eelke schreef:
VSE is een eenden slachterij in harderwijk.
Zie topic VSE BoZ (bergen op zoom) etc as 13 april
Je kan nog wel meedoen hoor!
Dank! Helaas kan ik deze keer niet mee bestellen maar wil heel graag dit voor een volgende keer wel.
Kom regelmatig in BOZ.
Als degene die as weekend op mijn honden past naar boz wil gaan tot wanneer kan ik meebestellen? Ik lees iets over ruggen nekken en dan neem ik aan dat dit dan van eenden zijn.
Ik ga het vrijdag halen. Ik geef morgen de bestelling door, maar ik zou er later altijd nog een mailtje aan kunnen wagen of jouw eventuele bestelling er ook bij kan, proberen kan altijd
Ik ga het vrijdag halen. Ik geef morgen de bestelling door, maar ik zou er later altijd nog een mailtje aan kunnen wagen of jouw eventuele bestelling er ook bij kan, proberen kan altijd
Super! Ik heb net de topic gevonden met wat ze hebben en ik wordt er al blij van en ik denk mijn hondjes nog meer
Zou jouw oppas dan mss ook voor mij die paar kilo mee kunnen nemen?
En tegen de tijd dat Orinake de konijn heeft...kan jij dat dan transporteren naar deze kant?
martine-tom schreef:
En tegen de tijd dat Orinake de konijn heeft...kan jij dat dan transporteren naar deze kant?
Dat zal vast goed zijn, ik ben nu mijn "oppas" aan het mailen ;-)
martine-tom schreef:
Oke, ik zal het opbiechten ....
Ik ben de "oppas" en ik wil ook wel "taxi" zijn
Dan neem ik voor jou ook wel mee Martine, geen probleem.
Als het goed is doet gorna een grote bestelling en dan neem ik daar een paar kilo van over.
Heb nu de vriezers vol, maar wie weet voor de volgende keer
Waar een wereldje klein in kan zijn
Maar goed ik ga bestellen en dit had ik gedaan, maar nu ben ik alles kwijt en weet nu net waar ik het in geplaats heb
Hoe blond kan je zijn....