Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
handig gedaan rvt! dus aardig wat mensjes hier dus. das fijn! en ellecom, volgens mij is dat aan het einde van mijn straat! ik weet echt nog niet welke plaatsen er in de buurt zijn, ben eigenlijk gewoon op de bonne vooi vertrokken. had een huis en dat was het.
ik houd natuurlijk verzamelplaats in de gaten. met de sw bestelling doe ik wel mee, niet veel mijn laatste bestelling was tegen gevallen en hoor steeds meer verhalen, erg jammer. momenteel zit ik wat laag in bot maar toch puilen de vriezers uit, hoofdzakelijk vn mijn haas organen, was te hebberig.
iemand nog interesse in 2,5kg haasorgaan??
ik houd natuurlijk verzamelplaats in de gaten. met de sw bestelling doe ik wel mee, niet veel mijn laatste bestelling was tegen gevallen en hoor steeds meer verhalen, erg jammer. momenteel zit ik wat laag in bot maar toch puilen de vriezers uit, hoofdzakelijk vn mijn haas organen, was te hebberig.
Iemand nog interesse in kalkoennekken? Kan ze maandag meenemen vanuit Groningen! Zie topic van Joke I.
Kijk...Een paar dagen niet op internet en mis weer een heleboel ..
Waar ik woon ; zal er maar niet aan beginnen om het uit te leggen..Gemeente Bronckhorst en dan in een gehucht waar je zo doorheen rijdt
Ofwel mijn vriezers staan in de Achterhoek; in de buurt van Zelhem..
Maar ik zwerf nog wel eens door regio Arnhem/Nijmegen/Betuwe..Dus voor transportlijntjes in de regio kan ik soms een rol vervullen..
Waar ik woon ; zal er maar niet aan beginnen om het uit te leggen..Gemeente Bronckhorst en dan in een gehucht waar je zo doorheen rijdt
Maar ik zwerf nog wel eens door regio Arnhem/Nijmegen/Betuwe..Dus voor transportlijntjes in de regio kan ik soms een rol vervullen..
Hier nog iemand die in Arnhem woont
-
Leonike
- 3-sterren

Hier nog een Gelderlander.
Ik woon in Weurt (dat ligt tegen Nijmegen aan).
Ik woon in Weurt (dat ligt tegen Nijmegen aan).
-
welovedenzell
- 1-ster

Welkom in Gelderland
Wij wonen in Huissen ( vlakbij Arnehm).
[quote="signmodel"]
[/quote]
Mogelijk ik wel, zal het vandaag nog laten weten!
[/quote]
Mogelijk ik wel, zal het vandaag nog laten weten!
-
TuttiFrutti
- 3-sterren

[quote="wijkje"]
Ik woon echt in Gelderland..Zelhem= Gelderland
[/quote]
Staat er nu wel bij.
Kon moelijk maken waar precies omdat je schrijft: 'in de buurt van Zelhem'...
[/quote]
Staat er nu wel bij.
Kon moelijk maken waar precies omdat je schrijft: 'in de buurt van Zelhem'...
-
TuttiFrutti
- 3-sterren

Xerox, kom je nog langs? 
Hoi,
Wat zijn de verhoudingen van de orgaan? Mogelijk heb in interesse 2,5 kg over te nemen! Hangt er een beetje vanaf hoe veel lever erin zit...
Groetjes Sonja
Wat zijn de verhoudingen van de orgaan? Mogelijk heb in interesse 2,5 kg over te nemen! Hangt er een beetje vanaf hoe veel lever erin zit...
Groetjes Sonja
signmodel schreef: handig gedaan rvt! dus aardig wat mensjes hier dus. das fijn! en ellecom, volgens mij is dat aan het einde van mijn straat! ik weet echt nog niet welke plaatsen er in de buurt zijn, ben eigenlijk gewoon op de bonne vooi vertrokken. had een huis en dat was het.
volgens mij is er geen lever bij. t zijn van die trosjes met long etc. van wilde haas.
Haasorgaan is hier altijd welkom. Is ongeveer het enige orgaan van mijn kattenmonsters eten...signmodel schreef: volgens mij is er geen lever bij. t zijn van die trosjes met long etc. van wilde haas.
ik kan denk wel 2x 2,5 kg missen dus pb me even als jullie het echt willen hebben.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nog een Gelderlander: ik woon in Bennekom, midden tussen Ede en Wageningen.