Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Weet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat je ze hebt
kan morgen wel iets eerder worden Jolanda MOEST VANDAAG vlees ophalen
Die heeft dus vandaag een errug drukke dag
Groet George
kan morgen wel iets eerder worden Jolanda MOEST VANDAAG vlees ophalen
Die heeft dus vandaag een errug drukke dag
Groet George
Hoi hoi!
Ben nieuw hier op het forum en zie dat ik dus zeker 2 weken te laat ben....
Mijn lamavlees is bijna op en ze zijn er allebei gek op!
Ik woon in Heemskerk,
heb een Dogo Canario van 3 jaar oud genaamd Rover en een Duitse Dog van 9 maanden, Mackenzie.
Ze verstouwen met z'n 2en ruim 3kg per dag, dus de vriesruimte hebben we wel haha!
Rover heeft volledig gebarft, maar is over het algemeen terug op kvv in combinatie met kiezenbrinkmixen en allerhande spiervlees,
met van tijd tot tijd een leuk knagertje als zijnde kalkoennekken, eendkarkassen, kwartels e.d.
Mackenzie draait langzamerhand steeds meer mee met barfprodukten, aangezien we haar pas 2 maanden hebben en ze alleen een brok gewend was... Nu staat ze vanaf dag1 hier op kvv, en breiden we steeds meer uit.
Zalmkoppen, zalmlijven, kippennekken, eendennekken en kwartels zijn al OK bevonden haha!
Dus...
Zodra er weer leuke aanbiedingen zijn, let me know!!!
We beschikken over een stationwagen, dus ook voor anderen meenemen is geen probleem!
Groetjes,
José, en een poot van Rover en Mackenzie
Ben nieuw hier op het forum en zie dat ik dus zeker 2 weken te laat ben....
Mijn lamavlees is bijna op en ze zijn er allebei gek op!
Ik woon in Heemskerk,
heb een Dogo Canario van 3 jaar oud genaamd Rover en een Duitse Dog van 9 maanden, Mackenzie.
Ze verstouwen met z'n 2en ruim 3kg per dag, dus de vriesruimte hebben we wel haha!
Rover heeft volledig gebarft, maar is over het algemeen terug op kvv in combinatie met kiezenbrinkmixen en allerhande spiervlees,
met van tijd tot tijd een leuk knagertje als zijnde kalkoennekken, eendkarkassen, kwartels e.d.
Mackenzie draait langzamerhand steeds meer mee met barfprodukten, aangezien we haar pas 2 maanden hebben en ze alleen een brok gewend was... Nu staat ze vanaf dag1 hier op kvv, en breiden we steeds meer uit.
Zalmkoppen, zalmlijven, kippennekken, eendennekken en kwartels zijn al OK bevonden haha!
Dus...
Zodra er weer leuke aanbiedingen zijn, let me know!!!
We beschikken over een stationwagen, dus ook voor anderen meenemen is geen probleem!
Groetjes,
José, en een poot van Rover en Mackenzie
Laatst gewijzigd door José S op za 03 mar 2012, 01:55, 1 keer totaal gewijzigd.
@Jose Welkom hier!
@Kizmoo, Ramses en Petramarcel Nogmaals bedankt voor het vervoer!
@Kizmoo, Ramses en Petramarcel Nogmaals bedankt voor het vervoer!
Hoi Jose,
Wat een gezellige binnenkomer
, welkom Jose!
Een nieuweling op dit forum maar niet in de barfwereld begrijp ik, met 2 flinke eters ga je vast veel gebruik maken van alle leuke aanbiedingen.
Kijk veel rond en hou de aanbiedingen en lijntjes goed in de gaten.
Groetjes Ramses1/Jess
Wat een gezellige binnenkomer
Een nieuweling op dit forum maar niet in de barfwereld begrijp ik, met 2 flinke eters ga je vast veel gebruik maken van alle leuke aanbiedingen.
Kijk veel rond en hou de aanbiedingen en lijntjes goed in de gaten.
Groetjes Ramses1/Jess
Hoi José, welkom op het forum en tussen de Noord Hollanders!!!
Misschien is het onderstaande iets voor je om aan mee te doen?
Goetjes Sandra uit Haarlem
Citaat van: Kizmoo op 23 februari 2012 om 21:22:28
Op verzoek van Ramses1 & Kizmoo willen we kijken of er voldoende interesse is in deze paardendelen geleverd door Siebren zie hieronder de link naar zijn topic
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 842.0.html
Hij wil wel leveren maar alleen als er tenminste 120 kilo orgaan in een keer besteld word , hierbij telt spiervlees niet mee dit gaat apart maar kan wel tegelijk worden geleverd tot nu toe
De prijzen zijn voor hart & tong 1.90 euro per kilo en het spiervlees voor 2.50 euro per kilo
We hebben nu +/- 60 kilo hart/tong dus moeten er nog zeker 60 kilo bij welke NHers gaan ons hierbij helpen
Ramses1 regeld het vervoer
Betaling van de bestelling moet je aan Siebren doen met de vermelding dat het voor Noord-Holland is de vervoerskosten gaan via Ramses1
Groet Ramses1 & Kizmoo
*Ps, de 120 kilo is al gehaald dus het gaat zeker door*
Misschien is het onderstaande iets voor je om aan mee te doen?
Goetjes Sandra uit Haarlem
Citaat van: Kizmoo op 23 februari 2012 om 21:22:28
Op verzoek van Ramses1 & Kizmoo willen we kijken of er voldoende interesse is in deze paardendelen geleverd door Siebren zie hieronder de link naar zijn topic
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 842.0.html
Hij wil wel leveren maar alleen als er tenminste 120 kilo orgaan in een keer besteld word , hierbij telt spiervlees niet mee dit gaat apart maar kan wel tegelijk worden geleverd tot nu toe
De prijzen zijn voor hart & tong 1.90 euro per kilo en het spiervlees voor 2.50 euro per kilo
We hebben nu +/- 60 kilo hart/tong dus moeten er nog zeker 60 kilo bij welke NHers gaan ons hierbij helpen
Ramses1 regeld het vervoer
Betaling van de bestelling moet je aan Siebren doen met de vermelding dat het voor Noord-Holland is de vervoerskosten gaan via Ramses1
Groet Ramses1 & Kizmoo
*Ps, de 120 kilo is al gehaald dus het gaat zeker door*
Ik verzuip nog in de hazenlever en lamslong haha!
Gebruik het eigelijk alleen om te drogen momenteel omdat ik volledig barf eruit gehaald heb.
Rover aan de barf met een schrokkerige, jaloerse, vreetschuur dat amper kauwt in de buurt à la Mack gaat hem niet worden...
Heb alleen spiervlees nodig voor bij de Kiezenbrinkmixen 2x per week, en daar gebruik ik nu lama en hert voor als extra diersoort.
KVV paard hebben ze al 1x in de week.
Kluifwerk als hele kwartels en goed bevleesde beginnerskarkassen als eend, fazant en patrijs e.d. kan ik Mack wel geven.
Maar in ieder geval bedankt voor de link!
Gebruik het eigelijk alleen om te drogen momenteel omdat ik volledig barf eruit gehaald heb.
Rover aan de barf met een schrokkerige, jaloerse, vreetschuur dat amper kauwt in de buurt à la Mack gaat hem niet worden...
Heb alleen spiervlees nodig voor bij de Kiezenbrinkmixen 2x per week, en daar gebruik ik nu lama en hert voor als extra diersoort.
Kluifwerk als hele kwartels en goed bevleesde beginnerskarkassen als eend, fazant en patrijs e.d. kan ik Mack wel geven.
@Jose
welkom op dit geweldig handige forum
nog een nhder erbij jeeeeej
groetjes Bordie
ps hier gaat ook 1200gr per dag door....
welkom op dit geweldig handige forum
nog een nhder erbij jeeeeej
groetjes Bordie
ps hier gaat ook 1200gr per dag door....
Hai Jose,José Schrauwen schreef: Ik verzuip nog in de hazenlever en lamslong haha!
Welkom hier.
Iets verder weg: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 900.0.html
Heb daar laast prachtige hazenvoorbenen gehaald, consumentenkwaliteit.
Helaas lusten die tijgers van mij dat niet, want die hebben liever hoe viezer het vlees, hoe beter
Grtz, Winnie
Hou de topic's van LidaS in de gaten.Kluifwerk als hele kwartels en goed bevleesde beginnerskarkassen als eend, fazant en patrijs e.d.
Ze zijn vertrokken uit sittard gaan nog op twee plekken lossen.
Ze verwachten dat ze na vieren terug zijn in Haarlem
Groet,Gerrie
Groet,Gerrie
Dank je, ik zat al op dit berichtje te wachten, ben na 16.00 bij jullie.Ze zijn vertrokken uit sittard gaan nog op twee plekken lossen.
Groet,Gerrie
Ik PB je even mijn mobile nr. voor als het wat later wordt.
Groetjes Ramses/Jess
zooooooooooooo
ik ben thuis, george zal nu bijna in haarlem zijn.
met een wagen vol mooie vleesjes
george, heel veel dank weer
ik ben thuis, george zal nu bijna in haarlem zijn.
met een wagen vol mooie vleesjes
george, heel veel dank weer
Thanks!! Ga ik zeker doen!Ramses1 schreef: Hou de topic's van LidaS in de gaten.![]()
Heb vandaag de kratten haas opgehaald bij sarah.
Heb veel verschillende aantallen per krat/doos vanaf 5.35 tot ongeveer 11 kilo ofzo.
Heb weinig zin om het vandaag verder uit te zoeken, ben vanaf gisteravond bezig met een teef die op bevallen staat, maar na te zijn begonnen met weéen er weer lekker mee uit scheet.
Ga nu even mijn tekort aan slaap wegwerken, of in ieder geval tot ik weer wordt opgeroepen voor ditmaal geen loos alarm.
Groetjes Lian
Heb veel verschillende aantallen per krat/doos vanaf 5.35 tot ongeveer 11 kilo ofzo.
Heb weinig zin om het vandaag verder uit te zoeken, ben vanaf gisteravond bezig met een teef die op bevallen staat, maar na te zijn begonnen met weéen er weer lekker mee uit scheet.
Ga nu even mijn tekort aan slaap wegwerken, of in ieder geval tot ik weer wordt opgeroepen voor ditmaal geen loos alarm.
Groetjes Lian
Hallo en welkom Jose
Heb net vandaag 650 kilo vlees uit Sittard naar noord-holland en flevoland gehaald
je ziet er zijn er aardig wat die uit NH komen en lekker barfen
Ga rustig door met je honden verder over te zetten op barf en maak gebruik van de aanbiedingen hier
Groet George
Heb net vandaag 650 kilo vlees uit Sittard naar noord-holland en flevoland gehaald
je ziet er zijn er aardig wat die uit NH komen en lekker barfen
Ga rustig door met je honden verder over te zetten op barf en maak gebruik van de aanbiedingen hier
Groet George