ah gut Danielle, wat erg zeg, tja, en dan net Minx, met haar probleempjes, ik vraag mij ook af, maar dat ben ik. Stel jij doe een kijk operatie, en het kan deels verwijderd worden (nog maar de vraag) dan heb ze een buik operatie gehad (ook een kijkoperatie is een ingreep en doet pijn) en dat terwijl haar conditie niet optimaal is want ze is nu eenmaal ziek. Dan is het toch alleen uitstel van, want als je het niet helemaal schoon kan weghalen, dan gaat het toch woekeren, en zit het alleen daar of elders ook al, ook dan vindt ik een ingreep toch heftig hoor. Ik denk dat ik zou weten wat ik zou doen, hoe moeilijk het ook is, maar nogmaals, dat ben ik, en jij weet hoe ik ben, ik gun iedere hond een kans, maar het moet vooral voor de hond haalbaar zijn, dan moet ik maar mijn eigen verlangens en gevoelens opzij schuiven en namens de hond beslissen wat haalbaar is. Jij kent Minx als geen ander, denk jij dat jij haar een lol doe door haar er toch doorheen te slepen, dan moet je vooral ingrijpen, hoe dan ook. Ik wens jou veel sterkte en vooral wijsheid,