Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
- Joyce1985
- 5-sterren

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Precies!

Bestellen Richard Dordrecht, aflevering donderdag 5 april as.
Ik hoor het wel!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... w.html#new
Ik hoor het wel!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... w.html#new
Mensen die nog konijn willen bestellen voor 11 mei bij Orinake ?
Bij genoeg belangstelling wil ik wel rijden, maar voor maar 20 kilo is het natuurlijk niet haalbaar voor alle partijen
Wij als regio Rotterdam kunnen daar toch wel aan komen... De 350 kilo die ik mee kan nemen ?
Bij genoeg belangstelling wil ik wel rijden, maar voor maar 20 kilo is het natuurlijk niet haalbaar voor alle partijen
Wij als regio Rotterdam kunnen daar toch wel aan komen... De 350 kilo die ik mee kan nemen ?
Ik ga nog zeker voor 11 mei bestellen, maar eerst even de administratie hier op orde hebben.. en morgen even rijden lol
Mijn bestelling zou ik dan heel graag met jou mee laten gaan Monique 77!!!
- Joyce1985
- 5-sterren

Ik zit nog even te twijfelen of ik zebra en/of kangoeroe ga bestellen bij Tamara.
Mocht dat zo zijn, zou dat dan met jou mee mogen Monique?
En als er iemand is die met me wilt delen, graag! Een blok van 25 kilo is wel heel veel.
Dan eten ze hier voorlopig kangoeroe
En als er iemand is die met me wilt delen, graag! Een blok van 25 kilo is wel heel veel.
Dan eten ze hier voorlopig kangoeroe
- MerelsMommy
- 3-sterren

Kangoeroe? Zebra? Waar bestel je dat? En wat kost dat per kilo? Ben heel benieuwd 
Joyce1985 schreef: Ik zit nog even te twijfelen of ik zebra en/of kangoeroe ga bestellen bij Tamara.
Dan eten ze hier voorlopig kangoeroe![]()
Natuurlijk kan het dan met mij mee !Joyce1985 schreef: Ik zit nog even te twijfelen of ik zebra en/of kangoeroe ga bestellen bij Tamara.
Ik zit ook te denken aan exoten, aan de ene kant wil ik het echt proberen, aan de andere kant vind ik het ook wel fijn om soorten vlees achter de hand te houden mochten ze ooit een allergie ontwikkelen (om te elimineren)
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

Monique77 schreef: Natuurlijk kan het dan met mij mee !
Ik zit ook te denken aan exoten, aan de ene kant wil ik het echt proberen, aan de andere kant vind ik het ook wel fijn om soorten vlees achter de hand te houden mochten ze ooit een allergie ontwikkelen (om te elimineren)![]()
Apart kangeroe heb je het al eens geprobeerd? Ik weet niet hoe duur het is maar ik zou wel 5 kg. willen proberen?Joyce1985 schreef: Ik zit nog even te twijfelen of ik zebra en/of kangoeroe ga bestellen bij Tamara.
Karin
Vergeet ik nog als je nog meer kwijt wil weet ik misschien nog iemand die wel wat zou willen overnemen, ik hoor dan wel van je.KarinM schreef: Apart kangeroe heb je het al eens geprobeerd? Ik weet niet hoe duur het is maar ik zou wel 5 kg. willen proberen?
Karin
Karin
Ik heb de mensen die met mijn lijntje meegaan as vrijdag (rund en konijn) een pb gestuurd met gegevens wanneer het opgehaald kan worden...
Heb je geen pb gehad hoor ik dat graag, want dan mis ik iets in mijn eigen lijst
Heb je geen pb gehad hoor ik dat graag, want dan mis ik iets in mijn eigen lijst
- Joyce1985
- 5-sterren

Ik heb je PBtje ontvangen Monique. Ik ga het morgen overmaken.
Kost € 4,00 en € 5,00 per kilo.
Hier hebben ze het ook nog nooit gegeten.
Ben wel benieuwd!
Dit is het topic; http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 285.0.htmlKarinM schreef: Apart kangeroe heb je het al eens geprobeerd? Ik weet niet hoe duur het is maar ik zou wel 5 kg. willen proberen?
Karin
Kost € 4,00 en € 5,00 per kilo.
Hier hebben ze het ook nog nooit gegeten.
Ben wel benieuwd!
Ik woon in Rotterdam-Prinsenland.
Weet niet of ik ooit mee durf en kan bestellen, heb maar 1 hond die op kvv zit dus het enige wat ik soms nodig heb zijn wat kleine hoeveelheden vlees voor in de droogmachine als snack. Weet niet of enkel een kilo (of hooguit 2, vriezer zit al vol met eigen eten en rollen kvv) ook kan of dat het enkel is voor grote hoeveelheden.
Zou hier in de buurt niet weten waar ik dingen als runderhart, snippers o.i.d. kan krijgen.
Weet wel dat mijn poelier naast kippenekken ook barf-spul verkoopt. Maar dan meer karkassen dus heb ik niet zo veel aan voor in de droogmachine. Hij heeft ook wel hartjes en maagjes, denk dat dat leuk belonings-snack-voer is om mee te beginnen. Maar zou ook wel leuk zijn als er eens iets anders in de droger kan.
Weet niet of ik ooit mee durf en kan bestellen, heb maar 1 hond die op kvv zit dus het enige wat ik soms nodig heb zijn wat kleine hoeveelheden vlees voor in de droogmachine als snack. Weet niet of enkel een kilo (of hooguit 2, vriezer zit al vol met eigen eten en rollen kvv) ook kan of dat het enkel is voor grote hoeveelheden.
Zou hier in de buurt niet weten waar ik dingen als runderhart, snippers o.i.d. kan krijgen.
Weet wel dat mijn poelier naast kippenekken ook barf-spul verkoopt. Maar dan meer karkassen dus heb ik niet zo veel aan voor in de droogmachine. Hij heeft ook wel hartjes en maagjes, denk dat dat leuk belonings-snack-voer is om mee te beginnen. Maar zou ook wel leuk zijn als er eens iets anders in de droger kan.
@Naära Heb je wel eens bij à la Carte gekeken? (bij het vraag en aanbod topic helemaal bovenaan). Hier vind je veel adressen.