Haal het meeste bij Sietie, af en toe een groepsbestelling bij de poelier/lupa oid
Verzamelgroep: Friesland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Friesland
Nog een Fries meldt zich
Voer momenteel gemakshalve even KVV, maar ga binnenkort wel weer barfen.
Haal het meeste bij Sietie, af en toe een groepsbestelling bij de poelier/lupa oid
Hallo
Ik woon in Tolbert,op de grens Friesland,Groningen,Drenthe.
Leuk om te zien waar iedereen woont.
Als er een leuke partij tot Zwolle komt en Jara uit Steenwijk haalt het op,kan ik het weer bij hem weghalen.
Mijn zus woont nl in Oldemarkt,dus dat zou een leuk combi-ritje kunnen worden voor mij.
Kan dan evt wat meenemen voor mensen die op mijn route wonen.
Ik woon in Tolbert,op de grens Friesland,Groningen,Drenthe.
Leuk om te zien waar iedereen woont.
Als er een leuke partij tot Zwolle komt en Jara uit Steenwijk haalt het op,kan ik het weer bij hem weghalen.
Mijn zus woont nl in Oldemarkt,dus dat zou een leuk combi-ritje kunnen worden voor mij.
Kan dan evt wat meenemen voor mensen die op mijn route wonen.
wauw! wat een mooie honden heb jij!
ik zet je erbij in mijn friesland lijstje! als je aan wat leuks kan komen hoor ik het graag!
ik zet je erbij in mijn friesland lijstje! als je aan wat leuks kan komen hoor ik het graag!
Hier een Leeuwarder :-)
Ohja, ik woon in Hallum. Da's tussen Leeuwarden en Dokkum 
Ik gooi alle verzamelgroepen even omhoog, dan kunnen we zien welke er zijn en welke nog ontbreken.
Ik woon in Drachten, werk in Leeuwarden en ben elke week wel een keer in Heerenveen.
-
MissPepper
- 1-ster

Leeuwarden 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik woon dan wel niet in Friesland (LOL ik denk dat ik zo'n 3u moet rijden dan :p) maar jullie kunnen misschien wel aansluiten in de verschillende besteltopics. Ik heb hier enkele namen zien passeren die via mij al wat spulletjes besteld hebben daarmee dat ik hier even binnen spring.
Er zijn vaak lijntjes die heel ver omhoog komen.
om je een voorbeeld te geven, 6 april zorgt nadia voor rund, ikzelf voor konijn en dat gaat voor zover ik weet helemaal naar utrecht - zwolle - hauwert (waar dat ook mogen liggen)...
Het rund is vers wat dus gemakkelijk te delen valt. Het konijn is bevroren, maar enkele producten kunnen per kilo besteld worden.
Ik weet niet of er daar mensen mee geholpen zijn.
om je een voorbeeld te geven, 6 april zorgt nadia voor rund, ikzelf voor konijn en dat gaat voor zover ik weet helemaal naar utrecht - zwolle - hauwert (waar dat ook mogen liggen)...
Het rund is vers wat dus gemakkelijk te delen valt. Het konijn is bevroren, maar enkele producten kunnen per kilo besteld worden.
Ik woon in Vledder en dat ligt min of meer op de grens Drenthe-Overijssel-Friesland
Binnenkort via Antonia kipprodukten waar ik wel aan mee wil doen. Meer belangstellenden??
kippenekken heb ik altijd wel interesse in, wat heeft antonia nog meer?Envie schreef: Binnenkort via Antonia kipprodukten waar ik wel aan mee wil doen. Meer belangstellenden??
lijntjes zijn altijd makkelijk om te onthoudenorinake schreef: Ik woon dan wel niet in Friesland (LOL ik denk dat ik zo'n 3u moet rijden dan :p) maar jullie kunnen misschien wel aansluiten in de verschillende besteltopics. Ik heb hier enkele namen zien passeren die via mij al wat spulletjes besteld hebben daarmee dat ik hier even binnen spring.
wilde ook even reageren op je onderschrift, wat een prachtige rotties!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
thx, moet hem nog eens aanpassen, de pup op de foto is al niet meer zo pupzhiva schreef: lijntjes zijn altijd makkelijk om te onthouden
wilde ook even reageren op je onderschrift, wat een prachtige rotties!
Heb vandaag nieuwe foto's geplaatst in barplaats van Isack en Kaëthé
Wij gaan in de laatste week van maart er heen. Kunnen we dan meenemen naar Leeuwarden voor de luitjes? We gaan ook langs JokeI. Datum volgt nog, wordt in het weekend. Let op! Geen vriesruimte bij ons beschikbaar in lwrd.zhiva schreef: kippenekken heb ik altijd wel interesse in, wat heeft antonia nog meer?