Zalmkop....

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Zalmkop....

tycolaika
5-sterren
5-sterren

Bericht door tycolaika »

hier een kop en een lijf , in 1 x
en niets anders erbij op die dag
Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

Gisterochtend gegeven.....wat een feest zeg. Hij vond het echt zalig en er is niets van over gebleven.
"s avonds spier gegeven. Het enige wat mij opvalt is dat ik er afgelopen nacht om 3 uur en 6 uur uitkon met hem omdat tie ontzettend nodig moest.

Of dat nou aan die zalmkop lag of aan iets anders, geen idee, maar balen was het wel  ;)
Aangezien ik gisteravond thuiskwam van een feest en iets te diep in het glaasje had gekeken, maar dan ben je om 3 uur buiten wel gelijk weer nuchter hoor  ;D
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

Gonnie schreef: Gisterochtend gegeven.....wat een feest zeg. Hij vond het echt zalig en er is niets van over gebleven.
"s avonds spier gegeven. Het enige wat mij opvalt is dat ik er afgelopen nacht om 3 uur en 6 uur uitkon met hem omdat tie ontzettend nodig moest.

Of dat nou aan die zalmkop lag of aan iets anders, geen idee, maar balen was het wel  ;)
Aangezien ik gisteravond thuiskwam van een feest en iets te diep in het glaasje had gekeken, maar dan ben je om 3 uur buiten wel gelijk weer nuchter hoor  ;D
wat apart dat ie daar van MOEST.... bumper heeft dat niet...
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Je hoort wel meer honden die van zalmkop aan de dunne gaan.

Je zou het kunnen combineren met een vleesbotje ipv spier of de kop over twee dagen verdelen. Het is maar wat je zelf het leukste vind.
Je kan het natuurlijk ook nog wel eens proberen, maar het is niet zo uitzonderlijk.

Plaats reactie