José S schreef: Heb de kolder in mijn kop gekregen....
Ben bereid een lijntje te vormen voor het lama vlees e.d. van Jolanda.
Tis wel een takke end rijden naar Sittard haha!
Bij voldoende animo wil ik wel rijden en voor de rest ook meenemen, echter ga ik dan geen toeristische routes naderhand meer rijden en is het afhalen in Heemskerk.
Tegen die tijd prijkt vrieskist nr4 in de schuur, dus kan het meteen ingevroren bewaard worden.
(manlief nog even mededelen over die vriezer trouwens...)
Even een upje....
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 444.0.html
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Ik heb nog heel veel lama en ander spiervlees, ik sla deze keer even overJosé S schreef: Heb de kolder in mijn kop gekregen....
Ben bereid een lijntje te vormen voor het lama vlees e.d. van Jolanda.
Tis wel een takke end rijden naar Sittard haha!
Bij voldoende animo wil ik wel rijden en voor de rest ook meenemen, echter ga ik dan geen toeristische routes naderhand meer rijden en is het afhalen in Heemskerk.
Tegen die tijd prijkt vrieskist nr4 in de schuur, dus kan het meteen ingevroren bewaard worden.
(manlief nog even mededelen over die vriezer trouwens...)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 444.0.html
In ieder geval bedankt!
Ha, wat fijn een mede-kolderkop

Ik heb natuurlijk gelijk gekeken wat Jolanda nu weer voor moois gaat verzorgen, maar er zit niks bij wat ik echt nodig heb...
Ik wil je lijntje wel steunen, veel te leuk dat je het aanbiedt, dus mocht er voldoende animo zijn zal ik wat konijnlever bestellen.
Niet veel, maar alle beetjes helpen toch
Ik heb natuurlijk gelijk gekeken wat Jolanda nu weer voor moois gaat verzorgen, maar er zit niks bij wat ik echt nodig heb...
Ik wil je lijntje wel steunen, veel te leuk dat je het aanbiedt, dus mocht er voldoende animo zijn zal ik wat konijnlever bestellen.
Niet veel, maar alle beetjes helpen toch
Ook namens mij van harte welkom leuk weer een Nhollander dr bij, ik woon vlak bij jou in de buurtstaffbull schreef: ALLEMAAL BEDANKT VOOR HET WARME WELKOM EN INFO![]()
Ik barf een klein 1 jaar en woon in Petten.
We kunnen wel samen gaan bestellen
Eigenlijk niet echt goed gekeken maar ik heb tegen die tijd wel weer wat lever nodigRamses1 schreef: Ha, wat fijn een mede-kolderkop![]()
![]()
Niet veel, maar alle beetjes helpen toch![]()
Maar dat is niet heel veel hoor, maarnet wat Ramses zegt alle kleine beetjes helpen.
Ik ben met dat lijntje bezig met een paar anderen om het al dichter bij te krijgen. Dus vooralsnog moeten we even klooien haha! Tis ook mijn eerste keer met een lijntje.saskia37 schreef: Eigenlijk niet echt goed gekeken maar ik heb tegen die tijd wel weer wat lever nodig
Maar dat is niet heel veel hoor, maarnet wat Ramses zegt alle kleine beetjes helpen.
Ben dus nog even aan het klooien, zodra ik uitgeklooid ben laat ik wel weten bij wie te bestellen/betalen/vermelden e.d.
Helemaal goed! Het is een flink werk, verkijk je er niet op maar heel erg leuk om te doen! enne...nogmaals: fijn dat je mee-koldertCitaat van: saskia37 op Vandaag om 17:18:37
Eigenlijk niet echt goed gekeken maar ik heb tegen die tijd wel weer wat lever nodig
Maar dat is niet heel veel hoor, maarnet wat Ramses zegt alle kleine beetjes helpen. Weer een beetje te snel gelezen? hihiihi LOL
Ik ben met dat lijntje bezig met een paar anderen om het al dichter bij te krijgen. Dus vooralsnog moeten we even klooien haha! Tis ook mijn eerste keer met een lijntje.
Ben dus nog even aan het klooien, zodra ik uitgeklooid ben laat ik wel weten bij wie te bestellen/betalen/vermelden e.d.
Zelf heb ik vrijdag mijn eerste lijntje en ben nu al weer aan het kolderen voor de volgene 2
Veel plezier met klooienJosé S schreef: Ik ben met dat lijntje bezig met een paar anderen om het al dichter bij te krijgen. Dus vooralsnog moeten we even klooien haha! Tis ook mijn eerste keer met een lijntje.
Ben dus nog even aan het klooien, zodra ik uitgeklooid ben laat ik wel weten bij wie te bestellen/betalen/vermelden e.d.![]()
Bijna klaar met klooien.... Snel hè???saskia37 schreef: Veel plezier met klooienen we lezen het wel wanneer je uitgeklooid bent
![]()
Moet even afwachten qua hoeveelheden ik kan krijgen, ben ook afhankelijk van een afgooi adresje.
En wil wel een beetje mijn oud barreltje sparen... Het arme ding heeft al nieuwe schokbrekers, maar nog protesteerd dat kreng haha!
Was er wel al over uit dat ik niet met een zaag op pad ga, graag hele bestellingen a.u.b
Zo ben ik ook met benzine geld aan het rommelen... IK heb besloten te rijden, dus moet ik niet piepen dat ik zowieso de helft betaal. De rest moet ik nog even kijken, daarom zijn grote bestellingen wel wenselijk al denkt mijn auto daar anders over haha!
We keep you posted...
er kunnen nog steeds ganzeneieren mee 6 april naar ramses....
bestel maar bestel maar bestel maar.....ow das een liedje...

bestel maar bestel maar bestel maar.....ow das een liedje...
Yep, ik neem ze mee en vraag geen vervoerskosten hihih loler kunnen nog steeds ganzeneieren mee 6 april naar ramses....
wel voorzichtig vervoeren hoor anders kan je reuze omeletten bakken... Hihi wil jij geen eitjes ramses? en petramarcel??Ramses1 schreef: Yep, ik neem ze mee en vraag geen vervoerskosten hihih lol
Ik heb er nog 4 en alleen Ramses krijgt ze, Gips ging ervan aan de race...
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Heb er hier nog 6
Wil ze ook niet tevaak geven................
Wil ze ook niet tevaak geven................
oke, dan eet ik de komende 2 weken reuze-omelet, ganzenroerei en ganzeneierencake 
zo ik heb de hele emmer van 20 liter ganzenei uitgevent haha
dus zal johanna weer vragen om een nieuwe...
zo ik heb de hele emmer van 20 liter ganzenei uitgevent haha
dus zal johanna weer vragen om een nieuwe...
Laatst gewijzigd door bordie op do 05 apr 2012, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.