Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Zo de eerste Kabeljouw is al op, ze wilde het al uit de vuilniszak halen.
Fonzie (Aussie) heeft met gemak een kop weggewerkt.
En de rest heeft het lijf verdeeld gekregen en ze vonden het heerlijk, bijna lekkerder dan zalm.
Nu afwachten of ze het goed kunnen verteren.
El Kato het is wel bijna een vuilniszak vol dus je mag van mij ook een paar vissen hebben hoor, laat maar even weten wat je wilt.
Fonzie (Aussie) heeft met gemak een kop weggewerkt.
En de rest heeft het lijf verdeeld gekregen en ze vonden het heerlijk, bijna lekkerder dan zalm.
Nu afwachten of ze het goed kunnen verteren.
El Kato het is wel bijna een vuilniszak vol dus je mag van mij ook een paar vissen hebben hoor, laat maar even weten wat je wilt.
hier lust ie geen kabeljauw, meneer blieft zalmmmmmmmmmmmmmmmm haha
komt eraan bordie, ik haal dinsdag, ik laat even weten wanneer wie wat en hoe, zal ook niet allemaal in enen gaan ben ik bang, hij had vandaag maar 2 zakken
, maargoed het komt...
ondanks ik de eend van vandaag er erg smakelijk uit vond zien, zat het zooitje hier met lange tanden te eten, de kelpie heeft er als enige smakelijk van gegeten na een moeizame start, de rest dacht echt: moet dit...
maargoed de eerste keer eendkarkas, we hadden dit in het begin ook met konijn en ook al is dat geen favo dat gaat stukken beter, denk dat ze met de rund van het nadia dolgelukkig worden
ondanks ik de eend van vandaag er erg smakelijk uit vond zien, zat het zooitje hier met lange tanden te eten, de kelpie heeft er als enige smakelijk van gegeten na een moeizame start, de rest dacht echt: moet dit...
Ik weet niet of die monsters van mij kabeljouw eten, het zal haast wel... (kabeljouwfilet gaat er ook in, net als hele makrelen)bordie schreef: hier lust ie geen kabeljauw, meneer blieft zalmmmmmmmmmmmmmmmm haha
Anders ruilen we toch wat koppen om? Ik verzuip zowieso nog in de barfmenu zalm en makreel, dus die zalmkoppen mis ik denk niet eens. Ik haal ze vaak bij Tim, hebben nu 5 voor 4 euro en dat zijn ook grote koppen.
Petramarcel, bedankt voor het aanbod. Heb net in het topic van Bordie aangegeven dat als er kabeljauw naar Alkmaar kan komen ik daar wel interesse in heb. Bij jou lusten ze het graag had het zonde gevonden als het bij jou in de kliko was beland 
Moet wel weer meer vis gaan voeren maar goed als er zalm en kabeljauw in de planning zitten dan komt het wel goed.
Moet wel weer meer vis gaan voeren maar goed als er zalm en kabeljauw in de planning zitten dan komt het wel goed.
[quote="boris2009"]
komt eraan bordie, ik haal dinsdag, ik laat even weten wanneer wie wat en hoe, zal ook niet allemaal in enen gaan ben ik bang, hij had vandaag maar 2 zakken
, maargoed het komt...
[/quote
Eergisteren de laatste zalm gegeven, dus hou me graag aanbevolen voor een portie zalm
[/quote
Eergisteren de laatste zalm gegeven, dus hou me graag aanbevolen voor een portie zalm
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb ook een stuk kabeljouw (rug staart) gedroogd en dat ging ook erg goed en ook dat was smullen.
Dus als de tong klaar is ga ik de droger volstoppen met kabeljouw.
Nikki nog bedankt!
Nikki nog bedankt!
@Boris,
Als je Dinsdag zalm gaat halen kun je misschien wel vrijdag in Zaandijk wat aan mij meegeven voor Saskia37 en mij?
Als je Dinsdag zalm gaat halen kun je misschien wel vrijdag in Zaandijk wat aan mij meegeven voor Saskia37 en mij?
- *Nikki*
- 5-sterren

Geen dank, ben blij dat ze ervan genieten!petramarcel schreef: Ik heb ook een stuk kabeljouw (rug staart) gedroogd en dat ging ook erg goed en ook dat was smullen.
Nikki nog bedankt!
ja doe ikRamses1 schreef: @Boris,
Fijn dank je wel, Saskia37 zit helemaal zonder las ik, zelf ik heb nog wel wat.
Dank je welboris2009 schreef: ja doe ik![]()
ThanksRamses1 schreef: @Boris,
Het haaskk van Sarah ligt nog voor een aantal mensen bij Chiva. Ik heb er zelf niet meer zo aan gedacht om het op te halen (blijft dan in mijn gedachten hangen onder de noemer komt nog....) en ik heb Chiva er niet over gehoord dat het in de weg staat maar goed het moet daar natuurlijk wel een keer weg ook.
Chiva, wanneer komt het jou uit als ik het kom halen?
Voor wie moet ik het nu allemaal meenemen en wanneer komt het jullie het beste uit om het weer bij mij op te halen?
Chiva, van mij krijg je denk ik geld er staat me in iedergeval niet bij dat ik het overgemaakt heb aan Sarah.... ???. Damn, 35 en ik onthoud echt niets meer....! Ander moet ik contact opnemen met Sarah want dan gaat er ergens iets niet goed. En natuurlijk voor het vervoer.
Hoor het wel.
Gr. Karen
Chiva, wanneer komt het jou uit als ik het kom halen?
Voor wie moet ik het nu allemaal meenemen en wanneer komt het jullie het beste uit om het weer bij mij op te halen?
Chiva, van mij krijg je denk ik geld er staat me in iedergeval niet bij dat ik het overgemaakt heb aan Sarah.... ???. Damn, 35 en ik onthoud echt niets meer....! Ander moet ik contact opnemen met Sarah want dan gaat er ergens iets niet goed. En natuurlijk voor het vervoer.
Hoor het wel.
Gr. Karen
Ik lees net in het topic van Sarah dat het een beetje rommelig gegaan is en niet in alle kratten kk zat.
Bordie, ik las ook ergens dat jij ribstukken had die te klein zijn voor jouw hond. Wanneer je ze nog hebt en ze los gevroren zijn wil ik wel een kilo of 2 a 3 van je overnemen. Als ik het op de foto die in dat topic ergens zit lijkt dan is het volgens mij net het goede maatje voor kat Sam en krijgt hij weer wat meer variatie
Gr. Karen
Bordie, ik las ook ergens dat jij ribstukken had die te klein zijn voor jouw hond. Wanneer je ze nog hebt en ze los gevroren zijn wil ik wel een kilo of 2 a 3 van je overnemen. Als ik het op de foto die in dat topic ergens zit lijkt dan is het volgens mij net het goede maatje voor kat Sam en krijgt hij weer wat meer variatie
Gr. Karen