Een rauwe courgette fijnprakken (dus met vork) zal niet gaan, die dingen zijn best stevig. Het is immers geen banaan.
Als je een echt fijngemalen kvv wilt hebben, zou ik een versie voor katten nemen. En dan heb je ook hier en daar voor kittens, die zijn net zo fijngemalen als tartaar.
Welke kvv bij maagproblemen oude hond.
Moderator: eelke
Re: Welke kvv bij maagproblemen oude hond.
Ik (mijn hond) is niet gek op rodi, de hond eet het met lange tanden en als je de inhoud leest zit er veel granen in.
Rodi is één van de weinige merken dat ik niet meer neem.
Rodi is één van de weinige merken dat ik niet meer neem.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Nathalie."]
Courgette gehaald gister. Als ik de het kook, hoelang moet dat dan op staan of beter fijn prakken en rauw geven?
[/quote]Ik denk dat qua verteerbaarheid koken de voorkeur heeft. Hoeft maar even, want het is zó gaar. Maar hoe lang..
Even proberen en met een vorkje in prikken, dan merk je het wel
Rauw zou ik het raspen, prakken gaat niet lukken.
Courgette gehaald gister. Als ik de het kook, hoelang moet dat dan op staan of beter fijn prakken en rauw geven?
[/quote]Ik denk dat qua verteerbaarheid koken de voorkeur heeft. Hoeft maar even, want het is zó gaar. Maar hoe lang..
Je verhaal is bijna het zelfde als mijn hond. Zelfde klachten. Maar zij had wel een maagtumor. 1,5 week geleden in laten slapen het ging niet meer. Ik hoop voro jou dat het alleen een ontsteking is. Is er een foto gemaakt van de maag? Bij mij was de tumor te zien in de maag (vorig jaar al) en nu ook verdikking van de maagwand... Succes met je hondje 
- Angelique
- 5-sterren

[quote="Parelridder"]
Ik denk dat qua verteerbaarheid koken de voorkeur heeft. Hoeft maar even, want het is zó gaar. Maar hoe lang..
Even proberen en met een vorkje in prikken, dan merk je het wel
Rauw zou ik het raspen, prakken gaat niet lukken.
[/quote]
10 minuutjes will do...toch?
Ik denk dat qua verteerbaarheid koken de voorkeur heeft. Hoeft maar even, want het is zó gaar. Maar hoe lang..
[/quote]
10 minuutjes will do...toch?
[quote="lightning"]
Je verhaal is bijna het zelfde als mijn hond. Zelfde klachten. Maar zij had wel een maagtumor. 1,5 week geleden in laten slapen het ging niet meer. Ik hoop voro jou dat het alleen een ontsteking is. Is er een foto gemaakt van de maag? Bij mij was de tumor te zien in de maag (vorig jaar al) en nu ook verdikking van de maagwand... Succes met je hondje
[/quote]
Wat erg voor je. Heel veel sterkte.
Er is alleen een echo gemaakt. Hij had het alleen over een verdikte maagwand. Zou hij een tumor in de maag gezien kunnen hebben of kan dat alleen met een foto?
Het gaat nu juist steeds beter met haar. Moet er niet aan denken dat het binnenkort fout zou kunnen gaan
Ze lijkt zich echt goed te voelen, wilt graag wandelen en speelt ook weer een beetje.
Ging het met jou hond steeds slechter of was het de ene keer beter dan de andere keer? Wat gaf jij haar te eten?
Ga morgen de courgette koken, rauw doe ik dan maar liever niet.
[/quote]
Wat erg voor je. Heel veel sterkte.
Er is alleen een echo gemaakt. Hij had het alleen over een verdikte maagwand. Zou hij een tumor in de maag gezien kunnen hebben of kan dat alleen met een foto?
Het gaat nu juist steeds beter met haar. Moet er niet aan denken dat het binnenkort fout zou kunnen gaan
Ze lijkt zich echt goed te voelen, wilt graag wandelen en speelt ook weer een beetje.
Ging het met jou hond steeds slechter of was het de ene keer beter dan de andere keer? Wat gaf jij haar te eten?
Ga morgen de courgette koken, rauw doe ik dan maar liever niet.