Verzamelgroep: Noord-holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Noord-holland

Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

een vriescel : Yes please!!! ;) En een huishoudster die na mij de bende opruimd
hahahahahaha wil ik ook!
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

Zo... mijn doos nijntjes zijn ook binnen!!

Dus... Uiteraard paste de doos niet in de vriezer, dus kon ik alles per direct portioneren...
Visite heeft zich rot gelachen!

Ben de hele dag druk geweest met de organenpakketjes portioneren, had dus geen tijd het zelf op te halen, gelukkig lag het op de route van de visite die kwam eten. Eten koken voor het avonddiner werd dus wat later haha!

Het koste behoorlijk wat gooi en smijtwerk om alles los te krijgen, net als behoorlijk wat moeite om 2 doggen op afstand te houden haha!
De doos zat goed vol! Ik had de doos even gewogen en het was 11,3kg!!! :D

Tussen alle supermooie karkasjes zat 1 konijnenkop.. Ben benieuwd wat Mack ermee gaat doen, die zit tussen haar porties... ;)
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Hmmm... Toch gek dat we allemaal van die zelfde vriezer denken en de huishoudster en het portioneren ::) volgns mij zijn we allemaal gebarfspoelt :o :biggrin2:
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

zijn we allemaal gebarfspoelt
Hahahahaha
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Ooooh ja die huishoudster  ::)
Die mag sowiezo wel vaker langskomen hihhi  ;D

Heb daar echt serieus wel eens over nagedacht maar vind het zo zonde van het geld om voor iets te betalen wat ik ook gewoon kan doen maar waar ik te lui voor ben  ::)
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

haha ik wil ook iemand die alles achter me opruimt, lijkt me zalig, nu heb ik 4 honden die ook wel alles redelijk schoonkrijgen ;)

en ik heb vriezerstress, vorige keer alles netjes ontdooit in pakketjes gedaan en in de lades van mijn vriezers gepropt zodat het kon invriezen, nu krijg ik maar een van de 4 lades open :-[ erg handig van mezelf en in die ene die ik open krijg moet ik een schroevendraaier zetten om alles van elkaar los te krijgen :( en ik was zo blij dat ik er alles inkreeg :-\ , weer een ervaring rijker en een tip voor degene die het net zo willen gaan doen als ik deed

onze klikohond gooit nu elke keer het paardenvlees eruit, heel bijzonder, of hij schrokt te snel of hij verdraagt dat beetje vet niet wat er aan zit, iemand een idee wat het zou kunnen zijn
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Wel ik heb een vrij ruime keuken, en elke keer is het een kwelling voor men honden :) aangezien ik moet opletten met men rug zet ik dus de portioneren dozen OP hun benchen :p
Resultaat: benchen en honden vol bloed, keuken vol bloed :)
Oh en na 4 vriezers die steeds te klein blijken moet ik echt kijken voor een vriescel.
Nu zowiso gaan we na ons huwelijk beginnen sparen om een van de stallen helemaal te bekleden zodat die kan afgewassen worden, dan een werktafel en rekken om alles in te bewaren.
En dan ja als ik nog geld heb word de stal waar nu de vriezers staan een heuse vriescel ;)
die poetsvrouw zou hier ook handig zijn ;)
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Wel ik heb een vrij ruime keuken, en elke keer is het een kwelling voor men honden aangezien ik moet opletten met men rug zet ik dus de portioneren dozen OP hun benchen :p
Resultaat: benchen en honden vol bloed, keuken vol bloed
Precies, daarom doe ik het in de garage :)
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

Vanmiddag de parelhoen geportioneerd, looppootjes eraf geknipt e.d.
In de achtertuin... Kan je fatsoenlijk gooien en smijten met die krengen om ze los te krijgen!

Visite lag dubbel van de week met de doos konijnkarkassen, doos paste niet in de vriezer dus tja.... ::)
(het was maar 10kg haha!)
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Zorg dat je zaterdag weer toeschouwers hebt, dan kun je laten zien dat het ook gewoon kan.
Of wil je de eend liever bevroren??? Hihihihhi LOL
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

Ramses1 schreef: Zorg dat je zaterdag weer toeschouwers hebt, dan kun je laten zien dat het ook gewoon kan.
Of wil je de eend liever bevroren??? Hihihihhi LOL
Niet bevroren dus! Ik ben die vrijdag vrij, dus kan ik mooi alles verpakken! ;D
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

Jose waarom heb je de looppootjes van de parelhoen eraf geknipt ? Ik leer graag..
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

boris2009 schreef: Jose waarom heb je de looppootjes van de parelhoen eraf geknipt ? Ik leer graag..
Patrijs haha! Die moesten ze niet, en met knippen gisteren aten die ellendelingen ze wel... ::)
Makkelijker verpakken en portioneren ook trouwens, die klauwen steken overal door die zakken heen en met aanpletten en de lucht eruit zitten ze altijd in je vingers haha!
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

o oke, ik dacht misschien omdat ze ook geknipt moesten worden voor scherpe botten  ;) dat met dat verpakken heb je gelijk  :) veel handiger en ook wat betreft de ruimte dan

ik krijg wel eens het idee dat die barfhondjes veel te veel verwend worden  :D  :D :D :D
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

nog een vraagje over invriezen, doen jullie alles verpakt ? of ook wel eens dingen los, zoals al ingevroren zalmkoppen of eendkarkas, ik kan meer kwijt als ik dingen er los instop maar weer niet of dit ten koste gaat van de kwaliteit

Plaats reactie