Eira schreef:
Ik woon in Noord-Bakkum (Gemeente Castricum). Ik heb dit ook nog nooit gedaan maar wil natuurlijk ook wel met de organisatie helpen en met de hulp van de pro's hier gaat het vast helemaal goed komen
Dan moeten we even kijken wat qua afhaal plekken handig is. Voor mij is over de lelydijk de korste klap maar dat heeft weinig zin voor de mensen die bestellen willen denk ik dus dan toch maar over A'dam!
Ik wil het wel doen, wil wel graag organisatiehulp. Hoe zit dat met vvkosten e.d? Verder even inventarisatie om de kilo's. Ik heb een klein brikkie dus geen idee wat ik daarin kwijt kan!
Nou het is rond, ik ben het lijntje. Ik kan max. 300kg mee nemen. Met mijn bestelling en die van Isa zit ik op 68 kg dus kom maar op met de bestellingen!
Vervoerskosten horen jullie nog, ik moet even uitzoeken hoeveel brandstof ik kwijt ben.
Nou het is rond, ik ben het lijntje. Ik kan max. 300kg mee nemen. Met mijn bestelling en die van Isa zit ik op 68 kg dus kom maar op met de bestellingen!
Vervoerskosten horen jullie nog, ik moet even uitzoeken hoeveel brandstof ik kwijt ben.
TOP!!!
Advies als het mag?:
Bereken je vervoerskosten en deel het door het aantal bestellers. Met de gebruikelijke 0,10 cent kom je op zulke lange ritten niet uit en moet je er zelf geld bijleggen (dit weet ik uit ervaring) en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Advies als het mag?:
Bereken je vervoerskosten en deel het door het aantal bestellers. Met de gebruikelijke 0,10 cent kom je op zulke lange ritten niet uit en moet je er zelf geld bijleggen (dit weet ik uit ervaring) en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Marije Doedens schreef:
Ik heb ook net mijn bestelling in het topic geplaatst, zet hem hier ook even neer dan weet je wat ik besteld heb
Hooglander:
2 kg Geelhaar € 4,00
3x Runderpiemel € 3,00
Lam:
2 kg Lamshart € 10,00
1 kg Lamsnieren € 5,50
2 kg Lamssnipper 80/20 € 11,00
1 kg Lamslever € 3,50
Totaal: €37,00
Ik heb geen idee wat de piemels wegen, zonder kom ik tot nu toe op 8 kg.
Mocht er nog paard beschikbaar komen wil ik daar ook nog wat van dus dat wacht ik nog even af.
Laatst gewijzigd door Eira op ma 14 mei 2012, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ramses1 schreef:
Ik heb 20 kilo geelhaar en 6 stuks bullelullen-biopiemels-bullepees besteld.
Ik ben wel heel benieuwd naar die piemels Ik heb ze nog nooit vers gehad, ik haalde ze altijd gedroogd bij de DA voor bijna €7,00 per stuk dus dit scheelt echt enorm in de prijs. Ben benieuwd hoe vriendlief gaat reageren als er strakjes een paar piemels in de schuur te drogen hangen