Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Mijn konijnenvlees wordt zondag al opgehaald!
Zijn er trouwens nog mensen voor wie ik morgen wat mee moet nemen vanuit best? Ik haal daar nijnvlees op van orinake.
Ik neem morgen zo'n 120 kilo paard mee voor de regio Zuid Holland vanuit Apeldoorn, als het konijn daar ook stopt wil ik het voor jou ook wel meenemen ? Scheelt je een ritje naar Best en kan je het in Berkel en Rodenrijs ophalenJantina schreef: Zijn er trouwens nog mensen voor wie ik morgen wat mee moet nemen vanuit best? Ik haal daar nijnvlees op van orinake.
Weet alleen niet of dat mogelijk is dat ik je nijntjes meeneem ?
Edit, weet niet eens of de nijnen op hetzelfde tijdstip in Apeldoorn zijn als het paard, dus vergeet mijn blonde opmerking maar
Laatst gewijzigd door Monique77 op vr 09 mar 2012, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier Zoetermeer 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
mensen die zowel paard ALS konijn ophalen daarvan neemt sietie het paard eerst mee naar best, haalt het konijn op en levert dan konijn EN paard samen af op de afspreekplaatsen, wat een aantal mensen een hele rit bespaardMonique77 schreef: Ik neem morgen zo'n 120 kilo paard mee voor de regio Zuid Holland vanuit Apeldoorn, als het konijn daar ook stopt wil ik het voor jou ook wel meenemen ? Scheelt je een ritje naar Best en kan je het in Berkel en Rodenrijs ophalen
Weet alleen niet of dat mogelijk is dat ik je nijntjes meeneem ?
Edit, weet niet eens of de nijnen op hetzelfde tijdstip in Apeldoorn zijn als het paard, dus vergeet mijn blonde opmerking maar![]()
Is alweer 50 kilo weg, nog 50 kilo te gaanMonique77 schreef: Ik kan (samen met het konijn van die dag) nog 100 kilo meer vervoeren op 6-4-2012 voor het rund en/of konijn !
Dus voor diegene die in Zuid Holland nog willen bestellen, het kan met mij mee naar Berkel en Rodendijs, maar na deze extra 100 kilo stop ik echt![]()
- Joyce1985
- 5-sterren

Oh jee!Monique77 schreef: Is alweer 50 kilo weg, nog 50 kilo te gaan![]()
![]()
Kan er nog 10 kilo lippen mee voor mij?
Ik ga het gewoon proberen, als jullie zeggen dat ze niet bijten dan geloof ik dat wel
Hahaha Joyce! Konijnenkoppen zullen eerder bijten... runderlippen slobberen zo lekker.. 
- Joyce1985
- 5-sterren

Daarom voer ik ook geen koppen!Vivianneb schreef: Hahaha Joyce! Konijnenkoppen zullen eerder bijten... runderlippen slobberen zo lekker..![]()
Ik zou ze snel bestellen in het betreffende topic als ik jou wasJoyce1985 schreef: Oh jee!
Kan er nog 10 kilo lippen mee voor mij?
Ik ga het gewoon proberen, als jullie zeggen dat ze niet bijten dan geloof ik dat wel![]()
![]()
- Joyce1985
- 5-sterren

Ik heb het even nagevraagd; ze bijten niet!Monique77 schreef: Ik zou ze snel bestellen in het betreffende topic als ik jou wasdan neem ik ze wel mee voor je, mits ik zeker weet dat ze echt niet bijten
![]()
Bedankt alvast voor het rijden!!
Orinake,orinake schreef: ik vind het persoonlijk jammer dat je dit niet aan mij gemeld hebt van de karkassen...
(Van de hele konijnen heb ik de opmerking gekregen)
Ik vraag elke levering na of er opmerkingen waren zodat ik die bij de leverancier kan melden en ik val hiet nu ver van men stoel....
Ikzelf heb altijd karkassen van die leverancier en heb 1x een minder doosje gehad, maar dit is me op voorhand gemeld geweest omdat de doos per ongeluk open was blijven staan in de vriezer, dus had ik wat vriesbrand en die doos is dan ook bij mij zelf de vriezer in gegaan...
Dat ze naar poep zouden ruiken heb ik nog nooit gehad en dit is nu de eerste keer dat ik er van hoor![]()
Dat je je persoonlijk aangevallen voelt was niet mijn bedoeling.
Jij had gemeld dat de hele konijnen zonder darmen waren en daar ben ik dus van uit gegaan, maar als dat dan niet zo blijkt te zijn, is dat mijn probleem. Mijn honden zijn nogal kieskeurig.
Ach, bij elke vleesbestelling loop je risico, vind ik, dat het niet de kwaliteit kan zijn die je verwacht. Dan vind ik het niet eerlijk om bij degene die het geregeld heeft te gaan klagen. Die is ook afhankelijk van de leverancier.
Ik kan geen foto meer maken van de karkassen, want ze zijn gelukkig op. Nadat ik ze grondig schoongespoeld had, aten ze ze, uiteindelijk, toch. Maar ik hoop wel dat je geloofd, dat ik niet zomaar wat verzin.
Even goede vrienden, hoor, Orinake, buiten mij zijn er nog een heleboel mensen die wel konijn bij jou willen bestellen. En wie weet klop ik in de toekomst nog voor iets anders bij je aan.
Vlaardingen ,present 
-
chestishpride
- 1-ster

- Contacteer:
Hier Dordrecht, en ook ik zit zelf met het vervoer dus zou heel fijn zijn iets te kunnen regelen 
-
judith1967
- 5-sterren

goeie aanbieding,maar om nou voor 10 kg effes heen en weer te rijdenJasmin schreef: Wie o wie moet er, heel toevallig, eind april naar Enschede? En hoe klinkt rundvlees voor 2,75 de kilo? Zie het volgende topic.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 653.0.html