Groene smoothie (foto)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Groene smoothie (foto)
Nou het is geworden: 1 navelsinaasappel, 1 appel, 1 winterpeen, halve courgette, 75 gram bladspinazie en het is heerlijk!!! Het is alleen absoluut niet drinkbaar, ik lepel het met een (hoe kan het ook anders) lepel naar binnen!
En ik had wel een klein beetje water toegevoegd.....
-
Martine-Tom
Volgende keer gewoon meer water 
Is de wortel mooi gemalen of zijn het stukjes?
- Pauline
- 5-sterren

De wortel is niet meer traceerbaar! Maar... ik heb dan ook een hele goeie staafmixer.martine-tom schreef: Volgende keer gewoon meer water
Enne.... het is toch geen punt dat het lepelbaar is? Ik vind het wel lekker als puree.....
-
Martine-Tom
Nee hoor als jij dat leker vind gewoon doenPauline schreef: De wortel is niet meer traceerbaar! Maar... ik heb dan ook een hele goeie staafmixer.
Enne.... het is toch geen punt dat het lepelbaar is? Ik vind het wel lekker als puree.....
Ik hou ervan als het op sap lijkt...ik ben een half mietje
- Pauline
- 5-sterren

Nou in het begin van deze topic had ik nooit verwacht dat ik het lekker kon vinden, maar dat doe ik dus wel. Ik vind het zelfs ZALIG! En juist doordat het lepelbaar is en niet te vloeibaar.... Woensdag op de markt ga ik nog wat fruit erbij kopen. Wortels, spinazie en courgette heb ik even genoeg..... 
vandaag: broccoli, appel, banaan, peer, dadels en een mandarijn, lekker!!!
-
Martine-Tom
Ik had vandaag spinazie en sla, 2 mandarijnen en 2 kiwi's (moesten op) beetje lijnzaadolie, handje gojibessen, wat gember en spirulina.
laatst wat cranberry`s er door gemikt, wel iets te veel een stuk of 20, brrr wat zuur 
Ja, daar houd ik dus niet van, van groenten/fruit lepelen. En daarom drink ik nou watjessapPauline schreef: Nou het is geworden: 1 navelsinaasappel, 1 appel, 1 winterpeen, halve courgette, 75 gram bladspinazie en het is heerlijk!!! Het is alleen absoluut niet drinkbaar, ik lepel het met een (hoe kan het ook anders) lepel naar binnen!![]()
En ik had wel een klein beetje water toegevoegd.....
Is wel heel gezond dames, waterkers
wortel, sinaasappel en gember samen is ook erg lekker..
ik had vandaag mijn tarwegraspoeder door de smoothie gegooid en dan vind ik hem toch minder lekker.. dan maar liever even verstand op nul en met water naar binnen werken dan in mijn 1,5l smoothie...
ik had vandaag mijn tarwegraspoeder door de smoothie gegooid en dan vind ik hem toch minder lekker.. dan maar liever even verstand op nul en met water naar binnen werken dan in mijn 1,5l smoothie...
beetje vergelijkbaar met chlorella enzo... wordt als superfood gegeten of gedronken omdat het giga voedzaam is, veel vitaminen, mineralen en chlorofyl
http://www.rawsuperfoods.com/nl/products/wheatgrass/
http://www.rawsuperfoods.com/nl/products/wheatgrass/
Vandaag, wortel, bleekselderij, banaan, klein appeltje, mango, een beetje gebroken lijnzaad en wat Maca, en het is lekker 
Gister en eergisteren alleen fruit smoothies gemaakt omdat manlief geen groente erdoorheen wil, wel lijnzaad en maca erdoorheen gegooid
Gister en eergisteren alleen fruit smoothies gemaakt omdat manlief geen groente erdoorheen wil, wel lijnzaad en maca erdoorheen gegooid
ik lepel of slurp het ook altijd, dat geeft me ook meer het gevoel iets voedzaams naar binnen te werken en ik vind het heerlijk!
Zo werk je makkelijker je haarballen naar buiten.martine-tom schreef: Wat is de meerwaarde van tarwegras?