Poll: honden en het eten van hondenpoep

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Eet jouw hond hondenpoep?

Ja, toen hij brokken at
87
17%
Ja, sinds hij vers eet
35
7%
Ja, alleen van brok-etende honden
35
7%
Ja, alleen van vers-etende honden
8
2%
Nee, mijn hond eet nooit hondenpoep
346
68%

Totaal aantal stemmen: 511

Re: Poll: honden en het eten van hondenpoep

Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Kay heeft tm zijn pubertijd alle soorten poep gegeten  :-\ Toen hij hem in het Westerpark in Zoetermeer peerde richting snelweg omdat meneer paardenpoep rook hebben wij een GT ingeschakeld omdat ik het eruit wilde hebben.
Het is er nu uit bij hem, behalve mensenpoep... Dat krijgen we er niet uit maar gelukkig komen we dat niet zo vaak tegen  :-X

Daan heeft nog nooit iets gegeten van poep.... Gelukkig !!
renate1982
4-sterren
4-sterren

Bericht door renate1982 »

Helaas hier wel een erge vreter van hondenpoep :-[
Op brok deed ze het al regelmatig en nu lijkt het soms steeds erger te worden.
Eigenlijk eet ze alle soorten poep ???

Cay gelukkig niet (of het moet kattenpoep zijn wat voor het oprapen ligt of ja mensenpoep :-\ maar zovaak komen we dat niet tegen gelukkig).
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Mijn Duitse Herder eet alleen haar eigen poep, normaal ruim ik het op, altijd en overal, ik denk dat zij dat doet als ik niet snel genoeg ben met opruimen, dus om het opruimen, of ze probeert me te snel af te zijn omdat ze het lekker vind en anders de kans niet krijgt.
Ik denk zelf om op te ruimen omdat ze ook drollen van andere honden aanwijst met haar neus, die ik dan ook op moet ruimen.
Ik voel me dus wel eens de drollenruimer van Wildervank  :Flush:
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

Reus, jack russell, heeft nooit hondenpoep gegeten, op brok niet en op vers niet. (verse) paarden en schapen poep wordt wel gegeten, konijnenkeutels wordt een beetje op geknabbbeld en dan uitgespuugd. mensenpoep is een delicatesse en kattenpoep een straatsnackje dat je niet kan laten liggen, als je het Reus zou vragen.
vagebond
5-sterren
5-sterren

Bericht door vagebond »

Hier 4 teckels, ganzenpoep, paardenpoep, mensenpoep, koeienvlaaien, bevroren grote drollen, kattenstront. Ze lusten het allemaal. Vroeger nog op de brok, hetzelfde verhaal. Het is wel zo dat ze bepaalde drollen eten, ze komen niet allemaal in aanmerking. Dat zou een raar gezicht zijn :biggrin2:
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Op 8 beren geen een poepeter. Dieet beren was half brok half gekookt vlees, volledig brok en volledig barf.

Foppe is in 2 jaar pension begonnen met poep eten toen brok. Na 2 jaar barf en veel vitaminepillen en afname stress eet hij nu soms een drol, vooral in dooi periode en na stresssituatie. Hij is labrador.
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Teckel wel, af en toe. Basset nooit.
Celicaatje

Bericht door Celicaatje »

Hai,

Ik wil graag meedoen met dit onderzoekje omdat ik ook een hondje heb die heel graag poep eet.
Maar ik kan niets kiezen in de poll. Het gaat om een Bichon Frise.
Want mijn hondje eet altijd al poep of ze nu brokken kreeg of vers, daarin is geen verschil.
En ook eet ze alle poep buiten, tenminste dat probeert ze te doen maar daar steek ik wel een stokje voor.
Dus ik weet niet of dit van honden afkomstig is die vers eten of brokken.
Ze heeft wel haar voorkeur voor kattenpoep, dat vindt ze helemaal super.
Ik heb 4 honden waarvan er 1 het doet terwijl ze allemaal hetzelfde eten.
Zij is alleen doof, aangeboren, maar ik vermoed niet dat het daar naartoe te leiden is.

Zij is mijn tweede hondje die dit doet trouwens, mijn beagle die overleden is die deed het ook. Zij kreeg brokken omdat ik toen nog niet beter wist...
Esther en Daya
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esther en Daya »

Djinty, Duitse herder teef, eet sinds een maand of 4 hondenpoep. Dit begon tijdens haar loopsheid. Het lijkt soms wel of ze er naar op zoek is.... Soms rent ze achter een stokje aan en kan plotseling afslaan omdat ze iets heel erg lekkers ruikt.... Ze is nog jong dus ik hoop dat ze het afleert (of overheen groeit).
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

nee, mijn labrador walgt van hondenpoep. Hij wil er niet in staan, niet eten, niet rollen, gewoon helemaal niks mee te maken hebben. Paardenpoep laat hij tegenwoordig ook liggen, dat is wel anders geweest.
BaiChèDol
3-sterren
3-sterren

Bericht door BaiChèDol »

Hier 2 labradors. Eten allebei nooit hondenpoep. Wel andere soorten poep, met veel smaak en met topper mensenpoep.  Paardenpoep, koeienpoep, kattendrollen...alles, alleen echt nooit hondenpoep.
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

BaiChèDol schreef: Hier 2 labradors. Eten allebei nooit hondenpoep. Wel andere soorten poep, met veel smaak en met topper mensenpoep.[/b  Paardenpoep, koeienpoep, kattendrollen...alles, alleen echt nooit hondenpoep.

Wat is dat toch met ons ras  :-\
De Geijsjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door De Geijsjes »

Hier 2 raszuivere labradors en ze eten in principe geen hondenpoep. Moet wel zeggen dat de eerste keer
dat ze als pup bij een hondendrolletje stonden te ruiken ik ze wel heb aangegeven dat het bij ruiken moest blijven  ::) ;) ;D
Paardenpoep eten ze ook niet, koeienpoep ook niet. Maar ... mensenstront  :-X

Mijn vorige 3 labradors zaten op brokken en aten af en toe wel een hapje hondenpoep  :-X
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Duitse herder 1 jaar, nooit brokken gegeten maar tot 8/9 maanden kvv en toen at hij graag hondenpoep(geen idee of het brok of vers poep was) en paardenpoep.
Hij eet nu Barf en heeft geen interesse meer in hondenpoep. Yes!
Of het nu komt omdat hij ouder wordt of dat de voeding beter in balans is dan op kvv zou ik niet durven zeggen.
Het wordt wel minder maar nu nog de paardenpoep te laten staan....
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Ik heb niet gestemd want de juiste keuze staat er niet bij.

Plaats reactie