Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ja, had ik toevallig gisteravond al zitten neuzen. IC en West zitten wel in R'dam maar dan echt helemaal aan de andere kant van de stad waar je waardeloos kan parkeren.
Heeft er iemand ervaring met Slagerij Stefan Haak? Die zit wel vlakbij. Zou een prijslijst staan op de site maar kan op de site zelf niets vinden. Alleen over luxe broodjes en bbq-pakketten.
Heeft er iemand ervaring met Slagerij Stefan Haak? Die zit wel vlakbij. Zou een prijslijst staan op de site maar kan op de site zelf niets vinden. Alleen over luxe broodjes en bbq-pakketten.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij West parkeer ik gewoon achteraan, niks moeilijks aan.Naära schreef: Ja, had ik toevallig gisteravond al zitten neuzen. IC en West zitten wel in R'dam maar dan echt helemaal aan de andere kant van de stad waar je waardeloos kan parkeren.
Gewoon op voorhand mailtje sturen met je bestelling en dan achteraan parkeren
Nog mensen hier die binnenkort lama, hert oud gaan meebesturen via **jolanda** ?
ik wil graag mee bestellen maar qua vervoer kom ik niet verder dan omgeving Rotterdam of den haag.
ik wil graag mee bestellen maar qua vervoer kom ik niet verder dan omgeving Rotterdam of den haag.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ja, bij West kan je heel goed erachter parkeren. Dan sta je gelijk bij hun achterdeur en dat is een richtige straat/ zijstraat.
Maar dan moet je niet komen op marktdagen op het Grote Visserijplein, dan is parkeren in de hele buurt een dramamirjansen schreef: Ja, bij West kan je heel goed erachter parkeren. Dan sta je gelijk bij hun achterdeur en dat is een richtige straat/ zijstraat.
-
Paulientje
- 1-ster

Hier dan iemand uit Lisse (is net aan Zuid Holland)
Vandaag bij IC geweest en het is werkelijk hele goede kwaliteit. Werden super te woord gestaan en het is niets duurder dan West. Vorige ervaringen met West waren wel oke, maar als ik moet kiezen zou ik toch voor IC gaan.
Parkeren ging vandaag (Zaterdagmiddag 1 uur) gewoon een straatje verderop. Was ook geen betaald parkeren.
Als ik weer een keer ga geef ik hier wel een gil, neem graag wat voor iemand mee.
Vandaag bij IC geweest en het is werkelijk hele goede kwaliteit. Werden super te woord gestaan en het is niets duurder dan West. Vorige ervaringen met West waren wel oke, maar als ik moet kiezen zou ik toch voor IC gaan.
Parkeren ging vandaag (Zaterdagmiddag 1 uur) gewoon een straatje verderop. Was ook geen betaald parkeren.
Als ik weer een keer ga geef ik hier wel een gil, neem graag wat voor iemand mee.
mmmm ik zou graag Lama willen. Drago vond dat super lekker. Maar ik moet eerst zijn hoe vol mijn vriezer zit als het konijn, eend, hert en paard binnen is... zie dat we tot 16 april kunnen bestellen. Dan heb ik dat allemaal in de vriezer zitten.. en kan ik een inschatting maken ;-)star schreef: Nog mensen hier die binnenkort lama, hert oud gaan meebesturen via **jolanda** ?
Trouwens, max. 10 kg hoor. Maar bestel ik echt niet (heb ik met mezelf afgesproken ;-) )
Heb contact gehad met Slagerij Stefan Haak. Helaas verkopen zij geen Barf-producten meer. Jammer, zit hier vlak in de buurt!Naära schreef: Heeft er iemand ervaring met Slagerij Stefan Haak? Die zit wel vlakbij. Zou een prijslijst staan op de site maar kan op de site zelf niets vinden. Alleen over luxe broodjes en bbq-pakketten.
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

haaksbarf is overgenomen door shawecaNaära schreef: Heb contact gehad met Slagerij Stefan Haak. Helaas verkopen zij geen Barf-producten meer. Jammer, zit hier vlak in de buurt!
lama zit wel heeeeeeel strak verpakt.Berna schreef: mmmm ik zou graag Lama willen. Drago vond dat super lekker. Maar ik moet eerst zijn hoe vol mijn vriezer zit als het konijn, eend, hert en paard binnen is... zie dat we tot 16 april kunnen bestellen. Dan heb ik dat allemaal in de vriezer zitten.. en kan ik een inschatting maken ;-)
Trouwens, max. 10 kg hoor. Maar bestel ik echt niet (heb ik met mezelf afgesproken ;-) )
Je kunt er dus makkelijk veel van kwijt
20 April ga ik naar Woubrugge.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 443.0.html
Kan wel het een en ander meenemen voor een aantal mensen. Heb wel een personenauto, dus geen honderden kilo's hahaha
Woon in Zoetermeer, dus eventueel bij de Macdonald's afspreken vindt ik goed of thuis ophalen mag ook. In Zoetermeer kan ik wel brengen mocht je geen vervoer hebben, maar ben hoogzwanger dus verwacht geen wonderen van mij hihihi
Ik hoor het wel!!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 443.0.html
Kan wel het een en ander meenemen voor een aantal mensen. Heb wel een personenauto, dus geen honderden kilo's hahaha
Woon in Zoetermeer, dus eventueel bij de Macdonald's afspreken vindt ik goed of thuis ophalen mag ook. In Zoetermeer kan ik wel brengen mocht je geen vervoer hebben, maar ben hoogzwanger dus verwacht geen wonderen van mij hihihi
Ik hoor het wel!!
Nog mensen hier belangstelling voor Lama, Hert etc etc uit Sittard?
Bij voldoende belangstelling ga ik een lijntje vormen nl
Bij voldoende belangstelling ga ik een lijntje vormen nl
Even afhankelijk van de leverdatum, heb ik wel hele leuk vleesjes gezien! 
Heb ik nog voldoende in de vriezer liggeneelke schreef: Nog mensen hier belangstelling voor Lama, Hert etc etc uit Sittard?
Bij voldoende belangstelling ga ik een lijntje vormen nl![]()
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Eelke heb jij tegen dan konijntjes nodig? anders dan breng ik er ineens mee he als ik de lama bij je kom ophalen?eelke schreef: Nog mensen hier belangstelling voor Lama, Hert etc etc uit Sittard?
Bij voldoende belangstelling ga ik een lijntje vormen nl![]()
Ik kan 300 - 350kg meenemen, dus kan voor mensen uit de buurt ook meebrengen.