Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Naära
1-ster
1-ster

Bericht door Naära »

Ja, had ik toevallig gisteravond al zitten neuzen. IC en West zitten wel in R'dam maar dan echt helemaal aan de andere kant van de stad waar je waardeloos kan parkeren.

Heeft er iemand ervaring met Slagerij Stefan Haak? Die zit wel vlakbij. Zou een prijslijst staan op de site maar kan op de site zelf niets vinden. Alleen over luxe broodjes en bbq-pakketten.
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Naära schreef: Ja, had ik toevallig gisteravond al zitten neuzen. IC en West zitten wel in R'dam maar dan echt helemaal aan de andere kant van de stad waar je waardeloos kan parkeren.

Heeft er iemand ervaring met Slagerij Stefan Haak? Die zit wel vlakbij. Zou een prijslijst staan op de site maar kan op de site zelf niets vinden. Alleen over luxe broodjes en bbq-pakketten.
Bij West parkeer ik gewoon achteraan, niks moeilijks aan.
Gewoon op voorhand mailtje sturen met je bestelling en dan achteraan parkeren ;)
star
3-sterren
3-sterren

Bericht door star »

Nog mensen hier die binnenkort lama, hert oud gaan meebesturen via **jolanda** ?
ik wil graag mee bestellen maar qua vervoer kom ik niet verder dan omgeving Rotterdam of den haag.
Miranda 1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Miranda 1 »

Ja, bij West kan je heel goed erachter parkeren. Dan sta je gelijk bij hun achterdeur en dat is een richtige straat/ zijstraat.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

mirjansen schreef: Ja, bij West kan je heel goed erachter parkeren. Dan sta je gelijk bij hun achterdeur en dat is een richtige straat/ zijstraat.
Maar dan moet je niet komen op marktdagen op het Grote Visserijplein, dan is parkeren in de hele buurt een drama :-X :-X
Paulientje
1-ster
1-ster

Bericht door Paulientje »

Hier dan iemand uit Lisse (is net aan Zuid Holland)

Vandaag bij IC geweest en het is werkelijk hele goede kwaliteit. Werden super te woord gestaan en het is niets duurder dan West. Vorige ervaringen met West waren wel oke, maar als ik moet kiezen zou ik toch voor IC gaan.

Parkeren ging vandaag (Zaterdagmiddag 1 uur) gewoon een straatje verderop. Was ook geen betaald parkeren.

Als ik weer een keer ga geef ik hier wel een gil, neem graag wat voor iemand mee.
Berna
4-sterren
4-sterren

Bericht door Berna »

star schreef: Nog mensen hier die binnenkort lama, hert oud gaan meebesturen via **jolanda** ?
ik wil graag mee bestellen maar qua vervoer kom ik niet verder dan omgeving Rotterdam of den haag.
mmmm ik zou graag Lama willen. Drago vond dat super lekker. Maar ik moet eerst zijn hoe vol mijn vriezer zit als het konijn, eend, hert en paard binnen is... zie dat we tot 16 april kunnen bestellen. Dan heb ik dat allemaal in de vriezer zitten.. en kan ik een inschatting maken ;-)
Trouwens, max. 10 kg hoor. Maar bestel ik echt niet (heb ik met mezelf afgesproken ;-) )
Naära
1-ster
1-ster

Bericht door Naära »

Naära schreef: Heeft er iemand ervaring met Slagerij Stefan Haak? Die zit wel vlakbij. Zou een prijslijst staan op de site maar kan op de site zelf niets vinden. Alleen over luxe broodjes en bbq-pakketten.
Heb contact gehad met Slagerij Stefan Haak. Helaas verkopen zij geen Barf-producten meer. Jammer, zit hier vlak in de buurt!
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Naära schreef: Heb contact gehad met Slagerij Stefan Haak. Helaas verkopen zij geen Barf-producten meer. Jammer, zit hier vlak in de buurt!
haaksbarf is overgenomen door shaweca
Manon
3-sterren
3-sterren

Bericht door Manon »

Berna schreef: mmmm ik zou graag Lama willen. Drago vond dat super lekker. Maar ik moet eerst zijn hoe vol mijn vriezer zit als het konijn, eend, hert en paard binnen is... zie dat we tot 16 april kunnen bestellen. Dan heb ik dat allemaal in de vriezer zitten.. en kan ik een inschatting maken ;-)
Trouwens, max. 10 kg hoor. Maar bestel ik echt niet (heb ik met mezelf afgesproken ;-) )
lama zit wel heeeeeeel strak verpakt.
Je kunt er dus makkelijk veel van kwijt ;)
Nessa45
1-ster
1-ster

Bericht door Nessa45 »

20 April ga ik naar Woubrugge.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 443.0.html

Kan wel het een en ander meenemen voor een aantal mensen. Heb wel een personenauto, dus geen honderden kilo's hahaha
Woon in Zoetermeer, dus eventueel bij de Macdonald's afspreken vindt ik goed of thuis ophalen mag ook. In Zoetermeer kan ik wel brengen mocht je geen vervoer hebben, maar ben hoogzwanger dus verwacht geen wonderen van mij hihihi

Ik hoor het wel!!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nog mensen hier belangstelling voor Lama, Hert etc etc uit Sittard?

Bij voldoende belangstelling ga ik een lijntje vormen nl :)
Eertje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eertje »

Even afhankelijk van de leverdatum, heb ik wel hele leuk vleesjes gezien! :)
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

eelke schreef: Nog mensen hier belangstelling voor Lama, Hert etc etc uit Sittard?

Heb ik nog voldoende in de vriezer liggen ;)
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

eelke schreef: Nog mensen hier belangstelling voor Lama, Hert etc etc uit Sittard?

Eelke heb jij tegen dan konijntjes nodig? anders dan breng ik er ineens mee he als ik de lama bij je kom ophalen?
Ik kan 300 - 350kg meenemen, dus kan voor mensen uit de buurt ook meebrengen.

Plaats reactie