Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

flodder en dwarrel schreef: dat is al lang geregeld ;)
Goed zo :-* :-* :-*
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

kan ik nog voor iemand uit den haag meenemen van de haaskarkas van Sarah a.s. zaterdag? Ik rijd dan met vriendin naar Alphen namelijk.
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Bericht door MerelsMommy »

Kan iemand mij op korte termijn verblijden met een kilo of 10 paardenvlees van Sietie? Of hert van Sarah (of iets wat erop lijkt. Als het maar grote lappen zijn).

Mijn mannetjesmormel is nogal moeilijk met eten. Hij kan niet tegen niet-biologische kip, geit of rund (gaat ie van aan de rees) Daarnaast lust hij geen gevogelte, behalve kip. En wild laat hij ook vaker staan dan dat hij het opeet.
Ik ben voor hem daarom aangewezen op paard en hert en soms wat lam.

Nou gaan wij eind april drie weken op vakantie en ik hoopte voor die tijd de vriezer nog vol te kunnen gooien met paard van Sietie en hert van Sarah.
Maar helaas, er komt voor die tijd geen paardenvlees meer deze kant op. En zelf naar Sietie rijden is geen optie.
Ook het hert van Sarah gaat niet meer lukken. Wel geïnformeerd, het zou mogelijk afgelopen weekend misschien weer komen. Dus daar op gewacht. Maar toen las ik vlak voor het weekend haar bericht dat ze ermee ophoudt.  :'(

Ik lees me nu helemaal wild op het forum, op zoek naar alternatieven, maar het wil allemaal niet zo lukken.
Heel misschien kan ik nog meebestellen bij Job in Appeltern (paardenvlees van Marc?), maar verder ....

Wie oh wie heeft er nog wat in de vriezer liggen dat ik mag hebben? Na de vakantie wil ik dan graag weer meedoen met een flinke hoeveelheid paardenvlees van Sietie en dan krijg je het van me terug. Of misschien in ruil voor lamspensen of -organen of geitenribben? Of dikbevleesde kippenpoten (niet biologisch, wel halal) voor €15,00 per 10 kilo?

Ben heel benieuwd.

Groetjes,
Sas

PS ik woon in Zoetermeer.
Laatst gewijzigd door MerelsMommy op wo 28 mar 2012, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

oeps, er ging iets mis, dit bericht kan weg.
Laatst gewijzigd door MerelsMommy op wo 28 mar 2012, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

MerelsMommy schreef: Kan iemand mij op korte termijn verblijden met een kilo of 10 paardenvlees van Sietie? Of hert van Sarah (of iets wat erop lijkt. Als het maar grote lappen zijn).

Mijn mannetjesmormel is nogal moeilijk met eten. Hij kan niet tegen niet-biologische kip, geit of rund (gaat ie van aan de rees) Daarnaast lust hij geen gevogelte, behalve kip. En wild laat hij ook vaker staan dan dat hij het opeet.
Ik ben voor hem daarom aangewezen op paard en hert en soms wat lam.

Nou gaan wij eind april drie weken op vakantie en ik hoopte voor die tijd de vriezer nog vol te kunnen gooien met paard van Sietie en hert van Sarah.
Maar helaas, er komt voor die tijd geen paardenvlees meer deze kant op. En zelf naar Sietie rijden is geen optie.
Ook het hert van Sarah gaat niet meer lukken. Wel geïnformeerd, het zou mogelijk afgelopen weekend misschien weer komen. Dus daar op gewacht. Maar toen las ik vlak voor het weekend haar bericht dat ze ermee ophoudt. :'(

Ik lees me nu helemaal wild op het forum, op zoek naar alternatieven, maar het wil allemaal niet zo lukken.
Heel misschien kan ik nog meebestellen bij Job in Appeltern (paardenvlees van Marc?), maar verder ....

Wie oh wie heeft er nog wat in de vriezer liggen dat ik mag hebben? Na de vakantie wil ik dan graag weer meedoen met een flinke hoeveelheid paardenvlees van Sietie en dan krijg je het van me terug. Of misschien in ruil voor lamspensen of -organen of geitenribben? Of dikbevleesde kippenpoten (niet biologisch, wel halal) voor €15,00 per 10 kilo?

Ben heel benieuwd.

Groetjes,
Sas

PS ik woon in Zoetermeer.
Als je slim bent bestel je nu paard via Job. Dit weekend komt er een lading naar Delft. Als ik jou was zou ik en Job mailen en vragen aan VivianneB of ze het voor jou mee kan nemen naar Delft. Zij gaat het namelijk bij Job ophalen.

nb.. als je hond voedsel gaat weigeren, dan is hij jou aan het uitproberen. Gewoon weghalen en de volgende dag opnieuw aanbieden. Een hond kan best een paar dagen zonder eten.

nb als je hond aan de rees gaat van genoemd eten kan het zijn dat je een verkeerde verhouding van bot vlees aan je hond geeft. Ook kan het afhangen van hoe vet het eten is wat je dan voert.
Als je uitsluitend vlees zonder bot voert op zo'n dag of alleen spiervlees combineert met orgaan, dan is het logisch dat je hond dunne ontlasting heeft. Als hij verder geen buikpijn heeft of misselijk wordt na het eten van genoemde producten is er verder niets met je hond aan de hand
Laatst gewijzigd door Aquillo op wo 28 mar 2012, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Aquillo schreef: Als je slim bent bestel je nu paard via Job. Dit weekend komt er een lading naar Delft. Als ik jou was zou ik en Job mailen en vragen aan VivianneB of ze het voor jou mee kan nemen naar Delft. Zij gaat het namelijk bij Job ophalen.
** Heb ik al gedaan. Helaas, is op.

nb.. als je hond voedsel gaat weigeren, dan is hij jou aan het uitproberen. Gewoon weghalen en de volgende dag opnieuw aanbieden. Een hond kan best een paar dagen zonder eten.
** Uiteraard al geprobeerd. Diverse malen. Gevogelte en wild eet hij na een week nog niet. Hij moet het gewoon niet, klaar. Heb me erbij neergelegd, het is me het gedonder en de stress niet waard.

nb als je hond aan de rees gaat van genoemd eten kan het zijn dat je een verkeerde verhouding van bot vlees aan je hond geeft. Ook kan het afhangen van hoe vet het eten is wat je dan voert.
Als je uitsluitend vlees zonder bot voert op zo'n dag of alleen spiervlees combineert met orgaan, dan is het logisch dat je hond dunne ontlasting heeft. Als hij verder geen buikpijn heeft of misselijk wordt na het eten van genoemde producten is er verder niets met je hond aan de hand
** ik weet hoe het werkt. Dat is het niet.
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Misschien kan je nog mee bestellen bij Lida?
Of heb je dat al gedaan? Duurt nog wel even, maar dan weet je in ieder geval dat je binnenkort weer vlees hebt.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 915.0.html
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Ja! Die heb ik net ook gevonden.
Zit al met haar te mailen. Het wordt nog spannend, maar misschien dat het gaat lukken.
Dank voor de tip!
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Dank voor het meedenken allemaal en de tips.
Ik heb het voor elkaar gekregen, met dank aan Lida S.!

Pff, pak van m'n hart.

Groetjes
Sas
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Super!  :)
MerelsMommy
3-sterren
3-sterren

Nu als een dolle gaan rekenen of ik echt wel genoeg besteld heb.
Want ik moet nu eerst nog 4 weken thuis overbruggen en dan gaan beide honden, inclusief vlees voor ruim 3 weken (zo'n 40 kilo voor de één en 25 voor de ander), naar 2 verschillende adressen. Eén krijgt zelfs een vriezer mee :) Halve verhuizing wordt dat. Hahaha.
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Zo dan, dat zal zeker een verhuizing zijn!  ;D
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

Voor de Hooglander mensjes er is een update in het topic van mijn kant  :biggrin2: (eindelijk.... )
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Vivianneb schreef: Voor de Hooglander mensjes er is een update in het topic van mijn kant :biggrin2: (eindelijk.... )
He he eindelijk!! ;D :P
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

De laatste zullen de eerste zijn toch?  :biggrin2:

Plaats reactie