KVV honden plus katten samen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: KVV honden plus katten samen

Celicaatje

Bericht door Celicaatje »

Ik bestel wel regelmatig Bandit voor de hond en de katten vinden dit ook super lekker. Tis wel wat duurder omdat het Eko is maar kwalitatief echt heel goed. En het voer van de bioslager in Assen vinden onze katten ook erg lekker, is ook graan/rijstvrij en wat grover van structuur.
ieniemienie
2-sterren
2-sterren

Bericht door ieniemienie »

Dank je wel Thea, een virtuele moedinspreek is altijd fijn. We houden haar goed in de gaten, en des te belangrijker dat ik haar goed voer. Dus ben ik weer aan het lezen geslagen de laatste dagen.
Celicaatje Bandit hebben ze nu niet op voorraad, maar houd ik in mijn achterhoofd
Ik heb vandeweek wat ik nog in de vriezer had, opgevoerd. Tot groot plezier van Puck, en nee Frodo lust nog steeds geen vis haha. Maar goed.

Net een nieuwe bestelling gedaan, uitproberen in kvv-land. Omdat ik nog onzeker ben over de vraag of ik het in totaal goed doe, kom ik het even vragen bij jullie, heb nu besteld

- darf EKO
- TINLO barfmenu smaken naturel/kip/eend/makreel/konijn.

Volgens de voerwijzer allebei geen premium, maar heeft darf EKO wel groen erin verwerkt en TINLO niet. Dus moet ik bij TINLO er groente nog zelf bijdoen toch?

En: als ik bovenstaande gewoon afwissel, voer ik ze dan goed? Mis ik nog wat? Zijn de verhoudingen goed?  I hope so.

ps heb nog steeds een zak kippennekken over, woon je in Tilburg kom maar halen hoor
Plaats reactie