Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Helaas, het 1e lijntje is vol. Ben blij dat ik flink heb ingeslagen.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
mag ik even brutaal zijn.Ramses1 schreef: Iemand interesse Konijn van Orinake?
Er is een lijntje van Eindhoven naar Zwolle en dan vervoer ik van Zwolle naar Hoorn/Hauwert
Ik heb ff anwb open gedaan...
Als je naar hoorn moet, ben je dan niet meer geholpen met een lijntje vanuit utrecht?
Mirjansen heeft een lijntje aangeboden naar Utrecht...
dat is niet brutaal, dat is behulpzaam!orinake schreef: mag ik even brutaal zijn.
Als je naar hoorn moet, ben je dan niet meer geholpen met een lijntje vanuit utrecht?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
de nijnen die ik bij jou heb opgehaald die zijn nog lang niet op. 8)Ramses1 schreef: Iemand interesse Konijn van Orinake?
Er is een lijntje van Eindhoven naar Zwolle en dan vervoer ik van Zwolle naar Hoorn/Hauwert
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Mja ik wil niet overkomen als een betweter, ik ben een snol in orientatie, maar voor wat ik zo zie op het kaartje zou het me gemakkelijker lijken van Utrecht naar hoorn te rijden?nienk schreef: dat is niet brutaal, dat is behulpzaam!![]()
Kijk dat is meedenken! Er was nog geen lijntje vanuit Utrecht dacht ik toen ik bestelde. Er was ook veel minder konijnkarkas, nu komen er misschien meer bestellingen vanuit NH?mag ik even brutaal zijn.
Ook even gekeken, qua afstand maakt het niks uit, maar qua tijd is Zwolle een half uur langer rijden.
Ff kijken of er nog plek is
Ff kijken of er nog plek is
net 10 kilo bij lupa besteld, wat volgende week binnenkomt
Oeinet 10 kilo bij lupa besteld, wat volgende week binnenkomt
Wat de haaskk van Sarah betreft ik werk in Beverwijk en kom daar dus zeer regelmatig 
Chiva zit niet heel ver bij mijn werk vandaan dus ben zeer flexibel in het ophalen. Heb ruimte in mijn vriezer maar heb de kk niet nu nodig. Eind maart zou prima uitkomen wat mij betreft
Chiva, hoe gaat het met de bevalling?
Chiva zit niet heel ver bij mijn werk vandaan dus ben zeer flexibel in het ophalen. Heb ruimte in mijn vriezer maar heb de kk niet nu nodig. Eind maart zou prima uitkomen wat mij betreft
Chiva, hoe gaat het met de bevalling?
Eind maart ophalen is goed hoor, ze staan nu in een hoekje in de vriescel.
Ga van de week de zwaarste kistjes verdelen over de andere , zodat het gewicht wat verdeeld is.
Zijn nu 4 dagen druk geweest met de Teef, maar gelukkig is alles achter de rug.
Voor de teef was alles behoorlijk zwaar, geboortegewichten van 360 tot 560 gram!!.
En das zelfs veel voor een rottweilerpup.
De laatste 2 zijn met de keizersnede ter wereld gekomen, waarvan 1 reutje het helaas niet gered had.
Maar al met al zijn gisteren 4 teefjes en 3 reutjes liggen heerlijk in hun mandje bij de fokker.
Ga van de week de zwaarste kistjes verdelen over de andere , zodat het gewicht wat verdeeld is.
Voor de teef was alles behoorlijk zwaar, geboortegewichten van 360 tot 560 gram!!.
De laatste 2 zijn met de keizersnede ter wereld gekomen, waarvan 1 reutje het helaas niet gered had.
Maar al met al zijn gisteren 4 teefjes en 3 reutjes liggen heerlijk in hun mandje bij de fokker.
chiva schreef: Eind maart ophalen is goed hoor, ze staan nu in een hoekje in de vriescel.
Wat goed! Gefeliciteerd met de puppen 
Jammer dat 1 reutje het niet gered heeft maar begrijp dat het inmiddels wel weer goed gaat met de moeder en das het belangrijkst. Mocht je nog in de buurt van de puppen komen met een camera
. Altijd leuk foto's van schattige pupjes 
Zegt het feit dat het geboortegewicht zo zwaar is ook iets over hoe de pups uitgroeien? Dat ze zwaarder/groter/massiever worden dan bv pups met lichtere geboorte gewichten? Krijgt de moeder ook barf, omdat ze niet bij jullie in huis zit degene bij wie ze woont zal dat ook moeten willen geven... :)Heb je op voorhand ook al kopers voor de puppen of is het nog even afwachten? -> dit lijkt mij het spannends van fokken..... nadat je het hele uitzoeken van een geschikte combi enz. hebt gehad...
Heb echt 0,0 verstand van fokken en als dit in fokkersland impertinente vragen zijn dan mag je ze voorbij laten gaan hoor maar ben daar nieuwsschierig naar
Jammer dat 1 reutje het niet gered heeft maar begrijp dat het inmiddels wel weer goed gaat met de moeder en das het belangrijkst. Mocht je nog in de buurt van de puppen komen met een camera
Zegt het feit dat het geboortegewicht zo zwaar is ook iets over hoe de pups uitgroeien? Dat ze zwaarder/groter/massiever worden dan bv pups met lichtere geboorte gewichten? Krijgt de moeder ook barf, omdat ze niet bij jullie in huis zit degene bij wie ze woont zal dat ook moeten willen geven... :)Heb je op voorhand ook al kopers voor de puppen of is het nog even afwachten? -> dit lijkt mij het spannends van fokken..... nadat je het hele uitzoeken van een geschikte combi enz. hebt gehad...
Heb echt 0,0 verstand van fokken en als dit in fokkersland impertinente vragen zijn dan mag je ze voorbij laten gaan hoor maar ben daar nieuwsschierig naar
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Proficiat Chivachiva schreef: Eind maart ophalen is goed hoor, ze staan nu in een hoekje in de vriescel.
Leuke gewichtjes.
De pups van Illa waren 428g tot 540g
Moeders eet géén brok maar gewoon lekkere vleesjes, hebben al gezegd de volgende keer gaat ze op brok
En hoe ze verder opgroeien blijft altijd de vraag, de kleinste nu kan net zo goed over een jaar de grootste zijn, dus daar is nog weinig over te zeggen.
Enne foto's genoeg, weet alleen niet hoe, ze hier te zetten.
kan een hoop, alleen dit blijft acrabadabra 8)
en een aantal pups hebben al een huisje, het laatste ispeciaaltje twijfel,twijfel,twijfel of die naar hier komt.
Bedankt tamara, en ja jij had ook zwaargewichten
En hoe ze verder opgroeien blijft altijd de vraag, de kleinste nu kan net zo goed over een jaar de grootste zijn, dus daar is nog weinig over te zeggen.
Enne foto's genoeg, weet alleen niet hoe, ze hier te zetten.
kan een hoop, alleen dit blijft acrabadabra 8)
en een aantal pups hebben al een huisje, het laatste ispeciaaltje twijfel,twijfel,twijfel of die naar hier komt.
Bedankt tamara, en ja jij had ook zwaargewichten