Verzamelgroep: Zuid Holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Zuid Holland

Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Martine. schreef: Dat is een mooie prijs. Kan je daar zo langs of moet je een bestelling plaatsen.
Nessa45 schreef: Ik heb ze net een mailtje gestuurdt om te vragen of je zo kan afhalen en of ze een eventuele prijslijst hebben!!
@Cindy Dank je wel voor de info!!!

Houd jullie op de hoogte!!
Je moet even van tevoren bellen/mailen vragen naar Henny. Wel contant betalen. Gevogelte heeft hij meestal wel op voorraad en de rest kan hij leveren vaak met 1-3 dagen.
Prijslijsten doet Henny niet echt aan. Kwartelkarkas 2,95pkg per 5kg, kalkoennekken, parelhoenkk, eendenvleugels, lamsnier/testen en diverse trimsoorten kan hij leveren. Laatst haaspellures gekocht 1,75 pkg per 10kg te bestellen. Is goede zaak, nette service enzo.
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Cindy, superbedankt voor deze tip !!! Ga het opslaan, en hoef ik idd niet "moeilijk" te doen om ver te rijden  ;D
Nessa45
1-ster
1-ster

Bericht door Nessa45 »

Cindy de Wolf schreef: Je moet even van tevoren bellen/mailen vragen naar Henny. Wel contant betalen. Gevogelte heeft hij meestal wel op voorraad en de rest kan hij leveren vaak met 1-3 dagen.
Prijslijsten doet Henny niet echt aan. Kwartelkarkas 2,95pkg per 5kg, kalkoennekken, parelhoenkk, eendenvleugels, lamsnier/testen en diverse trimsoorten kan hij leveren. Laatst haaspellures gekocht 1,75 pkg per 10kg te bestellen. Is goede zaak, nette service enzo.
Dat zijn idd mooie prijzen en een keer wat anders. Kan ik het een beetje vergelijken qua assortiment met SW of IC? Of heeft ie echt een bepaald aantal produkten, want als ik dan richting jou kom, kan ik het net zo goed daar halen. Anders plaats ik een bestelling bij SW voor de rest van me spullentjes hihi

En haaspellures??!! Haagsche haas :biggrin2:
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ChantalKrijn »

Zijn inderdaad mooie prijzen, en ik wilde er volgende maand weer een ritje naartoe wagen. Zat al in mijn planning  :biggrin2:

Tegen die tijd open ik een topic, dus als het mee moet liften hoor ik het wel  ;)
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

ChantalKrijn schreef: Zijn inderdaad mooie prijzen, en ik wilde er volgende maand weer een ritje naartoe wagen. Zat al in mijn planning :biggrin2:

Tegen die tijd open ik een topic, dus als het mee moet liften hoor ik het wel ;)
:mbounce:
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Monique77 schreef: Cindy, superbedankt voor deze tip !!! Ga het opslaan, en hoef ik idd niet "moeilijk" te doen om ver te rijden ;D
Graag gedaan ;)
Nessa45 schreef: Dat zijn idd mooie prijzen en een keer wat anders. Kan ik het een beetje vergelijken qua assortiment met SW of IC? Of heeft ie echt een bepaald aantal produkten, want als ik dan richting jou kom, kan ik het net zo goed daar halen. Anders plaats ik een bestelling bij SW voor de rest van me spullentjes hihi

En haaspellures??!! Haagsche haas :biggrin2:
Hij is beter dan SW. Mail hem gewoon met wat je wilt hebben dan hoor je vanzelf of hij het kan leveren en tegen welke prijs. Het is een groothandel(tje) voor horeca enzo dus geen slager zoals SW/IC. Nee valt gewoon niet te vergelijken. Ik mail hem altijd gewoon en vraag dan of hij me nog wat leuks kan leveren, zeker in het wildseizoen. Dus haasrugkarkas, geen probleem, vaak ook blesbok/struisvogel dat soort dingen.

Haaspelluren zijn haassnijsels, meer vliesvlees maar om te drogen super en om zo af en toe eens te geven. Qua voedingswaarde red het het niet bij goed spiervlees.
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Monique77 schreef: :mbounce:
That's a Yes? :biggrin2:
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

ChantalKrijn schreef: That's a Yes? :biggrin2:
Haha, yup !! Hou ik rekening mee met mijn bestelling bij SW die ik van de week maak... Pens is op en wilde daar ook kip ed meenemen maar dan wacht ik gewoon even met kippen dingetjes :biggrin2:
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Volgende maand pas he!!  ;)
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

ChantalKrijn schreef: Volgende maand pas he!! ;)
:'( ;)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

ik dacht dat Marjan (De Meiden) graag kwartelkarkas wil meebestellen bij Halimas, dus als er iemand gaat kun je het haar misschien even vragen??
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Thanks Cindy, heb het opgeslagen.
*Marieke*
4-sterren
4-sterren

Bericht door *Marieke* »

ChantalKrijn schreef: Zijn inderdaad mooie prijzen, en ik wilde er volgende maand weer een ritje naartoe wagen. Zat al in mijn planning :biggrin2:

Tegen die tijd open ik een topic, dus als het mee moet liften hoor ik het wel ;)
Oeh, heel actief ben ik niet, maar interesse heb ik ook hiervoor! ;)
ChantalKrijn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Nynke schreef: ik dacht dat Marjan (De Meiden) graag kwartelkarkas wil meebestellen bij Halimas, dus als er iemand gaat kun je het haar misschien even vragen??
Weet ze al ;) Heb het er al met haar over gehad
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

ChantalKrijn schreef: Weet ze al ;) Heb het er al met haar over gehad
Mooi !!!! :) :) :)

Plaats reactie