BP weet raad: hondenfietskar/buggy's

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BP weet raad: hondenfietskar/buggy's

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

ChantalKrijn schreef: Dan hebben ze dat denk ik met het nieuwe model veranderd, ik heb ritsen bij alle openingen  :)
Dat is wel een verbetering!
Ziggy had eerst via het dak getracht er uit te komen, dus die dicht gedaan...toen hing ze even daarna dus half op straat :biggrin2: Tja...haar er maar uit gehaald en terug naar huis dus naast de fiets en dat kon ze ineens alsof ze nooooooit anders had gedaan ;D
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

zurca schreef: Dat is wel een verbetering!
Ziggy had eerst via het dak getracht er uit te komen, dus die dicht gedaan...toen hing ze even daarna dus half op straat :biggrin2: Tja...haar er maar uit gehaald en terug naar huis dus naast de fiets en dat kon ze ineens alsof ze nooooooit anders had gedaan ;D
;D ;D ;D
evenstar
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evenstar »

Dat klittenband vindt ik dus ook een nadeel aan sommige karren. In IJsselmonde is een showroom waar je al die karren kunt bekijken voordat ik er een koop ga ik daar maar eens kijken.
En marktplaats afstruinen  ;D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

evenstar schreef: Dat klittenband vindt ik dus ook een nadeel aan sommige karren. In IJsselmonde is een showroom waar je al die karren kunt bekijken voordat ik er een koop ga ik daar maar eens kijken.

Ik ga ook eerst showrooms bezoeken idd .

Mijn huidige kar heeft ritsen en klitteband op het dak en op de plastic ramen , maar slechts kliteband lijkt me ook niets
De nieuwere karren zijn wel gemiddeld 78 cm breed en kunnen door de meeste deuren
Daphne&Jayden
4-sterren
4-sterren

Bericht door Daphne&Jayden »

Irish schreef: Kan je voor de Doggyride Novel (Waar Daphne het over heeft) ook een wandel/duwset kopen?
Kan dat uberhaupt bij elke Doggyride of heb je echt wel aparte constructie voor fietskar of buggy? Buggy komt er een wieltje bij vooraan en achter een rek om tegen aan te duwen als ik het goed zie.
Ja dat kan dus! (heb net op je pb gereageerd) ;) Zie hier http://www.beestenspul.nl/product/vervo ... lset-x7502
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Daphne&Jayden schreef: Ja dat kan dus! (heb net op je pb gereageerd) ;) Zie hier http://www.beestenspul.nl/product/vervo ... lset-x7502
Dan kan je mijn net verzonden pbtje als euh.. niet-verzonden beschouwen  :-[
sella

Bericht door sella »

Mijn kar heeft allemaal ritsen alleen het opgerolde regendekje doe je vast met klittenband
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

En van welk ''bouwjaar'' is de jouwe? Als ik er een losse wandelkit bij wil kopen moeten ze niet ouder zijn dan van 2008..
sella

Bericht door sella »

De mijne is van oktober 2010
Daphne&Jayden
4-sterren
4-sterren

Bericht door Daphne&Jayden »

Irish schreef: Dan kan je mijn net verzonden pbtje als euh.. niet-verzonden beschouwen  :-[
Haha te laat...had eerst je pb gelezen en toen pas je topic.  ;) Hier staat nog meer informatie over de Novel en het verschil met de Original.
http://www.doggyride.com/nl/nl/P2/Novel ... tskar.aspx
Ik meen dat de Novel er pas vanaf 2008 is, dus dan past de wandelkit sowieso. Alleen een kwestie van kiezen welke wandelkit je wil, de gewone of voor ruw terrein.  :)
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

Keuzes, keuzes... argh... en ik ben al zo enorm besluiteloos  :D :D
Ik denk dat ik eerder een wiel wil voor ruw terrein, maar geen idee eigenlijk....  ::) ::)
sella

Bericht door sella »

Als je de onze wil bewonderen, moet je wel even van te voren melden, daar hij op zolder staat.
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

Dat is dat Jogger/stroller wiel, kijk maar eens op de site van Doggyride. Het wiel wat standaard met de Original wandelwagen geleverd word is een heel stuk kleiner
Irish
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Irish »

evenstar schreef: Dat klittenband vindt ik dus ook een nadeel aan sommige karren. In IJsselmonde is een showroom waar je al die karren kunt bekijken voordat ik er een koop ga ik daar maar eens kijken.
Waar in IJselmonde?
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Daphne&Jayden schreef: Ja dat kan dus! (heb net op je pb gereageerd) ;) Zie hier http://www.beestenspul.nl/product/vervo ... lset-x7502
deze heb ik ook!
overal ritsen en klittenband voor de regendekjes..

Plaats reactie