Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Stopplaats R'dam is nog niet bekend cocheta maar ik ga er van uit dat er tegen die tijd wel iemand zich beschikbaar stelt die in de nabijheid van de A16 woont.
evenstar schreef: Stopplaats R'dam is nog niet bekend cocheta maar ik ga er van uit dat er tegen die tijd wel iemand zich beschikbaar stelt die in de nabijheid van de A16 woont.
okee hoor het heel graag tenkssssss
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

je mag bij afleveren voor rotterdam als dat voor jou handig is......ik woon in barendrechtevenstar schreef: Stopplaats R'dam is nog niet bekend cocheta maar ik ga er van uit dat er tegen die tijd wel iemand zich beschikbaar stelt die in de nabijheid van de A16 woont.
Ook ik wil me best beschikbaar stellen, maar ik denk dat mensen ook best naar bv een parkeerplaats/Macdonalds of iets willen rijden om hun vleesjes daar te halen ?evenstar schreef: Stopplaats R'dam is nog niet bekend cocheta maar ik ga er van uit dat er tegen die tijd wel iemand zich beschikbaar stelt die in de nabijheid van de A16 woont.
Hallo Jantina, ik ga 31 maart kratten haas ophalen in Alpen en ga waarschijnlijk ook nog even bij Rita langs. Stuur me even een PB, dan laat ik het je weten.Jantina schreef: Oproepje:
Gaat er misschien iemand haas halen bij Rita (nikedog) in Woubrugge?
Ik zou graag een paar kilo orgaan willen maar wegens chronisch tijdgebrek de komende weken zie ik geen mogelijkheid om het te halen... Ik dacht, misschien mag ik met iemand mee liften? (Marjolijn wilde ook wel wat evt.)
hoi ik zou eventueel wel willen meebestellen is dat spul van Nadia? dan ga ik even kijken in dat topicevenstar schreef: Manlief wil 12 mei rijden naar Nuth 500 kg kan er mee. Als het verschoven wordt naar vrijdag dan lukt het niet jammer genoeg.
@ Nynke en Flodder en Dwarrel... We zouden met zijn 3-en 10 kilo rund van LidaS delen (ik 5 en jullie beide 2,5 kilo)
Als jullie een andere verdeling willen (lees meer) is dat prima hoor, want ik krijg nu een lading rund van Sarah bij de vriezer, dus theoretisch heb ik de 5 kilo van Lida niet meer nodig
Mochten jullie echt genoeg hebben aan 2,5 kilo laten we het wel zo.. Vind het ook lullig om me terug te trekken zodat jullie ook niet hebben
Als jullie een andere verdeling willen (lees meer) is dat prima hoor, want ik krijg nu een lading rund van Sarah bij de vriezer, dus theoretisch heb ik de 5 kilo van Lida niet meer nodig
Mochten jullie echt genoeg hebben aan 2,5 kilo laten we het wel zo.. Vind het ook lullig om me terug te trekken zodat jullie ook niet hebben
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

ik geloof dat Nynke ook weer wat geregeld had maar 10 kilo is ook goed hoor; komt vanzelf opMonique77 schreef: @ Nynke en Flodder en Dwarrel... We zouden met zijn 3-en 10 kilo rund van LidaS delen (ik 5 en jullie beide 2,5 kilo)
Mochten jullie echt genoeg hebben aan 2,5 kilo laten we het wel zo.. Vind het ook lullig om me terug te trekken zodat jullie ook niet hebben![]()
Dus ik kan mijn bestelling bij Lida laten vervallen en melden dat die op jouw naam komt ? (dat je zelf zorgt voor verdeling?)flodder en dwarrel schreef: ik geloof dat Nynke ook weer wat geregeld had maar 10 kilo is ook goed hoor; komt vanzelf op![]()
Ik wil het wel met alle liefde meenemen, want moet toch de kip ophalen
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

laat maar gewoon op jouw naam staan dan betaal ik aan jou; ik kom toch ook voor de kipMonique77 schreef: Dus ik kan mijn bestelling bij Lida laten vervallen en melden dat die op jouw naam komt ? (dat je zelf zorgt voor verdeling?)
Ik wil het wel met alle liefde meenemen, want moet toch de kip ophalen![]()
Helemaal primaflodder en dwarrel schreef: laat maar gewoon op jouw naam staan dan betaal ik aan jou; ik kom toch ook voor de kip![]()
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

weet je al wat je krijgt? ik zit nu met m'n bankpas achter de computerMonique77 schreef: Helemaal prima![]()
Whoehahahaha, ik heb geen idee.... Heb zelf nog niet eens betaaldflodder en dwarrel schreef: weet je al wat je krijgt? ik zit nu met m'n bankpas achter de computer![]()
ik heb tien kilo rund via Lida gescoord, dus jullie mogen het verdelen
helaas wel bijna 2 kilo vet moeten weggooien, maar ja, dat klopt wel als het 80/20 is 
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

dat is al lang geregeldNynke schreef: ik heb tien kilo rund via Lida gescoord, dus jullie mogen het verdelen