Ik heb gister de diepvries kist opnieuw ingericht met behulp van die grote bigshoppers, maar we gaan toch tzt vakjes maken.
Verder heb ik nog 2 vriezers met 3 laden waar het kvv en kattenbarf inzit.
Als ik goed lees is het overigens niet noodzakelijk elke dag spier, orgaan en bot te voeren?
Porties maken
Moderator: Lizzy
Re: Porties maken
dat is ook net wat je handig vindt en waar de hond (of kat) het goed op doet. er zijn mensen die de weekhoeveelheid spiervlees en orgaan zo verdelen dat ze 4 dagen vleesbot met spiervlees voeren, en 3 dagen vleesbot met orgaan. (bijvoorbeeld)kaspar schreef: Ik heb gister de diepvries kist opnieuw ingericht met behulp van die grote bigshoppers, maar we gaan toch tzt vakjes maken.
Als ik goed lees is het overigens niet noodzakelijk elke dag spier, orgaan en bot te voeren?
Re: Porties maken
kaspar schreef: Ik heb gister de diepvries kist opnieuw ingericht met behulp van die grote bigshoppers, maar we gaan toch tzt vakjes maken.
Je zult de eerste tijd even goed moeten kijken naar de ontlasting . In de beginperiode is het gewoon even zoeken geblazen en bekijken waar je hond het het beste op gaat doen .
Mijn JRT gedijt het beste bij elke dag spier ,orgaan vleesbot en groenten , geef ik haar bv drie x per week orgaan dan gaat ze aan de dunnne . De andere twee kunnen dat weer wel . Ik heb in de beginperiode een zg drollendagboek bijgehouden , wat hebben ze gegeten , en hoe zag de ontlasting eruit . Verder kan je de combinatie van vlees even in de gaten houden , eendennekken in combinatie met geitenvlees kan bv te vet zijn