Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Hier nog een zuidplasser heb wel interesse mijn hond is bijna 10 maanden en begint een beetje kieskeurig te worden hoor graag als er een leuke aanbieding in de buurt is! Heeft iemand een leuk adres voor paardenvlees,konijn en kip in de buurt soms ?
Het lijkt me handig als je gewoon de topics volgt waar dit in aangeboden wordt, wnat vaak worden er vervoerslijntjes geregeld waardoor iets redelijk dicht in je buurt kan komen, tegen geringe vervoerskostendjango schreef: Hier nog een zuidplasser heb wel interesse mijn hond is bijna 10 maanden en begint een beetje kieskeurig te worden hoor graag als er een leuke aanbieding in de buurt is! Heeft iemand een leuk adres voor paardenvlees,konijn en kip in de buurt soms ?
hier ook niet ;-) eerst de baas en dan de honden (die er dan hard voor gewerkt hebben)labranwk schreef: dat is zeker erg lekker!! Ook gerookte eendenborst is een delicatesse! Maar als er echt zoveel ganzen geschoten gaan worden als dat het doet lijken, dan zal dat niet allemaal gerookt gaan worden![]()
Dat vindt ik een normale km vergoedingInge en Bono schreef: Ik zit rond de €45 brandstofkosten volgens de ANWB routeplanner. 't is afhankelijk van het aantal kg's dat ik meeneem en die weet ik nu nog niet. Als ik idd op die 450 kom, wordt 't 10 ct/kg
Ik vroeg dit omdat ik een keer zoveel km vergoeding moest betalen dat manlief beter zelf had kunnen rijden.
Hier ook dieselrijder.
Ik heb heel erg het probleem nu dat ik door het bos de bomen niet meer zie... hebben jullie daar geen last van? pffff
- Joyce1985
- 5-sterren

Dat komt omdat je de hele dag aan het puppy-knuffelen bent!Vivianneb schreef: Ik heb heel erg het probleem nu dat ik door het bos de bomen niet meer zie... hebben jullie daar geen last van? pffff
Ja echt he...

- Joyce1985
- 5-sterren

Ahw, wat een scheetje!Vivianneb schreef: Ja echt he...
![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

[quote="evenstar"]
Dat vindt ik een normale km vergoeding
Ik vroeg dit omdat ik een keer zoveel km vergoeding moest betalen dat manlief beter zelf had kunnen rijden.
Hier ook dieselrijder.
[/quote]
Oh, dat schiet idd lekker op
Scheelt toch een best beetje; diesel of benzine 
Dat vindt ik een normale km vergoeding
Hier ook dieselrijder.
[/quote]
Oh, dat schiet idd lekker op
even omhoog halen
Is er iemand die op 15 juni van Job naar Rotterdam rijdt?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 470.0.html
Zou graag wat willen bestellen van Job (biopiemels en geelhaar) zodat het meekan naar België met het lijntje van Orinake.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 354.0.html
Maar enkel als het dan bij Orinake geraakt.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 470.0.html
Zou graag wat willen bestellen van Job (biopiemels en geelhaar) zodat het meekan naar België met het lijntje van Orinake.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 354.0.html
Maar enkel als het dan bij Orinake geraakt.
Laatst gewijzigd door kaszi op di 22 mei 2012, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi, hier nog iemand uit de omgeving van de Zuidplas, maar dan net over het water in Gouderak
. Die ganzen lijken me zeker wel wat als ze geschoten gaan worden. Wordt dat in dit topic bekend gemaakt of elders?
Nog een vraagje, sorry als het ergens al omschreven is maar het is me niet duidelijk of er van de levering van 18 augustus ook een lijntje deze kant op komt? Noem het beginnersblindheid als het al duidelijk ergens staat
Bedankt vast! Marjolein
Nog een vraagje, sorry als het ergens al omschreven is maar het is me niet duidelijk of er van de levering van 18 augustus ook een lijntje deze kant op komt? Noem het beginnersblindheid als het al duidelijk ergens staat
Bedankt vast! Marjolein
Hé, dit topic was verdwenen. Even omhoog gehaald.
Hoi,
ik kom uit Zwijndrecht, dus zet me maar in het lijstje. Klinkt goed, samen bestellen.
ik kom uit Zwijndrecht, dus zet me maar in het lijstje. Klinkt goed, samen bestellen.
- Inge en Bono
- 5-sterren

[quote="Jasmin"]
[/quote]
Als je 'm in je bladwijzers parkeert, is ie nooit meer weg
(ik vind 't iig heeeeeeeeel handig!
)
[/quote]
Als je 'm in je bladwijzers parkeert, is ie nooit meer weg