Fjurdy is zo moe....Update 29/3
Moderator: Lizzy
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Fjurdy is zo moe.....
Dat klinkt niet goed, sterkte met Fjurdy. 
Ja, dat moeten ze zeker.
Ik heb hem net een heel klein beetje novacam gegeven, kijken hoe hij straks is als ik thuis kom. Als dit verbetering brengt wil het waarschijnlijk zeggen dat de Cox compositum niet veel voor hem doet.
Ik heb hem net een heel klein beetje novacam gegeven, kijken hoe hij straks is als ik thuis kom. Als dit verbetering brengt wil het waarschijnlijk zeggen dat de Cox compositum niet veel voor hem doet.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ach jee, arme Fjurdy
sterkte en beterschap!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Arme Fjurdy. Ik hoop dat het niets ernstigs is. En als ze wat vinden dat dat met medicatie verholpen kan worden.
Knuffel voor je kleine ventje
Knuffel voor je kleine ventje
Wat een zorgen
Veel sterkte 
sterkte 
Het klinkt behoorlijk eng moet ik zeggen. Ik hoop voor je dat hier iets simpels uit komt. Sterkte.
sterkte morgen Carole!
Sterkte 
Aan de ene kant hoop ik dat er morgen iets uitkomt, zodat er iets met medicijnen gedaan kan worden. Aan de andere kant natuurlijk ook weer niet.
Maar het gesukkel duurt nu al maanden, het begon met overgeven en ziek zijn, heel veel drinken en plassen, veel te hoge leverwaarden, wat weer met zijn schildklier medicijnen en previcox te maken kon hebben.
Leverwaarden moet ik ook nog na laten kijken of ze na de laatste keer prikken nog gezakt zijn.
Daarna werd ie overhoop gelopen en bleek hij na de foto's artrose in zijn heupen te hebben en een gekke ruggewervel.
Het blijft aan de gang en er is nog steeds niet duidelijk waarom hij zo moe is.
Maandag heb ik ook nog urine afgegeven bij de DA om op te laten sturen ivm een screening voor Cushing (het idee dat het dit zou kunnen zijn laat me niet los).
Maar het gesukkel duurt nu al maanden, het begon met overgeven en ziek zijn, heel veel drinken en plassen, veel te hoge leverwaarden, wat weer met zijn schildklier medicijnen en previcox te maken kon hebben.
Leverwaarden moet ik ook nog na laten kijken of ze na de laatste keer prikken nog gezakt zijn.
Daarna werd ie overhoop gelopen en bleek hij na de foto's artrose in zijn heupen te hebben en een gekke ruggewervel.
Het blijft aan de gang en er is nog steeds niet duidelijk waarom hij zo moe is.
Maandag heb ik ook nog urine afgegeven bij de DA om op te laten sturen ivm een screening voor Cushing (het idee dat het dit zou kunnen zijn laat me niet los).
Dikke knuffels voor Fjurdy!!!!!!!
zijn doorgegeven en met dank ontvangen 
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Heel veel succes morgen! Het klinkt niet echt goed maar hoop en duim dat het allemaal meevalt! 
Heel veel succes vandaag!!
Duimen draaien voor Fjurdy
Duimen draaien voor Fjurdy
zet em op Fjurdy!! duimen draaien hier ook tussen het werk door.