die site en het middel heb ik wel eens eerder gezien ja. kijk, het zou natuurlijk fantastisch zijn dat het helpt. maar als je de weg van de chinese kruiden in gaat, dan ga je er vanuit dat er ergens een evenwicht in je hond verstoort is. of meerdere evenwichten. als dat het idee is, dan zou ik niet zelf zomaar een middeltje proberen, maar eerst iemand met verstand van dit soort zaken laten bepalen om welk evenwicht het gaat. Het luistert namelijk in mijn ervaring best nauw. Reus heeft nog nooit 2 keer achter elkaar dezelfde kruiden gekregen. altijd net wat anders. soms ging het goed en kon het een beetje 'warmer', 1 keer waren ze 'te warm' en moesten er iets kouds bij. met de filosofie van de chinese kruiden geneeskunst in je hoofd, vind ik het raar dat er 1 middel zou zijn wat zonder veel aanpassing in samenstelling zo maar voor te schrijven is aan iedere allergische hond.Kings Spirit schreef: Ik heb deze website gevonden van de week en het klinkt wel goed dus is het proberen waard, verder ga ik hem weer terug op Doils skin zetten en dit hielp hem ook erg goed.
Gelukkig is het bij buddy niet zo dat hij zichzelf open krabt maar hij heeft wel zichtbaar meer jeuk dan mijn andere honden en dus ook ongeveer een jaar geleden een allergie test gedaan en daar kwam dus 5 verschillende soorten mijt uit.
Hier even de link van de website misschien dat het hetzelfde is dat meer van jullie gebruiken... http://www.huisdierendokter.nl/allergie-hond.html
Allergie, iemand ervaring met Artuvetrin serum?
Moderator: Lizzy
Re: Allergie, iemand ervaring met Artuvetrin serum?
-
Kings Spirit
- 1-ster

- Contacteer:
Oke ja dat klinkt wel anders ja en waar kan ik dat soort dierenartsen vinden? of heb je evt een link voor mij. mag ook via pb.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Ik ben het eens met nienk.
Ook bij mijn reu heeft het even geduurd voordat we de juiste samenstelling hadden van de kruiden.
Ik geloof niet in dit soort middeltjes die via een internetdierenarts te verkrijgen zijn.
Het is een afstemming op het individuele dier.
Mijn reu is onder behandeling bij Leida Visée (Zeist).
Ook bij mijn reu heeft het even geduurd voordat we de juiste samenstelling hadden van de kruiden.
Ik geloof niet in dit soort middeltjes die via een internetdierenarts te verkrijgen zijn.
Het is een afstemming op het individuele dier.
Mijn reu is onder behandeling bij Leida Visée (Zeist).