castratie
Moderators: koekje, pearlsofpassion
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: castratie
Sterkte met wachten en verwen hem vanmiddag maar lekker 
-
Martine-Tom
Ben heel druk aan de schoonmaak dan gaat de tijd wat sneller 
In elk geval ben ik blij dat de nies-sniffels dus minder erg zijn dan ik gedacht had.
Hartje enzo klonken ook goed (was ik even bang voor omdat hij af en toe zo buiten adem leek) er is totaal geen enkele aanwijzing dat hij ook maar iets mankeerd gelukkig
In elk geval ben ik blij dat de nies-sniffels dus minder erg zijn dan ik gedacht had.
Hartje enzo klonken ook goed (was ik even bang voor omdat hij af en toe zo buiten adem leek) er is totaal geen enkele aanwijzing dat hij ook maar iets mankeerd gelukkig
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hoe gaat het?
-
Martine-Tom
Ja het gaat goed, al binnen het uur na thuiskomst zat hij te eten (pens hihi) en hij is welliswaar sneller moe maar heeft gewoon zijn eigen streken alweer.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Fijn om te horen 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gaat ie nog steeds goed, nergens last van..?
-
Martine-Tom
Nope nergens last van, hij is zijn oude ik weer helemaal, vanmorgen lekker gegeten, veeeeeeeeeel gespeeld en nu ligt ie lekker te slapen naast Tom 
Hij is weer wel wat terug gevallen qua niesziekte sniffels maar dat mag ook niet zoveel naam hebben gelukkig..
Alles gaat prima
Hij is weer wel wat terug gevallen qua niesziekte sniffels maar dat mag ook niet zoveel naam hebben gelukkig..
Alles gaat prima
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
goed zo!