beginnersfoutje zeg maar, had nog nooit een advocado gegeten
Groene smoothie (foto)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Groene smoothie (foto)
was ook niet de bedoeling, ware het niet dat ik de pit van de advocado niet verwijderd had..............die heb ik meegemalen en toen zaten er allemaal van die kleine keiharde stukjes in die echt niet te vreten waren.................de volgende keer moet ik dus eerst die kern verwijderen en dan hoef ik ook niet meer te zeven 

- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Gelukkig is je machine niet kapot gegaan!
bij deze is de Braun 600watt Turbo dus goed door de test gekomenClaudia N schreef: Gelukkig is je machine niet kapot gegaan!
gezeefd smaakt het prima, heb nu niet iedere keer van die kleine harde stukjes in mijn mond die je echt uit moet tuffen 
Een dag na maken kun je het nog goed drinken maar ik zou proberen zo vers mogelijk.. Evt om de dag? Officieel is het zon 3 dagen goed houdbaar maar kwalitatief wordt t er niet beter op zeg maar
Ik bewaar het in een glazen fles met dop of glazen sapkan met deksel, ligt er net aan hoeveel ik heb gemaakt.Claudia N schreef: Hoe bewaar je het in de koelast? In een sapkan met of zonder deksel? Glas of plastic?
Plastic is slecht en dan zeker met de zuren van het fruit.
Hier ook hooguit 2 dagen, langer bewaren is vitamineverlies en ook de smaak keldert achteruit.Deesje schreef: Een dag na maken kun je het nog goed drinken maar ik zou proberen zo vers mogelijk.. Evt om de dag? Officieel is het zon 3 dagen goed houdbaar maar kwalitatief wordt t er niet beter op zeg maar
Waar ik hier last van heb als ik grotere hoeveelheden vloeibare dingen naar binnen werk dan blijft me dat uren omhoog komen.
Het drinken zelf is niet het probleem..kleur is een kwestie van wennen

Het drinken zelf is niet het probleem..kleur is een kwestie van wennen
Die kleur vind ik niet zo erg maar af en toe de smaakTMG1961 schreef: Waar ik hier last van heb als ik grotere hoeveelheden vloeibare dingen naar binnen werk dan blijft me dat uren omhoog komen.
Het drinken zelf is niet het probleem..kleur is een kwestie van wennen![]()
![]()
Smaak valt over te twistentieneke schreef: Die kleur vind ik niet zo erg maar af en toe de smaak![]()
-
Martine-Tom
Ik heb het in een gekleurd glas...dan zie je het niettieneke schreef: Die kleur vind ik niet zo erg maar af en toe de smaak![]()
En die smaak is af en toe idd wat minder
Maar tot nu toe maar 1 keer echt de moed opgegeven en weggemikt
Heb ooit de stommiteit begaan om papaya in de smoother te doen...die smaakTMG1961 schreef: Smaak valt over te twistenMaar ik heb bij dat soort dingen gewoon zo iets van mond open en kiepen maar, gelijk doorslikken en niet over nadenken
Probeer het eens zou ik zeggen
papaya is lekker..eet ik wel eens. Smoothies is niets voor mij...ik eet het fruit wel uit het handje en de groenten bij de maaltijd.tieneke schreef: Heb ooit de stommiteit begaan om papaya in de smoother te doen...die smaak
Probeer het eens zou ik zeggen![]()
Al moet ik er wel bij zeggen dat de laatste maanden er hier bitter weinig groeten gegeten is en fruit is de laatste tijd ook telkens hetzelfde, appel, peer en sinasappel
Kijk uit met citrusfruit, dit is heel slecht met jouw pijnlijke gewrichtenTMG1961 schreef: papaya is lekker..eet ik wel eens. Smoothies is niets voor mij...ik eet het fruit wel uit het handje en de groenten bij de maaltijd.
Al moet ik er wel bij zeggen dat de laatste maanden er hier bitter weinig groeten gegeten is en fruit is de laatste tijd ook telkens hetzelfde, appel, peer en sinasappel
Liefst helemaal vermijden, dit zijn echte pijnopwekkers bij mensen met reuma, artrose etc en kunnen zeker een aanval triggeren.
ohhh dat wist ik niet. Moet ook eerlijk toegeven dat ik me niet echt verdiept heb in wat ik beter wel of niet kan eten met mijn gewrichts en spier problementieneke schreef: Kijk uit met citrusfruit, dit is heel slecht met jouw pijnlijke gewrichten
Liefst helemaal vermijden, dit zijn echte pijnopwekkers bij mensen met reuma, artrose etc en kunnen zeker een aanval triggeren.