Verzamelgroep: Gelderland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Gelderland
heb weer van alles besteld en vrees ook dat het weer duwen en herinrichten wordt. of een nieuwe vriezer(??).
-
TuttiFrutti
- 3-sterren

Els77 schreef: Mij kun je ook op het lijstje met namen zetten.
Ik kom uit Tiel.
Ik kom uit Beuningen bij Nijmegen!
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Als er nog iemand is die 4 mei wat wil bestellen bij Job/Caroline, dan kan ik dat evt. mee nemen richting Bemmel.
Gaat om dit topic.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 552.0.html
Gaat om dit topic.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 552.0.html
Ik wilde dat ik mee kon doen, maar wij zitten voorlopig nog vast aan de konijntjes 
Ik heb nog 35kg parelhoen, 70kg bio of scharrel (weet ik niet zeker) kipkarkas en 30 kg wilde hertenribben bij leveranciers liggen. Iemand nog interesse?
Mien: waar woon je precies? wanneer wil je het uierlijk kwijt? en wat kost het? Weet nog niet wat ik precies wil hebben. Over een paar weken ga ik pas bestelling maken. Maar kan ik het in mijn achterhoofd houden.
oei ik wil heeeeeel graag hertenribben, wat moet dat kosten
en kan je het meenemen als je de bestelling van Nadia op gaat halen?
en kan je het meenemen als je de bestelling van Nadia op gaat halen?
Deventer, maar werk in Apeldoorn. Het ligt nu nog gezellig in de vriezer, zal er dinsdag nog eens achteraan bellen of ik het op kan halen. Denk wel dat ik het hier id vriezer krijg. Dan is hij er vanaf. Volgens mij 1,50 of 1,75. Daar wil ik vanaf zijn.Bertine schreef: Mien: waar woon je precies? wanneer wil je het uierlijk kwijt? en wat kost het? Weet nog niet wat ik precies wil hebben. Over een paar weken ga ik pas bestelling maken. Maar kan ik het in mijn achterhoofd houden.
ik ga even vervoer regelen maar wil heel graag wat hoentjes hebben mag ik in wat reserveren? hoeveel wil je kwijt?Mien 5-tal schreef: Ik heb nog 35kg parelhoen, 70kg bio of scharrel (weet ik niet zeker) kipkarkas en 30 kg wilde hertenribben bij leveranciers liggen. Iemand nog interesse?
zijn die hoentjes kaal of met veren? en hoe jong zijn/ waren de hertjes?
Geen idee hoe jong de hertjes zijn. Volwassen lijkt mij en afgeschoten door jagers. Hoentjes zijn kaal.
Ik ga vd week alles ophalen en dan maak ik (bevroren) een foto.
Ik ga vd week alles ophalen en dan maak ik (bevroren) een foto.
Kilo of 20 hoentjes mag wel weg denk ik. Had nog een paar kilo ovb staan, maar dat wordt ff nader bekekensignmodel schreef: ik ga even vervoer regelen maar wil heel graag wat hoentjes hebben mag ik in wat reserveren? hoeveel wil je kwijt?
Oeh...klinkt allemaal leuk wat ik voorbij zie komen..Maar de vraag is of ik het in de vriezer ga krijgen.
ik wil wel 1o kg hoentjes als het mag. wijkje, ik kan nog wel wat kwijt tot aan de sw bestelling (ik heb maar 2 kleine vriezers dus niet te gek doen)