Droogmachine kopen
Moderator: Lizzy
Re: Droogmachine kopen
Tuurlijk meer stroomverbruik maar korter nodig qua uren dus komt op zelfde neer denk ik. Ik vond het gemakkelijk dat het geen rooster (open dus) was, ja ik kan uitbreiden maar ik heb er echt genoeg aan. (4 lagen) Jij hebt grote honden zie ik, ik heb twee kleintjes. Vnl. voor de behendigheidstrainingen en voor buiten droog ik. Als extra droog ik altijd wilde eendenlooppootjes die ze heerlijk vinden. Hij is nu duurder klopt ja, ik heb er toen met verzendkosten 89 euro voor betaald.
Opzich heb je gelijk natuurlijk. Maar ik vind het bij snoepjes niet zo heel erg belangrijk of het wel 100% verantwoord is. Als ik zelf droog weet ik dat er geen toevoegingen als granen in zitten en door het drogen wordt het lang houdbaar en kan het fijn in de jaszak. Dat de snack dan iets meer gekookt is en daardoor iets minder gezond, ja jammer dan. Ik eet ook wel eens friet denk ik dan.Aquillo schreef: Daarom is de bomann eigenlijk niet geschikt voor rauwvoerders. De temperatuur voor het drogen moet echt lager. Het is de bedoeling dat het vocht verdwijnt en niet dat het gekookt wordt.
Ik zal het wel in gedachten houden met betrekking tot voetjes, ik heb tot nog toe alleen konijnenoren en orgaan gedroogd.
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Daarom heb ik uiteindelijk wel de Bomann gehouden ondanks de hogere temperatuur.Kaela schreef: Opzich heb je gelijk natuurlijk. Maar ik vind het bij snoepjes niet zo heel erg belangrijk of het wel 100% verantwoord is. Als ik zelf droog weet ik dat er geen toevoegingen als granen in zitten en door het drogen wordt het lang houdbaar en kan het fijn in de jaszak. Dat de snack dan iets meer gekookt is en daardoor iets minder gezond, ja jammer dan. Ik eet ook wel eens friet denk ik dan.
Ik zal het wel in gedachten houden met betrekking tot voetjes, ik heb tot nog toe alleen konijnenoren en orgaan gedroogd.
Geen voetjes / nekjes of ander kraakbeen erin en de orgaan en spiervlees wat dan extra ingedroogd wordt cq voedingsstoffen verliest neem ik maar voor lief. Voordeel is wel dat het weer langer houdbaar is
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben wel heel tevreden met mijn droger. Droogt vanaf 40 graden en heeft 2 elementen die ook los van elkaar aan te zetten zijn.
Dus als ik een halve lading droog kost dat ook minder energie omdat dan alleen de bovenste aan hoeft. Maar het was wel een flinke investering.
Nu liggen er fazantnekken en bouten in die lusten ze zo rauw helemaal niet en gedroogd eten ze er met smaak van, voor de moeilijke eters dus op zich ook wel handig om in huis te hebben zo'n droger
Dus als ik een halve lading droog kost dat ook minder energie omdat dan alleen de bovenste aan hoeft. Maar het was wel een flinke investering.
Nu liggen er fazantnekken en bouten in die lusten ze zo rauw helemaal niet en gedroogd eten ze er met smaak van, voor de moeilijke eters dus op zich ook wel handig om in huis te hebben zo'n droger