ehhh 1000gramSuzanne schreef: Hoi,
ik probeer in te schatten hoeveel vriezerruimte ik na volgende week overhou en denk bij mezelf: "hoeveel is 1 kg runderlip" ?
hoeveel is een kg runderlip?
Moderator: Lizzy
Re: hoeveel is een kg runderlip?
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik WIST het! ;-)TMG1961 schreef: ehhh 1000gram![]()
Suzanne
Op de plaats waar je een tafelmodelletje vrieskastje hebt staan, kun je ook een heeeel hoooge ladenvrieskast zetten Of een andere halfhoge vrieskast op de grond, en je tafelmodellteje erop

Evenveel vloeropp. en toch veel meer vriesruimte.
creatief met ruimte heet dat

verder is er voor jou een taak weggelegd om jouw man ervan te overtuigen dat groot inkopen´´voordeliger ´
Evenveel vloeropp. en toch veel meer vriesruimte.
creatief met ruimte heet dat
verder is er voor jou een taak weggelegd om jouw man ervan te overtuigen dat groot inkopen´´voordeliger ´
-
Benjy en Misty
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb ook (bijna) altijd te weinig plaats. Ik heb spullen verkocht om ruimte te maken voor een 2e vrieskast. Aangezien ik in een rolstoel zit is een kist echt niet handig voor mij. Ik kom dan nooit onderin zonder gevaar zelf in de vriezer te belanden. 
Wij hebben nu dus 2 kasten van 303L van het merk Liebherr (No frost) Het was een investering maar nooit spijt gehad van de spullenverkoop (die toch maar in de weg stonden en niet gebruikt werden) en de aankoop van de vriezer.
Zelf spaar ik bv boterkuipjes, gaat bij mij net 560 gram konijnenlevertjes in. Die stapel ik dan op. Ook saladebakjes en idd de stapelmethode. Karkassen zoveel mogelijk in elkaar vouwen enz en de zakken niet dichtknopen maar vouwen scheelt ook aan ruimte. Voor een nieuwe bestelling komt werk ik zoveel mogelijk weg met drogen, grote pakken eerst opmaken enz. Dat scheelt echt.
Wij hebben nu dus 2 kasten van 303L van het merk Liebherr (No frost) Het was een investering maar nooit spijt gehad van de spullenverkoop (die toch maar in de weg stonden en niet gebruikt werden) en de aankoop van de vriezer.
Zelf spaar ik bv boterkuipjes, gaat bij mij net 560 gram konijnenlevertjes in. Die stapel ik dan op. Ook saladebakjes en idd de stapelmethode. Karkassen zoveel mogelijk in elkaar vouwen enz en de zakken niet dichtknopen maar vouwen scheelt ook aan ruimte. Voor een nieuwe bestelling komt werk ik zoveel mogelijk weg met drogen, grote pakken eerst opmaken enz. Dat scheelt echt.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Manlief wordt bewerkt maar op dit moment zijn we nog niet zover.
Het gaat goedkomen; ik heb voor de vakantie ook een oplossing en ik ga gewoon heeeeel inventief inpakken ;-)
Suzanne
Het gaat goedkomen; ik heb voor de vakantie ook een oplossing en ik ga gewoon heeeeel inventief inpakken ;-)
Suzanne
-
Daphne&Jayden
- 4-sterren

TMG1961 schreef: ehhh 1000gram![]()
Heb je die dienblaadjes al gekocht die ik je adviseerde? Als ze een workshop snacks drogen geven, kan ik wel een workshop geven in mijn methode van vlees verpakken, dienblaadjes inbegrepen.Suzanne schreef: Manlief wordt bewerkt maar op dit moment zijn we nog niet zover.
Suzanne