Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 35
Moderator: Lizzy
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Wat fijn
Hopelijk blijft dit voorlopig zo goed gaan 
- Angelique
- 5-sterren

Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Goede berichten...hou vast!
Dat zijn goede berichten. Fijn dat het weer beter gaat!!!
Dat klinkt positief. Fijn!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh, dat ziet er goed uit 
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
-
karin2
- 5-sterren

Geweldig ! houden zo ! 
-
Martine-Tom
tieneke schreef: Net gemeten en 5,9!!!! Yess!! We gaan de goede kant op
Vanmorgen dus 10 iu gespoten en net voor haar etenstijd was ze zeer hongerig dus met bonkend hart heb ik haar getest, dit is echt een teken dat haar alvleesklier weer aan het werk is.... we zijn zo blij!
Ja heel mooi
nog steeds drinkt ze nauwelijks en is nog steeds hongerig..... morgen weer een hele spannende dag voor ons en ons blonde meisje.
Ze ging vanmiddag al zelf zitten voor haar dagelijkse testprik in haar lippie.... tis zo'n lekkere meid en zo vreselijk makkelijk en lief.... op deze momenten mis ik mijn Tinussie heel erg....wat een gouden karakter had hij samen met zussie...wat mis ik hem nog vreselijk maar de afgelopen weken krijg ik amper tijd om teveel om Tinus te treuren want alle zorg en aandacht heeft zijn zussie nu zo hard nodig, ben al voor de kerst niet meer vanaf onze hoge terp gekomen, behalve hierna met Da bezoek....Jaco doet de boodschappen etc en ik let voortdurend op haar...laat haar echt geen uur alleen tot ze beter/stabiel is.
Bedankt voor alle duimen die we heel hard nodig hebben
Ze ging vanmiddag al zelf zitten voor haar dagelijkse testprik in haar lippie.... tis zo'n lekkere meid en zo vreselijk makkelijk en lief.... op deze momenten mis ik mijn Tinussie heel erg....wat een gouden karakter had hij samen met zussie...wat mis ik hem nog vreselijk maar de afgelopen weken krijg ik amper tijd om teveel om Tinus te treuren want alle zorg en aandacht heeft zijn zussie nu zo hard nodig, ben al voor de kerst niet meer vanaf onze hoge terp gekomen, behalve hierna met Da bezoek....Jaco doet de boodschappen etc en ik let voortdurend op haar...laat haar echt geen uur alleen tot ze beter/stabiel is.
Bedankt voor alle duimen die we heel hard nodig hebben
-
sella
Ik wil mijn healinggroep vragen om mee te doen voor jullie?
De energiebal heeft ook geen windeieren gelegdsella schreef: Ik wil mijn healinggroep vragen om mee te doen voor jullie?