hoeveel is een kg runderlip?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: hoeveel is een kg runderlip?

TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Suzanne schreef: Hoi,
ik probeer in te schatten hoeveel vriezerruimte ik na volgende week overhou en denk bij mezelf: "hoeveel is 1 kg runderlip" ?
ehhh 1000gram  :sofa:
Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

TMG1961 schreef: ehhh 1000gram  :sofa:
Ik WIST het! ;-)

Suzanne
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Op de plaats  waar je een tafelmodelletje vrieskastje  hebt staan,  kun je ook een heeeel hoooge  ladenvrieskast zetten Of  een andere halfhoge  vrieskast op de grond, en je tafelmodellteje erop ;) ;)
Evenveel vloeropp.  en toch veel meer vriesruimte.

creatief met ruimte heet dat  :biggrin2: :biggrin2:
verder is er voor jou een taak weggelegd  om jouw man ervan te overtuigen dat  groot inkopen´´voordeliger ´
Benjy en Misty
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Benjy en Misty »

Ik heb ook (bijna) altijd te weinig plaats. Ik heb spullen verkocht om ruimte te maken voor een 2e vrieskast. Aangezien ik in een rolstoel zit is een kist echt niet handig voor mij. Ik kom dan nooit onderin zonder gevaar zelf in de vriezer te belanden.  ;D
Wij hebben nu dus 2 kasten van 303L van het merk Liebherr (No frost) Het was een investering maar nooit spijt gehad van de spullenverkoop (die toch maar in de weg stonden en niet gebruikt werden) en de aankoop van de vriezer.

Zelf spaar ik bv boterkuipjes, gaat bij mij net 560 gram konijnenlevertjes in. Die stapel ik dan op. Ook saladebakjes en idd de stapelmethode. Karkassen zoveel mogelijk in elkaar vouwen enz en de zakken niet dichtknopen maar vouwen scheelt ook aan ruimte. Voor een nieuwe bestelling komt werk ik zoveel mogelijk weg met drogen, grote pakken eerst opmaken enz. Dat scheelt echt.
Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

Manlief wordt bewerkt maar op dit moment zijn we nog niet zover.

Het gaat goedkomen; ik heb voor de vakantie ook een oplossing en ik ga gewoon heeeeel inventief inpakken ;-)

Suzanne
Daphne&Jayden
4-sterren
4-sterren

Bericht door Daphne&Jayden »

TMG1961 schreef: ehhh 1000gram  :sofa:
:biggrin2:
Suzanne schreef: Manlief wordt bewerkt maar op dit moment zijn we nog niet zover.

Het gaat goedkomen; ik heb voor de vakantie ook een oplossing en ik ga gewoon heeeeel inventief inpakken ;-)

Suzanne
Heb je die dienblaadjes al gekocht die ik je adviseerde? Als ze een workshop snacks drogen geven, kan ik wel een workshop geven in mijn methode van vlees verpakken, dienblaadjes inbegrepen.  :D ;D

Plaats reactie