Zalm

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Zalm

Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Kijk anders eens bij Lupa of een andere versvoer leverancier -> bij Lupa betaal je bv 1,65 voor 2 zalmkoppen en 1,60 voor 2 zalmlijven (ter info een kop is gemiddeld zo'n 800-1200 gram en een lijf 600-800 gram)
Dus idd, die 3 euro per kilo is en blijft duur  ;)
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Hier krijgen ze 1 x per 2 weken vis ;)
1 x per 2 weken pens.
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Monique77 schreef: Kijk anders eens bij Lupa of een andere versvoer leverancier -> bij Lupa betaal je bv 1,65 voor 2 zalmkoppen en 1,60 voor 2 zalmlijven (ter info een kop is gemiddeld zo'n 800-1200 gram en een lijf 600-800 gram)
sow dat zijn dan stevige kopjes, De zalmkoppen die ik heb zitten rond de 350 - 500 gram
Ik betaal 40 cent per kop, Pixie krijgt er 1 per week dus dat is heeeel goed te doen :)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Monique77 schreef: Kijk anders eens bij Lupa of een andere versvoer leverancier -> bij Lupa betaal je bv 1,65 voor 2 zalmkoppen en 1,60 voor 2 zalmlijven (ter info een kop is gemiddeld zo'n 800-1200 gram en een lijf 600-800 gram)
Dat dacht ik ook al.
Bij kiezebrink kosten 2 koppen of 2 lijven zo'n 1,60 euro.  Dus 3 euro is veel te duur als je't mij vraagt. Ik zou het er niet aan geven.
PLientje
2-sterren
2-sterren

Bericht door PLientje »

Anne in Duitsland schreef: De kop is denk ik nogal hard voor een pup, zelfs voor een joekel als de jouwe! :D
Denk dat een Rottweiler-pup van een half jaar (uitgaande van de hond vd foto) een zalmkop gemakkelijk weg moet krijgen. Ik heb een hond van 8kg, die krijgt ze zelfs weg. Zij is wel gewend om dit soort dingen weg te knagen, dat kan schelen.
tycolaika
5-sterren
5-sterren

Bericht door tycolaika »

ik denk ook dat het moet kunnen een kop mijn pup zena kreeg die al met een maandje of 4-5
franca
3-sterren
3-sterren

Bericht door franca »

Mijn jongste labrador kreeg ook na het wisselen van het gebit gelijk al hele zalmkoppen
ik moet daar wel bij zeggen dat ze op haar gemak eet en alles goed kauwt.
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Als ik naar de visboer ga kost het me wat lekkers (een paar zakjes snoep, een paar pakjes koekjes, een zelf gebakken cake oid) en de benzine naar de visboer toe. Daarvoor krijg ik iets van 10-15kg zalmsnippers en kabeljouwfilet, en lijven als hij er aan denkt.

3euro vind ik dus héél duur. Maar ook al zou ik er echt voor moeten betalen, dan nog zou ik dat er niet aan uitgeven. Dan zou ik eens in een dorp of stad verderop op de markt bij een visboer naar zalmkoppen/lijven vragen ;)
tycolaika
5-sterren
5-sterren

Bericht door tycolaika »

**Jolanda** schreef: Als ik naar de visboer ga kost het me wat lekkers (een paar zakjes snoep, een paar pakjes koekjes, een zelf gebakken cake oid) en de benzine naar de visboer toe. Daarvoor krijg ik iets van 10-15kg zalmsnippers en kabeljouwfilet, en lijven als hij er aan denkt.

3euro vind ik dus héél duur. Maar ook al zou ik er echt voor moeten betalen, dan nog zou ik dat er niet aan uitgeven. Dan zou ik eens in een dorp of stad verderop op de markt bij een visboer naar zalmkoppen/lijven vragen ;)
waarom heb ik ik nou nie zulke vis boeren om me heen ? hier betaal ik een euro de kop , wat ik al te duur vind  :-[ haha. jou vis is zooooo mooi jolanda !!

Plaats reactie