Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 35
Moderator: Lizzy
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
Fijn dat ze zich wel lekker voelt in ieder geval. Hoop dat de score vandaag ook weer binnen
de verantwoorde schommelingen blijft!
de verantwoorde schommelingen blijft!
Re: Tara heeft hormonale suikerziekte en ligt nu op de operatietafel/update pag 8
De afgelopen 2 weken dus aardige lage waardes met zelfs een paar keer een 3,3 of net iets hoger en gelukkig geen te hoge waardes meer, vanmiddag na 3 dagen niet te hebben geprikt toch maar weer gemeten en dit was dus zeer laag...2,3! De laatste week is ze nog levendiger dan ooit 
Vanavond nog even met Tannetje overlegd en morgen ga ik dus 4 iu spuiten.
Duimen jullie dat het deze keer wel goed gaat zodat we hopelijk nog verder kunnen afbouwen met de weinige insuline die ze nu toch nog nodig heeft?
Vanavond nog even met Tannetje overlegd en morgen ga ik dus 4 iu spuiten.
Duimen jullie dat het deze keer wel goed gaat zodat we hopelijk nog verder kunnen afbouwen met de weinige insuline die ze nu toch nog nodig heeft?
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt supergoed!!
Duimen draaien dat het zo lekker goed blijft gaan.
Duimen draaien dat het zo lekker goed blijft gaan.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

-
De Geijsjes
- 5-sterren

wat goed zeg! Houden zo 
Het zou echt geweldig zijn als je de insuline kunt afbouwen en kunt verminderen. Ik blijf duimen! Ze lijkt in elk geval goed op de insuline te reageren, met mooie lage waardes. Dus minderen lijkt me zeker een goed plan.
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
We gaan gewoon door met duimen! 
Goed zo, duimen draaien dat het goed blijft gaan op weinig insuline.
Joepie ! eindelijk, wat zul je daar blij mee zijn !
Nou hopen dat het zo blijft !!!
Nou hopen dat het zo blijft !!!
GEFELICITEERD, nu zo doorgaan. 
Ik weet niets over suikerziekte, maar aan je reactie te zien is het om te juichen
. Fijn dat het zo goed gaat.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
yeay, nu hopen dat het ook een beetje in de buurt blijft, zal wel, als het aan de duimen ligt blijft het precies zo 
Wat een toestand zo voor jullie en voor jullie Tara
Hopelijk blijft het zo een beetje goed gaan.
Ik zit er zelf ook altijd mee te sukkelen. Na een paar hypo's heb ik gezworen dat ik nooit meer laag wil zitten.
Maar goed ingesteld ben ik na 13 jaar nog niet. De begeleiding is ook bagger, stimuleert me niet voldoende.
Is het een langwerkende insuline die je geeft want als ik het lees spuit je 1x per dag? Of hoeft dat nooit vaker bij honden?
Sterkte verder!
Ik zit er zelf ook altijd mee te sukkelen. Na een paar hypo's heb ik gezworen dat ik nooit meer laag wil zitten.
Maar goed ingesteld ben ik na 13 jaar nog niet. De begeleiding is ook bagger, stimuleert me niet voldoende.
Is het een langwerkende insuline die je geeft want als ik het lees spuit je 1x per dag? Of hoeft dat nooit vaker bij honden?
Sterkte verder!