Ramses1 schreef:
Je kan natuurlijk mee bestellen maar er komt geen lijntje naar Alkmaar. Er komen hooguit 3 stops en je zult het laatse stukje zelf moeten vervoeren vanaf Zaanstad of Hoorn.
El_Kato schreef:
Hoi,
Heb het topic een tijdje niet gevolgd maar ben nu weer een beetje bij
Ik heb in het topic van Sarah5 voor de haaskarkassen aangegeven dat ik wel wil rijden maar beperkt mee kan nemen. Chiva heeft in datzelfde topic aangegeven dat zij wel naar Beverwijk wil vervoeren en ik zou eventueel het vlees daar kunnen halen en vanaf daar het lijntje verder richting Alkmaar kunnen voeren.
In het topic van Siebren heb ik net aangegeven dat ik interesse in het e.e.a. heb en als ik dit topic goed begrepen heb dan is er al een lijntje richting Hoorn toch? Ik zou dan weer het e.e.a. vanuit Hoorn richting Alkmaar kunnen brengen.
Je kan natuurlijk mee bestellen maar er komt geen lijntje naar Alkmaar. Er komen hooguit 3 stops en je zult het laatse stukje zelf moeten vervoeren vanaf Zaanstad of Hoorn.
Citaat van: El_Kato op 19 februari 2012 om 19:37:40
Hoi,
Heb het topic een tijdje niet gevolgd maar ben nu weer een beetje bij
Ik heb in het topic van Sarah5 voor de haaskarkassen aangegeven dat ik wel wil rijden maar beperkt mee kan nemen. Chiva heeft in datzelfde topic aangegeven dat zij wel naar Beverwijk wil vervoeren en ik zou eventueel het vlees daar kunnen halen en vanaf daar het lijntje verder richting Alkmaar kunnen voeren.
In het topic van Siebren heb ik net aangegeven dat ik interesse in het e.e.a. heb en als ik dit topic goed begrepen heb dan is er al een lijntje richting Hoorn toch? Ik zou dan weer het e.e.a. vanuit Hoorn richting Alkmaar kunnen brengen.
Gr. Karen
Nikki, mag ik vragen wat je hiermee zonder woorden bedoelt te zeggen?
Laatst gewijzigd door Ramses1 op za 10 mar 2012, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Tenzij El_Kato niet meer rijdt van Hoorn naar Alkmaar dan neem ik mijn niet gezegde woorden terug
Je hebt geen idee wat er achter de schermen geregeld wordt en je woont niet in Hoorn nog in Alkmaar, laat aub dit soort knip en plakwerk achterwege wil je.
Ik regel met Siebren het vervoer en details en betalingen volgen nog.
Laatst gewijzigd door Ramses1 op za 10 mar 2012, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ramses1 schreef:
Je hebt geen idee wat er achter de schermen geregeld wordt en je woont niet in Hoorn nog in Alkmaar, laat aub dit soort knip en plakwerk achterwege wil je.
Ik regel met Siebren het vervoer en details betalingen volgen nog.
Uhhhhhhh dat maak ik zelf nog altijd wel uit denk ik zo en jij bepaalt zeker niet wat ik doe
Dit is wat er geschreven is en als jullie achter de schermen dingen veranderen is het wel zo verstandig om hier open op het forum duidelijkheid over te geven. Want omdat El-Kato dit schreef zou ik voor hier (wanneer het zo ver is) contact met haar opnemen om het daar op te halen.
Enne woon jij in Alkmaar
Uhhhhhhh dat maak ik zelf nog altijd wel uit denk ik zo en jij bepaalt zeker niet wat ik doe
Dit is wat er geschreven is en als jullie achter de schermen dingen veranderen is het wel zo verstandig om hier open op het forum duidelijkheid over te geven. Het duurt nog even voor het er is en details en betalingen volgen nog.
Want omdat El-Kato dit schreef zou ik voor hier (wanneer het zo ver is) contact met haar opnemen om het daar op te halen.
Enne woon jij in Alkmaar
Het Lijntje 6 April voor Konijn en Rund uit Eindhoven is weer open. Er is ruimte genoeg.
Er kan konijnkarkas en konijnorgaan besteld worden bij Orinake en Runderlippen en Runderorgaan bij Nadia.
We zitten op ongeveer 300 kilo en er kan nog 200 extra mee, dus bestel maar.
Ramses1 schreef:
Het Lijntje 6 April voor Konijn en Rund uit Eindhoven is weer open. Er is ruimte genoeg.
Er kan konijnkarkas en konijnorgaan besteld worden bij Orinake en Runderlippen en Runderorgaan bij Nadia.
We zitten op ongeveer 300 kilo en er kan nog 200 extra mee, dus bestel maar.