woensdag met Boor naar de da
Moderator: Lizzy
Re: woensdag met Boor naar de da
Dat klinkt niet lekker, verstandig dat je het even laat nakijken !
Misschien ook even de heupen enzo laten controleren....
Misschien ook even de heupen enzo laten controleren....
hoop voor je dat het niks ernstigs is.
mijn newfoundlanderreu had dit ook, ook 2 jaar.
hij bleek dus wel een hartkwaal te hebben,
goed, dat je er naar laat kijken,
duim, duim
mijn newfoundlanderreu had dit ook, ook 2 jaar.
hij bleek dus wel een hartkwaal te hebben,
goed, dat je er naar laat kijken,
duim, duim
Mijn reu had precies hetzelfde, na 5 minuten was ie helemaal kapot. Bleek dat zijn schildklier niet goed werkte.
Hopelijk is het iets 'simpels'.
Hopelijk is het iets 'simpels'.
-
nikèdog2000
- 5-sterren

ik ga heel hard duimen hoor
Joh! Marjolijn wat balen... Is Kees wel helemaal van haar vermoeidheid af trouwens? Lijkt dat van Boris op wat zij had of is het heel anders?
gewoon even een APK.
als het zijn hart niet is ( wat ik hoop voor je) en je wil zijn schildklier testen, wel appart om vragen. De T4 zit nml niet standaart in de algemene bloedtest.
Ik duim voor je dat het iets is om simpel op te lossen!
als het zijn hart niet is ( wat ik hoop voor je) en je wil zijn schildklier testen, wel appart om vragen. De T4 zit nml niet standaart in de algemene bloedtest.
Ik duim voor je dat het iets is om simpel op te lossen!
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Kees is weer helemaal de oude, dat was vrij snel over na jou magische druppelsJantina schreef: Joh! Marjolijn wat balen... Is Kees wel helemaal van haar vermoeidheid af trouwens? Lijkt dat van Boris op wat zij had of is het heel anders?
Wat Boris heeft is heel anders, die is in en om het huis gewoon zichzelf alleen na even lopen gewoon versleten.
Dank je wel voor de tip Natascha!
he jakkes meis, ik duim natuurlijk mee voor je mooie prins !!!!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hè gets!
Wat had Kees waarvoor je druppels had gegeven?!
Hoeveel lopen ze per dag met jou?!
Wat had Kees waarvoor je druppels had gegeven?!
Hoeveel lopen ze per dag met jou?!
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Kees was ineens heel lusteloos, vooral in huis, alleen maar slapen slapen slapen, niet willen spelen met Boris, niet kwispelen als ik thuis kwam. net of ze depri was. Toen kwam Jantina met druppels ( weet even niet meer hoe ze heetten ) en na 2 dagen knapte ze weer helemaal op.
We lopen nu 2 rondes van een half uur/45 minuten aan de lijn en 1x een ruim uur waar ze dus los lopen. En eerst gooide ik dan met een bal voor Boris, Kees gaat daar niet achteraan, maar dat doe ik nu dus niet meer, ik laat het hem geheel zelf uitzoeken nu.
Is er iets waar je aan denkt omdit je dit vraagt Marije?
Ik hoor graag alle ideeen
We lopen nu 2 rondes van een half uur/45 minuten aan de lijn en 1x een ruim uur waar ze dus los lopen. En eerst gooide ik dan met een bal voor Boris, Kees gaat daar niet achteraan, maar dat doe ik nu dus niet meer, ik laat het hem geheel zelf uitzoeken nu.
Is er iets waar je aan denkt omdit je dit vraagt Marije?
Ik hoor graag alle ideeen
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Boomer heeft een tijd minder gelopen omdat ik met mn enkel zat en mn moeder simpelweg korter loopt!
Ik merkte toen ik weer kon lopen hoe snel de conditie van een hond achteruit gaat.
Dus ik dacht misschien heb je door de drukke feestdagen minder tijd gehad en is het zo iets!
Ik denk graag in simpel en oplosbaar zonder nare ziektes
Ik merkte toen ik weer kon lopen hoe snel de conditie van een hond achteruit gaat.
Dus ik dacht misschien heb je door de drukke feestdagen minder tijd gehad en is het zo iets!
Ik denk graag in simpel en oplosbaar zonder nare ziektes
Ik dacht precies hetzelfde...MarijeEnBoomer schreef: Boomer heeft een tijd minder gelopen omdat ik met mn enkel zat en mn moeder simpelweg korter loopt!
Hoe lang is dit al zo Marjolijn?
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Best al een tijdje hoor....als in maanden, dus een slechte conditie is het echt niet. We lopen zeer regelmatig ( er zijn dagen dan we niet veel lopen hoor ) dus de conditie hoort op peil te zijn lijkt me zo.Borke schreef: Ik dacht precies hetzelfde...
Hoe lang is dit al zo Marjolijn?
Ben ook benieuwd!!! Ze moest om 18.30 uur.