orinake schreef:
Laatste dag om konijn te bestellen!
Even een hoop vragen over het konijn want ik heb wel interesse
- is er ook konijnkarkas?
- is het wild of tam konijn?
- hoeveel moet ik minimaal bestellen en wat kost het?
- kan ik het bij mij in de buurt afhalen (wanneer) of komt er toevallig iemand langs mij?
Eira schreef:
Even een hoop vragen over het konijn want ik heb wel interesse
- is er ook konijnkarkas?
- is het wild of tam konijn?
- hoeveel moet ik minimaal bestellen en wat kost het?
- kan ik het bij mij in de buurt afhalen (wanneer) of komt er toevallig iemand langs mij?
Alvast bedankt!
Karkas is er ja, 1.5€/kg verpakt per 10kg, zeer mooi bevleesd, kan je zeker rekenen als 50/50
Transportkosten moet ik nog even bekijken.
Wat betreft afhalen: Ramses1 regels het vervoer voor NH dus dat kan je best met haar bespreken.
Het zijn tamme konijntjes.
orinake schreef:
Karkas is er ja, 1.5€/kg verpakt per 10kg, zeer mooi bevleesd, kan je zeker rekenen als 50/50
Transportkosten moet ik nog even bekijken.
Wat betreft afhalen: Ramses1 regels het vervoer voor NH dus dat kan je best met haar bespreken.
Het zijn tamme konijntjes.
Ik ga even contact opnemen met Ramses1 mocht het allemaal lukken dan zou ik graag 10kg konijn karkas willen bestellen.
Ik ga er even achteraan
Edit: Ik heb Ramses1 een PB gestuurd moet nog even wachten op een reactie
Laatst gewijzigd door Eira op zo 18 mar 2012, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom op Barfplaats.
Vraag gerust als je iets weten wilt en mee bestellen kan natuurlijk altijd.
Wat voor huisdier heb je en barft die al langer?
Groetjes Ramses1 / Jess
p.s. We maken regelmatig gezamenlijke wandelingen, erg gezellig en je bent van harte welkom om mee tekomen.
Ik heb een Hollandse Herder Langhaar van nu 6,5 maand (http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,99978.0.html)
Bij de fokker kreeg ze KVV en al het een en ander aan NRV, ik heb haar eerst KVV gegeven met al wat simpele vleesbotten en sinds twee maanden krijgt ze allen nog zelf samengesteld.
Het lijkt me heel leuk om een keer mee te gaan wandelen
Eira schreef:
Hier ook iemand uit NH (Castricum op de grens met Egmond-Binnen) Ik ben net nieuw hier dus ik weet niet zo goed hoe alles werkt maar ik heb wel interesse om af en toe wat mee te bestellen als dat kan, heb helaas wel een kleine vriezer dus ik kan niet zoveel kwijt.
Komt er toevallig binnenkort nog iets deze kant op?
boris2009 schreef:
Ramses ik zou ook graag van NAdia hebben, maar ik had nog een vraag gepost over die koeienlippen ( zit hier half te kokken, gatver, het idee alleen al ) maar ze zijn hier gek op strot dus ik dacht aan een mooie combi
Konijn heb ik nog in de vriezer en dat gaat er niet echt makkelijk in bij het verwende zooitje hier.
Ik ga binnenkort weer ( gratis ) zalm halen, kan ik iemand er nog blij mee maken dan vraag ik meer namelijk ( als het kan ), af te halen in Limmen per zak
Gefeliciteerd met de pups !!
Hallo Boris,
Ik heb van Margot de vraag gekregen of zij ook in aanmerking kan komen voor een zak zalm voor haar beren.
Als dat zo is zal ik El Kato vragen of ze het meeneemt..Gr.Marjan.
Hai Eira, welkom, ik zit in Limmen dat is om de hoek, ik zag ook al een pb van je, ga ik zo op reageren, ik moet weer even spitten op het forum of ik nog konijn van orinake kon krijgen maar geen idee waar ik dat gepost had
als jij ook besteld waar ik bestel dan kan dat er altijd bij, ben nu op mp aan het zoeken naar een vrieskast erbij .
Deja natuurlijk