Rundvlees van Nadia en Konijn van Orinake bereikbaar door vervoerslijntje.
Wie wil lekkere nijntjes en runderlipjes
Moderator: Charlie Angel
ik zou wel eens zalm willen proberen.Wanneer ga je ongeveer?boris2009 schreef: Ik ga binnenkort weer ( gratis ) zalm halen, kan ik iemand er nog blij mee maken dan vraag ik meer namelijk ( als het kan ), af te halen in Limmen per zak

Ja daar zou ik ook weer graag een zak van hebben maar liefst over een week of 2 ( die vriezers zijn echt te klein....... maar ze zijn gek op zalm)AussieSue schreef: ik zou wel eens zalm willen proberen.Wanneer ga je ongeveer?

hier ook interesse in zalm,petramarcel schreef: Ja daar zou ik ook weer graag een zak van hebben maar liefst over een week of 2 ( die vriezers zijn echt te klein....... maar ze zijn gek op zalm)

Ben ik even een dagje naar Duitsland (Auto ophalen 12 uurtjes rijden) en nu zit het 1e lijntje al vol!!!Ik zit even mee te 'spieken' op 'jullie' topic.
6 april verzorg ik samen met Ramses 1 een lijnstje. Helaas zit ik voorlopig vol. Ik ben zelf op het moment bezig met een extra vriezer en anders kan ik zelf niks extra meer mee nemen.
Mocht de vriezer nog door gaan, dan laat ik het weten
Ik zie er vanaf het is nogal moeizaam allemaal lees ik, dus bestel wel paard bij Lupa..Ramses1 schreef: Hihihi, klopt, het viel mij ook net op. Het is weg...Foetsie...
Maar het gaat gewoon door, no problems.
De levering staat gepland op het eerst weekend in April, details , betalingen enz. komen nog.
Er kan nog besteld worden!
Helaas te duur voor mijAls ik dan toch bezig ben.. Ik kan aan wat vis komen.. Dit is wel luxe vis.. (voor luxe katjes of kleine hondjes). Verwacht niet dat er veel animo voor is.. maar geeft jullie de info toch maar even..
tonijnstukken (bits en pieces) 3 euro de kilo (20 kg beschikbaar)
Zwaardvisloins (grote stukken van ongeveer 5 kilo. Kunnen in stukken gezaagd worden 5,50 per kilo 100 kilo beschikbaar
Botervisblokken 300-500 gram 5,50 per kilo 10 kilo beschikbaar
Pijlinktvis 6,50 de kilo.
Volgensmij gaat dit per 5 kilo..
Ik weet niet of het ook langs Alkmaar komt maar wil heel graag 10 kg. paardenspiervlees maar er wordt niet gereageerd bij Siebren.
ik heb ook wel interesse in paardenvlees ( limmen ) 20 kg, ik heb het al gemeld in het topic van siebren, thanx