Gelukkig had ik een vooruitziende blik en had ik Boris een snoetje omgedaan ( waar de sluiting niet helemaal goed van was )
EN jawel toen de da alleen al aanstalte maakte om Boris te betasten vloog ie m aan.
Maar goed, hij liet zich daarna wel goed betasten. Alles helemaal bevoelt en behoort en nagekeken. En op het eerste gezicht niks geks.
Schildklierafwijking daat zag hij geen tekenen van ( spierverlies -> Boris is 1 spierbundel, slechte vacht -> hij glimt als een spiegeltje, dik -> hij is eerder iets te slank. )
Wel zou het zijn aalvleesklier kunnen zijn ( hij noemde een moeilijke naam, maar die ben ik door de schrik van Boris zn uitval weer vergeten, zal morgen nog eens bellen ) of eventueel zn temperatuur regulatie.
Hij vond het zelf niet nodig om nu op dit moment verdere onderzoeken te doen omdat hij zo niks kon vinden en een super gezonde hond zag maar als het over 2 maanden niet over is moet ik terug komen en dan gaan ze wel bloedonderzoeken doen en een hartecho...
Voor nu ben ik dan ook wel gerustgestelt, dit was wat ik wilde weten zodat ik het nu met een 'gerust' hart aan kan kijken en hem gewoon zn gang kan laten gaan.
Wel ga ik het een keer filmen en ga ik hem tempen voor tijdens en na de wandeling..