Zalmkoppen geven
Moderator: Lizzy
Re: Zalmkoppen geven
ohja, dat is lastig... misschien bij dergelijk eten ze iets verder uit elkaar laten eten, dat ze elkaar niet kunnen zien? Reus eet bij mijn ouders thuis (die nog steeds de oppashond hebben) ook super onrustig als die andere hond in de dezelfde kamer is. nu eet Reus dus in zijn tentje in de woonkamer, en de ander in de bijkeuken. die eet brokjes, maar doet er wel super lang over. we laten beide pas 'vrij' als ze allebei klaar zijn en Reus kan het dus niet zien dat die ander ook te eten krijgt. scheelt een hoop schrokken!
Wordt een beetje lastig, Gijs is een beetje te groot om nergens te zien. En dat gaat helemaal niet als ze in de tuin zijn natuurlijk.
Maar als Joep weet hoe ie m moet eten zijn ze wel tegelijk klaar met eten. Gijs eet sneller maar die krijgt mee, dus dat compenseert.
Maar als Joep weet hoe ie m moet eten zijn ze wel tegelijk klaar met eten. Gijs eet sneller maar die krijgt mee, dus dat compenseert.
De eerste keer dat ze zalmkoppen kregen liepen ze er om heen te draaien en na een beetje snuffelen liepen ze een andere kant op! De volgende keer heb ik met een bijl de kop door midden gedaan, Zygo begreep toen hoe hij het aan moest pakken en peuzelde het lekker op, Zora draaide gelijk weg, Zygo heeft ook de andere helft opgegeten. Nu krijgt hij een hele kop en dat is binnen 10 minuten op. Zora hoeft geen hele zalm stukken, ze is wel dol op diverse zalm mixen.
Ik vond het trouwens doodeng om een zalm middenstuk metallemaal van die grote graten te geven, maar Zygo at het zonder problemen op en heet daarna ook geen darm of maag probleem gehad.
Ik vond het trouwens doodeng om een zalm middenstuk metallemaal van die grote graten te geven, maar Zygo at het zonder problemen op en heet daarna ook geen darm of maag probleem gehad.
-
mysmoothcollies
- 4-sterren

Hier zijn we ook eerst met een halve zalmkop begonnen, maar nadat het me een paar keer bijna een vingertopje koste
, Ben ik een hele gaan geven en deze is in zo'n 15 minuten op, buiten......hier staan ze dus op het menu bij droog weer
.
ik geef zalm buiten , laika deed er in het begin ook lang over , maar heb gewoon doorgezet , en dan ook steeds buiten , ik vind binnen echt niet harden.