ikkeeeenienk schreef: wil degene waarvan ik de ganzeneieren heb gekregen me nog even een PBtje sturen zodat ik kan betalen? ben de username vergeten... wie was het ook al weer??
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
ohjaaaaaaa!bordie schreef: ikkeeee
even offtopic: volgens mij zag ik jou laatst met de mallerds in de duinen bij bergen aan zee? aan het begin (voor jou) van het rondje, ik met mijn ouders en broer vriendin, Reus en de oppashond. toevallig en ik weet het niet zeker, maar er zijn niet zo veel mensen met 2 dergelijke honden die daar in de buurt wonen en op die manier trainen, gok ik...Malamoods schreef: Ik zag in deze categorie Miik voorbij schieten in een topic over die eieren....
Was de persoon die liep lang, mager en blond? Of was die wat kleiner, forse bouw en donker blond haar? De laatste dat was idd. ik. De eerste was mijn vriendin (die heeft ook 2 mallerds).nienk schreef: ohjaaaaaaa!
even offtopic: volgens mij zag ik jou laatst met de mallerds in de duinen bij bergen aan zee? aan het begin (voor jou) van het rondje, ik met mijn ouders en broer vriendin, Reus en de oppashond. toevallig en ik weet het niet zeker, maar er zijn niet zo veel mensen met 2 dergelijke honden die daar in de buurt wonen en op die manier trainen, gok ik...
Laatst gewijzigd door Malamoods op ma 23 apr 2012, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
oh jeetje, dat weet ik niet meer zo goed. het baasje van de mallerds ging rechtsaf even de bosjes in en liet de honden zitten zodat wij rustig konden passeren. ik denk dat er een clicker aan te pas kwam.Malamoods schreef: Was de persoon die liep lang, mager en blond? Of was die wat kleiner, forse bouw en donker blond haar? De laatste dat was idd. ik. De eerste was mijn vriendin (die heeft ook 2 mallerds).
Dat was mijn vriendin, dat weet ik heel zeker. Maar daar wandel ik wel heel vaak, da's hier namelijk bijna om de hoek.nienk schreef: oh jeetje, dat weet ik niet meer zo goed. het baasje van de mallerds ging rechtsaf even de bosjes in en liet de honden zitten zodat wij rustig konden passeren. ik denk dat er een clicker aan te pas kwam.
oh ok, nouja, ook leuk, mooie honden wel en netjes dat ze even aan de kant ging. zowel Reus als de oppashond zijn niet de makkelijkste, maar zo ging het helemaal goed.Malamoods schreef: Dat was mijn vriendin, dat weet ik heel zeker. Maar daar wandel ik wel heel vaak, da's hier namelijk bijna om de hoek.
Fijn!nienk schreef: oh ok, nouja, ook leuk, mooie honden wel en netjes dat ze even aan de kant ging. zowel Reus als de oppashond zijn niet de makkelijkste, maar zo ging het helemaal goed.
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Weet iemand een adres in de buurt van Amstelveen voor loopvoetjes?
Ik wil ze graag zelf drogen aangezien Bruut ze zo lekker vind en ik me dus blauw betaal bij de dierenwinkel hier
Ik wil ze graag zelf drogen aangezien Bruut ze zo lekker vind en ik me dus blauw betaal bij de dierenwinkel hier
Hoi Gonnie,
Loopvoetjes van kip of eend? Kukeleku!
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb dat al een aantal malen gevraagt hier op de markt en in mijn bestellingsmail, maar ze kunnen het niet leveren zeggen zeRamses1 schreef: Hoi Gonnie,
Kippen voetjes is hier heel makkelijk aan te komen.
Moet niet al te moeilijk zijn om die een heel stuk jouw kant op te krijgen.
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
[quote="Ramses1"]
[/quote]
Ik heb een bestelling lopen nu via Thea. Ik ga eens kijken of het allemaal wil lukken ook met drogen ed.
Mocht het bevallen dan gooi ik het wel weer eens in de groep hier
Ik hou jullie op de hoogte 8)
[/quote]
Ik heb een bestelling lopen nu via Thea. Ik ga eens kijken of het allemaal wil lukken ook met drogen ed.
Mocht het bevallen dan gooi ik het wel weer eens in de groep hier
Ik hou jullie op de hoogte 8)
TOP! Ben benieuwd.Ik hou jullie op de hoogte
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Willen de mensen die voor 27 april bij mij besteld hebben even hier kijken:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 240.0.html
Er is een nieuwe datum geprikt, de vervoerders die op 27april zouden rijden, rijden op de nieuwe datum (26 mei) ook, dus de bestellingen van 27april heb ik overgenomen naar 26mei.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 240.0.html
Er is een nieuwe datum geprikt, de vervoerders die op 27april zouden rijden, rijden op de nieuwe datum (26 mei) ook, dus de bestellingen van 27april heb ik overgenomen naar 26mei.
[quote="boris2009"]
ik had altijd pens van herby maar dan moet ik voor 100 euro afnemen voordat ze het brengen, hoe waren jouw hertenribben, die van mij vonden het erg smakelijk al heb ik de pup niet alles laten opeten
[/quote]
Geen idee nog. Ik moet ze nog portioneren en van de week ga ik ze proberen. Ben nu 3 dagen vrij dus heb ik mooi de tijd haha!
ik had altijd pens van herby maar dan moet ik voor 100 euro afnemen voordat ze het brengen, hoe waren jouw hertenribben, die van mij vonden het erg smakelijk al heb ik de pup niet alles laten opeten
[/quote]
Geen idee nog. Ik moet ze nog portioneren en van de week ga ik ze proberen. Ben nu 3 dagen vrij dus heb ik mooi de tijd haha!