Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Dank jullie wel voor het vervoer van mijn vlees van Jolanda naar Flevoland. 
Als ik de boel heb ingericht in de garage, dan kan het hier wel logeren Saskia.Ik heb er nu nog geen ruimte voor, had berekent dat ik er eind maart wel ruimte voor zou hebben maar niet voor nu
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Citaat
Ik heb er nu nog geen ruimte voor, had berekent dat ik er eind maart wel ruimte voor zou hebben maar niet voor nu
Als ik de boel heb ingericht in de garage, dan kan het hier wel logeren Saskia.
O dan maak ik daar ook graag gebruik van, weet niet wanneer Elkato van plan was om te gaan halen?
Ik heb nu ook niet veel ruimte meer
Ik heb er nu nog geen ruimte voor, had berekent dat ik er eind maart wel ruimte voor zou hebben maar niet voor nu
Als ik de boel heb ingericht in de garage, dan kan het hier wel logeren Saskia.
O dan maak ik daar ook graag gebruik van, weet niet wanneer Elkato van plan was om te gaan halen?
Ik heb nu ook niet veel ruimte meer
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Het ging super vandaag bij de schapenRamses1 schreef:Veel plezier en succes vandaag.
Heel erg leuk, Judy had het nog nooit zo leuk gedaan, ok helemaal op haar eigen manier maar we konden heel aardig rond lopen, ze nam de schapen keurig en heel rustig mee (iets te rustig soms maar ze is gewoon slim, je moet je niet te druk maken
Omdat we vroeg klaar waren mocht ze nog een 3e keer maar dat was wat teveel van het goede, ze was moe dus we hebben met behulp van dylan een prof (aussie van 10 jaar) de schapen weer terug gezet.
Fonzie deed het ook erg leuk met Marcel, hij moest hem wel even duidelijk zien te maken dat de schapen er niet alleen voor Fonzie zijn plezier stonden (lekker jagen en happen....) maar dat ie aan het werk moest voor de baas en jahoor hij liet hele mooie stukjes drijfwerk zien. En dit was voor ons pas de 2e zondag bij de schapen, gaat helemaal goed komen met hem 8)
En ook de kever staat in de schuur, dus was een goeie zondag
Ooowww wat zul je trots zijn op die kanjers, super!

Supergaaf, ik kom eens kijken als jullie weer gaan. Lijkt me leuk om de honden aan het werk te zien.
En manlief kan lekker gaan klussen, helemaal top!
Hihihihihi die slimme woefiets te rustig soms maar ze is gewoon slim, je moet je niet te druk maken , staat een hek om het veld dus ze kunnen toch niet weg, echt dat zie je haar denken als ze weer naar voren rennen........)
Supergaaf, ik kom eens kijken als jullie weer gaan. Lijkt me leuk om de honden aan het werk te zien.
En manlief kan lekker gaan klussen, helemaal top!
Heel graag gedaan! En wat een scheet is die hond van jullieKizmoo schreef: BEDANKT
El-Budha , Aussiesue , CobyP voor het lekkere extraatje voor de hond
En natuurlijk ook nog bedankt namens Funga-Faru
Jij bedankt voor het vervoeren van het vlees.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik wil wel wat van je overnemen.saskia37 schreef: Ik heb er nu nog geen ruimte voor, had berekent dat ik er eind maart wel ruimte voor zou hebben maar niet voor nu![]()
Oh, ja graagRamses1 schreef: Als ik de boel heb ingericht in de garage, dan kan het hier wel logeren Saskia.
Heel lief van je, maar ik deel al met Ramses en haas vinden ze hier errug lekker*Dorothea* schreef: ik wil wel wat van je overnemen.![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik geef je groot gelijksaskia37 schreef: Heel lief van je, maar ik deel al met Ramses en haas vinden ze hier errug lekker![]()
Ga proberen van elk kratje rond de 9 kilo te maken, hebben we allemaal net zo veel.
Kan er gewoon niets meer van maken.
Tot die tijd staan ze in de vriescel, dus weglopen doen ze niet.
Ga straks eerst weer naar de bevallende teef en dan kijk ik morgen wel even verder naar de rest van het verhaal haas.
Petracemacel jij had al betaald aan Sarah ?
Tot die tijd staan ze in de vriescel, dus weglopen doen ze niet.
Ga straks eerst weer naar de bevallende teef en dan kijk ik morgen wel even verder naar de rest van het verhaal haas.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
O dat zou mooi zijn, eerlijk alles gedeeld.chiva schreef: Ga proberen van elk kratje rond de 9 kilo te maken, hebben we allemaal net zo veel.
Tot die tijd staan ze in de vriescel, dus weglopen doen ze niet.![]()
Ja ik had inderdaad al betaald bij Sarah, dus als ik weet hoeveel kg het gaat worden dan mag ze weer wat terugstorten....
Maar jee wat een werk is het voor haar geworden al die kratten haas.....
Hoe is het nu met je teefje? Duurt al wel lang of valt het mee (geen verstand van bevallende teefjes....)
Aangepast 8)
Laatst gewijzigd door Ramses1 op zo 11 mar 2012, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Wanneer is dat konijn?
6 April