Ik ben al genezen. Wat vreselijk smerig gepureerde spinazie, yuk. Ik had er een appel een peer en een banaan bijgedaan en water, maar oh wat viesssssssssssssssss
*Lia* schreef:
Ik ben al genezen. Wat vreselijk smerig gepureerde spinazie, yuk. Ik had er een appel een peer en een banaan bijgedaan en water, maar oh wat viesssssssssssssssss
koekje schreef:
Een sharonvrucht heeft itt de kaki 4 kamers ipv 3, geen pitten en ook geen hoog tanninegehalte als deze nog niet helemaal rijp is. Of andersom.
Hier verkoopt de groenteturk sharonvruchten standaard als kaki's. Zal wel iets te maken hebben met dat de sharonvrucht een uit Israel gekweekte versie van de kaki is.
Ik had er met 4 kamers en een tomaatmodel, geloof dat er ook wat puntiger modelletjes bestaan?
Ze waren wel lekker vond ik, zoet maar niet overheersend, maar ze waren wel snel aan het rotten geslagen, een week geleden gekocht, in de koelkast bewaard en ik kon er nu al 3 weggooien
Ik heb gisteren eindelijk eens verse gember gekocht, nog nooit gedaan. En jeetje, wat is dat spul lekker
Scheelt ook wel trouwens, als je een smoothie hebt met fruit wat maar zo zo is qua smaak, stukje gember en je proeft vooral de gember nog, haha
Claudia N schreef:
Wie heeft een goed beginners recept? Liefst zoet anders ben ik gelijk genezen...
Maak je wel eens 'gewone' smoothies? Want dan is het gewoon een kwestie van hetzelfde met daarbij spinazie of kropsla, om te beginnen niet te veel 100 gram ongeveer (is ongeveer een halve krop sla) zodat je het echt bijna niet proeft
Saille schreef:
oh, en dat is dan op een flinke hoeveelheid smoothie he, een volle blenderkan ongeveer
Heb nog nooit smoothies gemaakt en heb niet eens een blender...
Wel een staafmixer, red ik het daarmee?
Moet ook nog een keukenmachine aanschaffen, die leen ik nu af en toe
Als je een recept of meerdere hebt dan alle ingrediënten en hoeveelheden noemen aub