Nu ga ik weer verder (brabant
Ik pak van te voren wel alles zo voordelig mogelijk in.
Moderator: Lizzy
Da's waar. Maar Baiko verdraagd dat echt niet, daar zit pens in en volgens mij nog graan ook. Ik denk dat ik anders ook zo'n oplossing zou kiezen.siempie73 schreef: Wij kamperen altijd in nl.
Vorig jaar zomer had ik in de vakantie 2 honden op smuldier en 2 op kivo (normaal barf) staan. Kivo gaat mee en leg ik in de vriescel van de camping.
Ik bel vantevoren de camping op om te vragen naar wonkels in de buurt en dan bel ik die supermarkten op om te vragen of ze smuldier hebben en vast voor mij kunnen bestellen.
Komende zomer heb ik alleen nog maar 2 honden kivo normaal barf.
Voor de eerste 4-5 dagen neem ik barf mee in een koelbox.
Daarna heb ik mijn kivo wat weer in de campingvriezer ligt.
In nl zou ik gewoon lekker makkelijk smuldier halen, dat heeft zo goed als elke supermarkt!

Gewoon idd kipfilet, een drumstickje. Geen biefstuk, maar gehakt dan maar?fydgi schreef: Hoi
we gaan naar centerparcs in lommel en in belgie vind je in de supermarkt geen kvv's
hoe doe je dat dan ivm wat rund en kip bij de slager kopen?
ja kan toch moeilijk biefstuk gaan geven ...?
In belgie hebben ze genoeg in de supermarkten om korte tijd mee te barfen. Vorig jaar in de ardennen was er zelfs een stukje "voor de hond" bij de vleesafdeling. Ik heb er mijn ogen uit gekeken wat je er allemaal krijgen kon. Ook aan organen, daar lag een aardige variatie van. Wel duurder als anders, maar dat vind ik op vakantie niet erg.fydgi schreef: Hoi
we gaan naar centerparcs in lommel en in belgie vind je in de supermarkt geen kvv's
hoe doe je dat dan ivm wat rund en kip bij de slager kopen?
ja kan toch moeilijk biefstuk gaan geven ...?
Smuldier vlees compleet is gluten vrij (en dus ook pens vrij)WillyP schreef: Da's waar. Maar Baiko verdraagd dat echt niet, daar zit pens in en volgens mij nog graan ook. Ik denk dat ik anders ook zo'n oplossing zou kiezen.
Kaela schreef: In belgie hebben ze genoeg in de supermarkten om korte tijd mee te barfen. Vorig jaar in de ardennen was er zelfs een stukje "voor de hond" bij de vleesafdeling. Ik heb er mijn ogen uit gekeken wat je er allemaal krijgen kon. Ook aan organen, daar lag een aardige variatie van. Wel duurder als anders, maar dat vind ik op vakantie niet erg.
Wij gaan voor de komende vakantie een electrische koelbox kopen en dan kunnen we wel haast een week mee nemen. Zeker als je het her en der nog eens aan kan vullen met wat kip en rund uit de supermarkt.