Worden honden vals van vers vlees?!
Moderator: Lizzy
Re:Worden honden vals van vers vlees?!
hahah ja zo blijf je bezig natuurlijk 
Hahahahaha ja hoor!Marion schreef: Een tijd terug zei ook iemand heel wijs (ahum) tegen mij; van vlees worden je honden vals.....
Ik zei toen; ohjaaaa Ik geef Tommie altijd vlees hoor (Tommie is de minst valse hond die je maar kan bedenken) Toen was het even stil en zeiden ze; ja maar het is alleen bij rood vlees. Waarop ik weer heel wijs zei: oh maar hij krijgt ook rood vlees hoor
waarop ze de grote wijsheid in pacht hadden:
Het geldt ook niet voor zo'n klein hondje, maar als je een rotweiler vlees gaat geven........ hahahahahahaha Ik kwam niet meer bij![]()
Jahaa tuurlijk!!!Marion schreef: Een tijd terug zei ook iemand heel wijs (ahum) tegen mij; van vlees worden je honden vals.....
Ik zei toen; ohjaaaa Ik geef Tommie altijd vlees hoor (Tommie is de minst valse hond die je maar kan bedenken) Toen was het even stil en zeiden ze; ja maar het is alleen bij rood vlees. Waarop ik weer heel wijs zei: oh maar hij krijgt ook rood vlees hoor
waarop ze de grote wijsheid in pacht hadden:
Het geldt ook niet voor zo'n klein hondje, maar als je een rotweiler vlees gaat geven........ hahahahahahaha Ik kwam niet meer bij![]()
Ik heb ook van die gevaarlijke joekels van bouviers. Eten rauw vlees, ook rood. En doen nog pakwerk ook, worden ze volgens sommige mensen ook vals van.
Echt lévensgevaarlijk die beesten van me.
Wat dacht je van ons Angie? Sinds die vlees te eten krijgt moet je opassen voor je oren. Ze staart je eerst aan, begint wat te kwispelen en blaffen (hoi ik ben leuk) en vervolgens valt ze je aan om je oren eraf te vreten 
avalon schreef: Wat dacht je van ons Angie? Sinds die vlees te eten krijgt moet je opassen voor je oren. Ze staart je eerst aan, begint wat te kwispelen en blaffen (hoi ik ben leuk) en vervolgens valt ze je aan om je oren eraf te vreten![]()
Tinus beet vanmiddag in mijn vinger ipv in het kipkarkas 
Gelukkig schrok hij er zelf van

Gelukkig schrok hij er zelf van
-
Lil
Ik heb ook zo'n ontzettend valse mechelse herder (nou ja, kruising maar dat ziet de leek niet)

En dan vragen ze bijna dagelijks op de hei aan mij waarom hij niet jaagt en geen karkasse van dode dieren eet en waarom hij geen paardenmest eet....
Hij hoeft dat niet, zijn buik is vol van vers vlees en echte pens, dan interesseerd hem zo'n rottend karkas en een paardendrol niet meer. Thuis krijgt hij vers en dat bevalt hem veel beter...

En dan vragen ze bijna dagelijks op de hei aan mij waarom hij niet jaagt en geen karkasse van dode dieren eet en waarom hij geen paardenmest eet....
Hij hoeft dat niet, zijn buik is vol van vers vlees en echte pens, dan interesseerd hem zo'n rottend karkas en een paardendrol niet meer. Thuis krijgt hij vers en dat bevalt hem veel beter...
-
casangio
Vals
????????????
Laatst gewijzigd door casangio op ma 20 dec 2004, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
ooooooooooooooooooooooh ja, ze worden allemaal vals, die honden van ons.
Het is ook altijd levensgevaarlijk om met een barfwandeling mee te gaan, echt levensgevaarlijk
wat een onzin zeg, whahahaahahaha
dus toen er zo'n 40 jaar geleden nog geen brokken bestonden en de honden van het afval van ons leefden (dus ook rauw) waren toen alle honden vals???????????
Het is ook altijd levensgevaarlijk om met een barfwandeling mee te gaan, echt levensgevaarlijk
wat een onzin zeg, whahahaahahaha
dus toen er zo'n 40 jaar geleden nog geen brokken bestonden en de honden van het afval van ons leefden (dus ook rauw) waren toen alle honden vals???????????
-
Breezer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja mijn Breezer is er zo vals van geworden, hij likt m´n konijn echt nog een keer dood!! 
Breezer schreef: Ja mijn Breezer is er zo vals van geworden, hij likt m´n konijn echt nog een keer dood!!![]()
-
Lupa
ik moet zeggen dat sinds mijn honden vers eten heel anders naar mij kijken

Nu je het zegtLupa schreef: ik moet zeggen dat sinds mijn honden vers eten heel anders naar mij kijken![]()
![]()
-
Ineke
- 4-sterren

- Contacteer:
Vals......!? Ze krijgen wél lekkere trek....

Laatst gewijzigd door Ineke op di 21 dec 2004, 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.
ja ze zouden je wel op kunnen vreten zo blij zijn ze met jeLupa schreef: ik moet zeggen dat sinds mijn honden vers eten heel anders naar mij kijken![]()
![]()