stelletje verwende honden
drogen droger mijn eerste snackies op foto
Moderator: Lizzy
Re: drogen droger mijn eerste snackies op foto
na een 2e keer hazentongetjes gedroogd te hebben trekken ze er weer de neus voor op 
Hmm das wel echt balen.. Die tongetjes zijn toch ook niet zo heel erg groot?? Lijkt me wel ene keer leuk om te drogen
zijn maar 3 of 4 cm , leuke beloningssnoepjes dacht ik ???
je krijgt ze ook goed droog
je krijgt ze ook goed droog
Aah okee. Enig idee van een prijs per kilo? Lijkt me dat voor een hele kilo aardig wat tongetjes nodig zijn 
zal net geen 2 euro de kilo zijn
Dat valt mee
Had het toch wel echt veel hoger verwacht...
laura gaf mij.die.tip. en ik doe.t.ook met tien blade. ideaal kan ik je vertellen. want met vijf bladen en vier honde.droog ik me een ongeluk het werkt super. en een motor aan de kant liggen.lauraV schreef: zo ,weer 10 bladen vol met hazentong, vis en kip om te drogen![]()
Oke, en is dat een boman ?
en red het motertje dat ? en duurt het dan langer dan anders ?
en red het motertje dat ? en duurt het dan langer dan anders ?
klopt , de boman
zal iets langer duren , maar zal altijd korter zijn als je er 2 hebt draaien
verder wissel ik soms de bladen om tijdens het drogen ( onder is sneller droog)
indd dat doe ik wisselen , onder word echt warm tegen over bovenlauraV schreef: klopt , de boman
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Oke.....ik ben ook kom. Heb net een Bohman Droger besteld bij Aximax en vrijdag komt tie binnen.
Me net ingelezen hier en gelijk eendepootjes en kippenloopvoetjes besteld. Hart heb ik nog dus als het goed is kan er hier zondag heerlijk geknabbeld worden
Me net ingelezen hier en gelijk eendepootjes en kippenloopvoetjes besteld. Hart heb ik nog dus als het goed is kan er hier zondag heerlijk geknabbeld worden
ik droog vooral de runderlippen van Nadia. Gaan 1,5kg per keer in mijn Bohmann. Ik droog alleen in het weekend. Goedkoper stroom, of 'savonds en 'snachts. Hij staat bij ons in de bijkeuken. De runderlippen zijn echt een lekkere snack, (droogtijd 12 uur). Alhoewel ze na 3 minuten ook totaal verorbert zijn. 
Knijnoren zijn leuk voor de pups. Maar verdwijnen in de holle kies van mijn Ridgebacks.
knijnlever van Jolanda droog ik ook 12 uur. dan is tie kneiter droog. Ik bewaar het in een open bakje in een keukenkastje. Geen schimmel gezien tot nu toe. De katten zijn er gek op. en het breekt makkelijk af, dus voor training ook ideaal.
Verder droog ik soms wat spiervlees wat niet meer in de vriezer past
Regelmatig maak ik voor me zelf ook Biltong. Heerlijk gedroogt vlees, volgens zuid-afrikaans recept. Smullen vind ik het. Tja kan niet anders zeggen dat ik blij ben met de droger.
Knijnoren zijn leuk voor de pups. Maar verdwijnen in de holle kies van mijn Ridgebacks.
knijnlever van Jolanda droog ik ook 12 uur. dan is tie kneiter droog. Ik bewaar het in een open bakje in een keukenkastje. Geen schimmel gezien tot nu toe. De katten zijn er gek op. en het breekt makkelijk af, dus voor training ook ideaal.
Verder droog ik soms wat spiervlees wat niet meer in de vriezer past
Regelmatig maak ik voor me zelf ook Biltong. Heerlijk gedroogt vlees, volgens zuid-afrikaans recept. Smullen vind ik het. Tja kan niet anders zeggen dat ik blij ben met de droger.
Ik heb hier konijnlever gedroogd in ongeveer 36 uur.. Toen vond ik die pas echt goed dor en dor droog..
Bewaar ze dan ook wel uit de vriezer
Bewaar ze dan ook wel uit de vriezer
Ik laat ze eest uitdruipen. En dan leg is ze helemaal plat uitgestreken op de roosters. 12 uur is echt genoeg hiermadeleine schreef: Ik heb hier konijnlever gedroogd in ongeveer 36 uur.. Toen vond ik die pas echt goed dor en dor droog..
Bewaar ze dan ook wel uit de vriezer![]()
Mijn eendenvoetjes zijn gaan bloeien
, ik bewaarde ze wel buiten de koelkast

Nu worden ze in de vuilnisbak bewaard
Nu worden ze in de vuilnisbak bewaard