Verzamelgroep: Noord-holland

Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Re: Verzamelgroep: Noord-holland

Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Ja, volgens mij gaat dat zeker ten koste van de kwaliteit want het droog dan uit.
Vriesdroog heet dat geloof ik.

Ik verpak zelf alles per stuk en duw zoveel mogelijk alle lucht uit het zakje, knoop erin en het stukje boven de knoop knip ik eraf.
Zo krijg je mooie strakke pakketjes, past het beter en het vriest niet aan elkaar vast.
ik krijg wel eens het idee dat die barfhondjes veel te veel verwend worden
Ik weet het wel zeker!!! ;D
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

dank je Ramses, ik verpak altijd per 4 en dat maakt het soms onhandig maar ik zal dat maar blijven doen dan, of per 2 misschien dan maar voortaan  :)
dus niks zonder plastic
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

Ramses1 schreef: Ja, volgens mij gaat dat zeker ten koste van de kwaliteit want het droog dan uit.
Vriesdroog heet dat geloof ik.

Ik verpak zelf alles per stuk en duw zoveel mogelijk alle lucht uit het zakje, knoop erin en het stukje boven de knoop knip ik eraf.
Zo krijg je mooie strakke pakketjes, past het beter en het vriest niet aan elkaar vast.
Ik weet het wel zeker!!! ;D
vriesbrand heet dat... :biggrin2:
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

vriesbrand heet dat...
Hihihihi.. uhm....klok en klepel?
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

alle vriezers vol na de vracht van lisa s, kreeg eendkarkas met de kop er nog aan  :-\, die moet ik alleen nog porotioneren maar die heb ik zo de vriezer ingegooit

ik ben nu alleen nog op zoek naar pens en wat ik me ook afvraag is of er belangstelling is voor kip bij kukkeleku omdat ik daar goede berichten van heb gehoord,
als iemand een tip heeft graag of als we gezamelijk iets kunnen doen met kip hoor ik het ook graag

( geen haast  :) )
José S
3-sterren
3-sterren

Bericht door José S »

boris2009 schreef: alle vriezers vol na de vracht van lisa s, kreeg eendkarkas met de kop er nog aan :-\, die moet ik alleen nog porotioneren maar die heb ik zo de vriezer ingegooit

ik ben nu alleen nog op zoek naar pens en wat ik me ook afvraag is of er belangstelling is voor kip bij kukkeleku omdat ik daar goede berichten van heb gehoord,
als iemand een tip heeft graag of als we gezamelijk iets kunnen doen met kip hoor ik het ook graag

( geen haast :) )
Kukeleku staat ook op de markt in Amstelveen. Zo ver rijden is dat niet, van te voren even bellen en de bestelling doorgeven en ze nemen het voor je mee. ;)

Het beste aan lamspens wat ik tot nu toe weet is 1,20 per stuk. (Lotgering) Goede kwaliteit!
boris2009
3-sterren
3-sterren

Bericht door boris2009 »

ik had altijd pens van herby maar dan moet ik voor 100 euro afnemen voordat ze het brengen, hoe waren jouw hertenribben, die van mij vonden het erg smakelijk al heb ik de pup niet alles laten opeten
AussieSue
3-sterren
3-sterren

Bericht door AussieSue »

boris2009 schreef: alle vriezers vol na de vracht van lisa s, kreeg eendkarkas met de kop er nog aan :-\, die moet ik alleen nog porotioneren maar die heb ik zo de vriezer ingegooit

( geen haast :) )
Wat heeft kukeleku allemaal? Volgens mijn meer dan alleen kip toch? Ik heb ergens wel eens wat gelezen maar ik weet het niet meer.
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Hier ook interesse in Kukeleku en geen haast.

Vriezer ligt vol hoewel het me meeviel na de levering van lida had angst dat het niet zou gaan passen maar het ging er prima in en heb zelfs nog een beetje ruimte over  ;D
MoYo
2-sterren
2-sterren

Bericht door MoYo »

Kukeleku heeft vanalles  ;), wel afhankelijk van het seizoen of ie eend of wild heeft. Vaak wel parelhoen(karkassen) en altijd kip. Ik haal altijd op de markt in A'veen bij hem, bestel de week ervoor (maar ik neem dan maar meestal alleen zo'n 5-max 10 kg mee omdat ik op de fiets of met de buggy ben...lopend dus ;). Kwaliteit wisselt wel af en toe....
Isa
1-ster
1-ster

Bericht door Isa »

Hier ook intresse in Kukeleku, maar ook geen haast  ;)
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Kukeleku

De prijzen zullen verouderd zijn maar dit is wat je er kan kopen.

Kipkk 0,50 de kilo
Haaskk 1 euro ....
Parelhoenkk 1 euro...
Bio parelhoenkk 1,5 ...
Eendkk 1,5..
Duifkk 1,5...
Kalkoendrumsticks 1,5 de kilo
Er zal geen enkele vriezer leeg zijn dus geen haast.

Heb me dit weekend weer verbaasd over hoe ik alles er toch weer in heb kunnen proppen en denk dat mijn vriezers stiekum toch van elastiek zijn :biggrin2:
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

wil degene waarvan ik de ganzeneieren heb gekregen me nog even een PBtje sturen zodat ik kan betalen? ben de username vergeten... wie was het ook al weer??
coby.p
5-sterren
5-sterren

Bericht door coby.p »

nienk
bordie misschien?
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

nienk schreef: wil degene waarvan ik de ganzeneieren heb gekregen me nog even een PBtje sturen zodat ik kan betalen? ben de username vergeten... wie was het ook al weer??
Ik zag in deze categorie Miik voorbij schieten in een topic over die eieren....

Plaats reactie