuk vinden.
Het lijkt er op, dat ze zich wat beter voelt, dat is voor haar en jullie in ieder geval een pluspunt.
Misschien vanmiddag nog een wat betere waarde. Ik hoop het.
Hanny
Misschien vanmiddag nog een wat betere waarde. Ik hoop het.
Hanny
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
We blijven gewoon door duimen! Iedere verbetering, hoe klein ook, is er eentje!
- Charlie Angel
- Moderator
Een klein lichtpuntje, de duimen blijven hier draaien.