Ja hoor...ik ben ook aan de smoothies gegaan dankzij jullie...
de eerste had ik met spinazie, appel en appelsap. was lekker. de tweede had ik met blauwe bessen en andijvie gemaakt...heerlijk!
Maar vandaag; halve mango, 1 appel, 200 gr andijvie en 2 grote bekers water. Zelfs m'n kinderen (8 en 6) hebben een glas op!!!(ik moest ze eerst overhalen met een koekje..haha)
En bedankt...weer een verslaving erbij.
Ik heb ook maar weer wat in huis gehaald: sinasappel, bleekselderij, andijvie (hoe kom je aan spinazie in deze tijd?), peer en ik heb nog bosbessen en frambozen in de vriezer.
Hitam schreef:
Ik heb ook maar weer wat in huis gehaald: sinasappel, bleekselderij, andijvie (hoe kom je aan spinazie in deze tijd?), peer en ik heb nog bosbessen en frambozen in de vriezer.
Hitam schreef:
Bij de natuurvoedingswinkel ligt verse spinazie (wilde)
Deesje schreef:
beetje vergelijkbaar met chlorella enzo... wordt als superfood gegeten of gedronken omdat het giga voedzaam is, veel vitaminen, mineralen en chlorofyl
martine-tom schreef:
Ah tnx. Dan hou ik het wel bij chlorella en spirulina als dat tarwegrassap zo vies is
ik krijg chlorella of spirulina-poeder in water slechter weg... het is gewoon wat 'vreemd' het is zoet maar toch een beetje chlorellaachtig.. anders dan je verwacht maar toch een beetje zoals het ruikt.. het is niet vies maar ook niet lekker.. maar wel beter dan chlorella (dat is veel muffer zeg maar)...
gewoon een constante 'tegenstelling' zeg maar...
ik krijg nu bij mijn biologische groenteman biologische spinazie uit italie.. die is ook goed te doen hoor (heerlijk).. en voor nu een echte aanrader is de winterpostelein!!! de koolsoorten gaan ook maar vind ik persoonlijk niet zo heel geweldig